Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020308/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
- 2021/BZP 00026889/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074421 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w miejscowości Radkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłów 56
1.5.2.) Miejscowość: Pawłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 271-16-14
1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-pawlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pawlow.pl/p,34,zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w miejscowości Radkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbb80933-87e3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003634/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Radkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja dofinansowana jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.3. „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym „Osi 3 „Efektywna i Zielona Energia” Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020308/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGKiP.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 524280,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu kompleksowej termomodernizacji budynku Ośrodka Zdrowia położonego na działce nr 166 w miejscowości Radkowice (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie). Na przedmiotowej działce znajduje się budynek będący przedmiotem robót oraz budynek OSP. Budynek Ośrodka Zdrowia jest obiektem wolnostojącym. Pokryty jest dachem dwuspadowym - materiał wierzchniego krycia to eternit wysoko falisty. Budynek powstał w 1956r., nie był rozbudowany. Budynek jest w całości murowany, częściowo podpiwniczony, jednokondygnacyjny z użytkowym poddaszem. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodną, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania (zasilanie grzejników wodnych c.o. z istniejącej kotłowni w budynku), telefoniczną. Budynek Ośrodka Zdrowia w Radkowicach jest ogólnie w dobrym stanie technicznym elementów konstrukcyjnych lecz pilnie wymaga robót termomodernizacyjnych. W ramach zadania inwestycyjnego zostaną wykonane następujące roboty: 1. W zakresie branży budowlanej: - ocieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie; - ocieplenie ścian zewnętrznych parteru i poddasza; - ocieplenie ścian wewnętrznych w przestrzeni nieogrzewanej poddasza; - wymiana drzwi wewnętrznych przestrzeni nieogrzewanej na drzwi ciepłe wraz z ich wyniesieniem powyżej wykonanego ocieplenia stropu; - montaż nawiewników higrosterowanych w istniejących oknach; - montaż parapetów zewnętrznych; - wymiana drzwi zewnętrznych; - udrożnienie istniejących kanałów wentylacyjnych wraz z montażem kratek w istniejących kanałach; - demontaż istniejącej kotłowni; - wykonanie okrawężnikowanej opaski wokół budynku; - wzmocnienie więźby dachowej pod montaż paneli fotowoltaicznych wraz z wykonaniem poszerzonych okapów; - wymiana pokrycia dachowego; - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; - ocieplenie podłogi poddasza nieogrzewanego; - ocieplenie podłogi parteru wraz z wymianą posadzek; - roboty naprawcze po wykonaniu robót instalacyjnych. 2. W zakresie branży sanitarnej: - modernizacja instalacji C.O; - montaż gazowej pompy ciepła powietrze/woda; - wykonanie instalacji gazu; - modernizacja instalacji C.W.U. 3. W zakresie branży elektrycznej: - modernizacja instalacji oświetlenia - oświetlenie LED; - montaż paneli fotowoltaicznych (Instalacja fotowoltaiczna zlokalizowana zostanie na dachu budynku pokrytego blachodachówką); - montaż kurtyny powietrza; - wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej. Dane techniczne budynku po wykonaniu robót: Powierzchnia zabudowy: 115,50m2, Powierzchnia użytkowa: 123,30m2; Powierzchnia całkowita: 224,05m2; Kubatura brutto: 560,05m3; Wysokość linii okapowej: 3,84m; Wysokość kalenicy głównej: 8,60m; Nachylenie połaci dachu: 40°. Roboty budowane będą się odbywały na obiekcie, który w ich trakcie nie będzie użytkowany jako placówka lecznicza. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej.
Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiający nie wprowadza wymogu dokonania wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów. Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych: 1) Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) Uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Inwestycja dofinansowana jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.3. „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym „Osi 3 „Efektywna i Zielona Energia” Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404500,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 944640,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404500,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ-BUDOWA Patrycja Żyła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661738037
7.3.3) Ulica: ul. H. Kołłątaja 6/22
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404500,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- Przebudowa drogi transportu rolnego w Burgrabicach do cmentarza i boiska w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi transportu rolnego w Burgrabicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.