Og³oszenie z dnia 2023-02-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00078209/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00088658/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00100691/01 - Wynik z dnia 2023-02-17
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG WYDAWANIA I DYSTRYBUCJI CZASOPISM NAUKOWYCH W FORMIE ELEKTRONICZNEJ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Zielonogórski
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Biuro Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977924147
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Licealna 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-417
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683282890
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uz.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uz.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG WYDAWANIA I DYSTRYBUCJI CZASOPISM NAUKOWYCH W FORMIE ELEKTRONICZNEJ.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c8b9ccbc-a13d-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00075432
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8b9ccbc-a13d-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/4/ ; https://ezamowienia.gov.pl/pl
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/4/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne przekazuje siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszym punkcie, odpowiednio dla danych czynno¶ci. (art. 67) (RE 3.1)
1. Informacje ogólne:
1) komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na nastêpuj±cy adres email: bzp@uz.zgora.pl, i Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl , z zastrze¿eniem pkt. 2) i 3) poni¿ej;
2) sk³adanie i wycofanie ofert odbywa siê tylko za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia; korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne;
3) komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, we wszystkich innych sprawach ni¿ sk³adanie i wycofanie ofert, odbywa siê tylko za po¶rednictwem poczty elektronicznej na nastêpuj±cy adres email: bzp@uz.zgora.pl;
4) Platforma e-Zamówienia s³u¿y WY£ACZNIE do sk³adania i wycofywania ofert. Wszelka pozosta³a korespondencja (w tym równie¿: pytania do tre¶ci SWZ, wezwania do wyja¶nieñ i uzupe³nieñ, dokumenty, wyja¶nienia i informacje sk³adane przez Wykonawcê na wezwanie) przekazywana bêdzie za pomoc± poczty elektronicznej na wskazany wy¿ej w pkt. 3) adres email;
5) osob± uprawnion± do kontaktowania siê z Wykonawcami jest: mgr Iwona Kniaziuk, email: bzp@uz.zgora.pl tel. 683282890, (Biuro Zamówieñ Publicznych), a w przypadku jego nieobecno¶ci inny pracownik Biura Zamówieñ Publicznych;
6) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ/zarejestrowaæ swoje konto (konto podmiotu „Wykonawca”) na Platformie e-Zamówienia;
7) Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu s± opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostêpnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl , w instrukcjach zamieszczonych na Platformie e-zamówienia, a w szczególno¶ci w zak³adce „Centrum Pomocy”; Wykonawca zainteresowany z³o¿eniem oferty winien zapoznaæ siê ze wszystkimi aktualnymi wytycznymi technicznymi i organizacyjnymi Platformy e-Zamówienia; Przyst±pienie do postêpowania jest równoznaczne z akceptacj± warunków korzystania z Platformy e-Zamówienia; W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia, u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;
8) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania;
9) maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB;
10) strona internetowa postêpowania jest jednocze¶nie stron±, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/4/.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W postêpowaniu obowi±zuj± przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych),
dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z uwzglêdnieniem przepisów ustawy Prawo
zamówieñ publicznych i innych obowi±zuj±cych Zamawiaj±cego przepisów prawnych.
2. Udzia³ Wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dobrowolny, a przystêpuj±c do tego
postêpowania Wykonawca akceptuje wszystkie obowi±zki i konsekwencje wynikaj±ce z obowi±zuj±cych przepisów prawnych.
3. Wszystkie dane osobowe przekazywane Zamawiaj±cemu w trakcie przedmiotowej procedury Wykonawca zobowi±zany jest
uzyskiwaæ zgodnie z przepisami RODO.
4. Wykonawca, w zakresie danych osobowych przekazywanych Zamawiaj±cemu w trakcie przedmiotowej procedury, zobowi±zany
jest wykonaæ wszystkie obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13/ w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyskuje w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu, w tym w
szczególno¶ci w zakresie wszystkich obowi±zków informacyjnych i uzyskania zgód. Obowi±zek ten dotyczy wszystkich dokumentów
i wszystkich osób (Wykonawcy, pracowników Wykonawcy, pracowników i cz³onków uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich,
itp.), w ca³ym okresie trwania procedury.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przedmiotowym postêpowaniu:
1) administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy - Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9; REGON
977924147; tel. 68-328-2000, fax: 68-327-0735; www.uz.zgora.pl;
2) inspektorem danych osobowych u Zamawiaj±cego jest Pan Jerzy Rybicki; IOD@adm.uz.zgora.pl tel. 603474724;
Szczegó³owe
informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/4/.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RA-ZP.2611.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ¶wiadczenie us³ug wydawania i dystrybucji czasopism naukowych w formie elektronicznej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32426000-5 - Sieciowy system publikacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji:1) Prawo Opcji bêdzie polega³o na zwiêkszeniu zakresu zamówienia o kolejne artyku³y;
2) zamówienia w ramach Prawa Opcji nie przekrocz± 50% pierwotnej warto¶ci zamówienia podstawowego;
3) liczba artyku³ów zarezerwowana w Prawie Opcji nie jest podzielona na poszczególne lata i realizowana bêdzie sukcesywnie, do wyczerpania ilo¶ci przewidzianych w Prawie Opcji – bez ograniczeñ dla konkretnych lat, w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego w kolejnych latach; chêæ skorzystania z prawa opcji zg³aszana bêdzie za pomoc± wielu zg³oszeñ;
4) Zamawiaj±cy mo¿e z Prawa Opcji skorzystaæ w pe³nym wymiarze, nie skorzystaæ w ogóle, lub skorzystaæ w czê¶ci;
5) zamówienie realizowane w ramach Prawa Opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego;
6) nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z Prawa Opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego;
7) zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego Prawem Opcji s± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego; jednak¿e termin, w którym ma nast±piæ rozpoczêcie ¶wiadczenia Us³ug wskutek wykonania Prawa Opcji, nie mo¿e rozpocz±æ biegu, zanim to prawo zostanie wykonane;
8) Zamawiaj±cy zap³aci tylko za artyku³y faktycznie przekazane Wykonawcy do wykonania Us³ugi w ramach Prawa Opcji,
9) Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ p³atno¶ci w ramach Prawa Opcji po cenach jednostkowych okre¶lonych w Formularzu cenowym Wykonawcy stanowi±cym – Za³±cznik nr 3 do Umowy;
10) skorzystanie z Prawa Opcji i zakres skorzystania z Prawa Opcji bêd± uzale¿nione od potrzeb Zamawiaj±cego i dysponowania przez Zamawiaj±cego odpowiednimi ¶rodkami finansowymi;
11) o¶wiadczenia o realizacji zamówienia w ramach Prawa Opcji przekazywane bêd± Wykonawcy za pomoc± poczty elektronicznej;
12) o¶wiadczenie o realizacji przez Zamawiaj±cego zamówienia w ramach Prawa Opcji bêdzie zawiera³o minimum: wskazanie Czasopisma, którego dotyczy, liczbê artyku³ów, co do których jest wykonywane Prawo Opcji, oraz oznaczenie numeru, w którym te artyku³y maj± byæ zamieszczone;
13) wykonanie Prawa Opcji nie mo¿e dotyczyæ numerów z rocznika, który odpowiada rokowi kalendarzowemu, który up³yn±³, zanim to prawo wykonano.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1) Wykonawcy ubiegaj±cy siê o realizacjê zamówienia musz± wykazaæ siê udokumentowanym do¶wiadczeniem – do postêpowania mog± przystêpowaæ Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie) wykonali lub wykonuj± us³ugi wydawania i dystrybucji czasopism naukowych w formie elektronicznej (obejmuj±ce prace redakcyjne, produkcyjne, hostingowo-dystrybucyjne, marketingowe i szkoleniowe), dla co najmniej 300 artyku³ów.
Warunek uznaje siê za spe³niony je¶li wykonawca wyka¿e siê wykonaniem wy¿ej okre¶lonych us³ug, w wy¿ej okre¶lonych liczbach, na podstawie jednej lub wielu umów, przy czym ka¿da z tych umów musi byæ zawarta na okres co najmniej 12 miesiêcy.
Pod pojêciem "wykonane w ci±gu ostatnich trzech lat" rozumie siê us³ugi, których realizacja zosta³a zakoñczona w tym okresie, a us³ugi "wykonywane" to us³ugi, których realizacja nie zosta³a jeszcze ukoñczona.
Us³ugi wykonywane musz± byæ ju¿ co najmniej w trakcie dziewi±tego miesi±ca realizacji.
2) Wykonawca ubiegaj±cy siê o Przedmiotowe Zamówienie musi mieæ mo¿liwo¶æ umieszczania artyku³ów w wymaganych przez Zamawiaj±cego bazach; odpowiednio dla danego zadania.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/4/.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) „O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu” – aktualne na dzieñ sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – aktualne na dzieñ sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ (art. 125);
2) dowody na potwierdzenie, ¿e us³ugi wpisane przez Wykonawcê w formularzu O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zosta³y wykonane/s± wykonywane nale¿ycie; dowodami mog± byæ referencje lub inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane/s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy;
w przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych dowody potwierdzaj±ce nale¿yte wykonywanie musz± byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagania w tym zakresie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
I. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. (art. 58 ust. 1)2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
3. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z
postêpowania.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. (art. 58 ust. 2)
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za realizacjê umowy i
wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¶li zamawiaj±cy ¿±da takiego zabezpieczenia). (art. 445)
6. Spó³kê cywiln± nale¿y traktowaæ jako Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu. (art. 117)
Warunek do¶wiadczenia bêdzie spe³niony je¶li jeden podmiot, z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, wyka¿e, ¿e
wykona³/wykonuje liczbê us³ug podan± przez Zamawiaj±cego w pkt. X.4.1) SWZ, spe³niaj±cych jednocze¶nie okre¶lone tam
warunki.
8. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty
budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. (art. 117)
9. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. (art. 117)
10. Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do
pojedynczych Wykonawców (art. 58 ust. 4).
11. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych zamówieñ na roboty budowlane lub us³ugi/ prac
zwi±zanych z rozmieszczeniem i instalacj± w ramach zamówienia na dostawy (art. 60).
II. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia sk³ada odrêbnie:
1) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu” – aktualne na dzieñ
sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy. Pozosta³e dokumenty sk³adane s± wspólnie.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/4/.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
P³atno¶ci zgodnie z terminami wskazanymi w Dokumentach Zamówienia.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany Umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Wprowadzenie zmian do Umowy mo¿liwe jest tylko w granicach okre¶lonych w art. 455 obowi±zuj±cej ustawy Prawo
zamówieñ publicznych.
3. Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1) Ustawy, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian Umowy.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na
stronie: http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/4/.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-10
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Je¶li w ofercie Wykonawcy bêd± znajdowa³y siê dokumenty zawieraj±ce warto¶ci przedstawione w walutach obcychpodczas oceny takich ofert Zamawiaj±cy bêdzie przelicza³ waluty obce na z³ote (PLN) wg ¶redniego kursu Narodowego
Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia og³oszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ
Publicznych.
2. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy ) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania Wykonawcy. (art. 63 ust.
2)
Ze wzglêdów bezpieczeñstwa zaleca siê aby operacja sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, na dokumentach
sk³adanych w toku przedmiotowego postêpowania, wykonywana by³a z wykorzystaniem algorytmu funkcji skrótu SHA-2 lub
nowszego.
3. Z³o¿ona przez Wykonawcê oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) wype³niony formularz OFERTA – za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) wype³niony Formularz Cenowy – za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 3 ppkt 1 SWZ – za³±cznik nr 5 do SWZ;
4) dokument, o którym mowa w pkt. XII. pkt. 19 SWZ; odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; powy¿sze dotyczy równie¿ osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostepniaj±cego zasoby lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostepniaj±cym zasoby;
5) wymagane przez Zamawiaj±cego w Rozdziale XII pkt 2 SWZ Przedmiotowe ¦rodki dowodowe: je¶li dotyczy .
6) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do SWZ je¶li dotyczy;
7) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do SWZ je¶li dotyczy;
8) je¿eli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±/¿±danych przez Zamawiaj±cego, nale¿y do³±czyæ do oferty stosowne pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie;
9) je¶li Wykonawca zastrzeg³ w ofercie, ¿e jakie¶ informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi do³±czyæ wype³niony formularz Wykazanie zasadno¶ci zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa, za³±cznik do SWZ, i musi do³±czyæ za³±czniki konieczne dla wykazania zasadno¶ci zastrze¿enia.
4. Termin Wykonania Zamówienia:
1)Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia Umowy do pe³nej realizacji Przedmiotu Umowy dla roczników
Czasopisma 2023 – 2025,
2) Maksymalny termin rozpoczêcia pe³nego ¶wiadczenia Us³ug (zamkniêcia procesu wydawniczego), dla ka¿dego artyku³u,
wynosi 30 dni roboczych od otrzymania od Zamawiaj±cego tre¶ci artyku³u zdatnej do opublikowania zgodnie z Umow±.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na
stronie http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/4/
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa niszczarek ¶cinkowych z podajnikiem automatycznym.
- Kompleksowe ubezpieczenie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony ¦rodowiska w Zielonej Górze
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w ramach Spo³ecznej Inicjatywy Mieszkaniowej KZN-Lubuskie Trójmiasto przy ul. Zawadzkiego-Zo¶ki w Nowej Soli (dz. nr 1137/2, 1137/3 obr. 0002)
- Remont budynku nr 25 zlokalizowanego na terenie RZI w Zielonej Górze przy ul. Zdrojowej 17
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania: Termomodernizacja budynku SP nr 10 i termomodernizacja budynku LO nr VII oraz rozbudowa ZSMS o ³±cznik i budowa drogi po¿arowej
- Dostawa sprzêtu medycznego - zestaw wysi³kowy z holterami EKG i ci¶nieniowymi.
wiêcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obs³uga serwisowa urz±dzeñ drukuj±cych w S±dzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa oraz wdro¿enie sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Us³uga informatyczna w siedzibie IHAR-PIB, Oddzia³ w Boninie
- Zakup zaawansowanego systemu zarz±dzania jednostk± administracyjn±
wiêcej: Sieciowy system publikacji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.