eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielno › Sukcesywny zakup paliw płynnych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Chmielnie.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075609 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw płynnych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Chmielnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366387047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gryfa Pomorskiego 28A

1.5.2.) Miejscowość: Chmielno

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-333

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 5733951

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.gpk@chmielno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gpk.chmielno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.gpkchmielno.naszbip.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup paliw płynnych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Chmielnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e14aa15-ae8d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048837/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/PZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 339336,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup w trybie bezgotówkowym na potrzeby Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Chmielnie paliw płynnych tj.: benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego (ON) oraz LPG, (zwanych dalej „paliwami”)
Szacowana ilość :
• benzyna bezołowiowa PB 95 – 3600 litrów;
• olej napędowy (ON) – 80400 litrów;
• gaz LPG – 1800 litrów
Powyższe ilości są danymi szacunkowymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego.
2. Zakup paliw będzie odbywał się według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
3. Odległość najbliższej stacji paliw od siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 8 km.
4. Paliwa będą tankowane do stałych zbiorników paliwa w samochodach Zamawiającego oraz do kanistrów.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać paliwa spełniające wymagania jakościowe określone
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680). Oferowane produkty paliwowe muszą spełniać normy. PN-EN 590:2013-12, PN-EN228: 2013-04, PN-EN 589.
6. Wykaz samochodów uprawnionych do tankowania zostanie załączony do umowy w dniu jej podpisania. Wykaz ten będzie aktualizowany w przypadku zmiany lub zakupu nowych samochodów w całym okresie obowiązywania umowy. Zmiana wykazu nie stanowi zmiany umowy.
7. Osoba uprawniona dokonująca zakupu na stacji paliw otrzyma każdorazowo pisemne potwierdzenie warunków zakupu w formie faktury.
8. Wykonawca udziela stałego rabatu na zakup paliw w okresie obowiązywania umowy.
9. Cena, jaką Zamawiający zapłaci za każdorazowy zakup paliwa wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny paliwa obowiązującej w danym punkcie sprzedaży (na danej stacji) w danym dniu, pomniejszonej o kwotę stałego rabatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09120000-6 - Paliwa gazowe

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134200-9 - Paliwo diesla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412308,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417384,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417384,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKTAN BiR Brzescy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891254873

7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 51

7.3.4) Miejscowość: Miechucino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-334

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417384,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-26
2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.