Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00024389/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
- 2022/BZP 00034677/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 55 239-31-25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: elblag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/elblag/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71096d00-7798-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024389/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.96.2021.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 713376,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu
Przedmiot główny:
CPV: 79.10.00.00-5
Nazewnictwo wg CPV: Usługi prawnicze
Przedmioty dodatkowe:
CPV: 79.11.10.00-5
Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie doradztwa prawnego
CPV: 79.11.20.00-2
Nazewnictwo wg CPV: Usługi reprezentacji prawnej
Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Elblągu (z wyłączeniem Departamentu Edukacji, Departamentu Kontroli i Monitoringu, Biura Prezydenta Miasta oraz Biura Rady Miejskiej) wymienionych w załączniku nr 1 do projektu Umowy – ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Zakres zamówienia obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Elblągu (z wyłączeniem Departamentu Edukacji, Departamentu Kontroli i Monitoringu, Biura Prezydenta Miasta oraz Biura Rady Miejskiej), wymienionych w załączniku nr 1 do projektu Umowy – ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ obejmuje:
1) opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym w szczególności projektów uchwał, zarządzeń, decyzji, postanowień, porozumień, pełnomocnictw, upoważnień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta Miasta Elbląg oraz Radę Miejską w Elblągu, oraz w szczególnych przypadkach na polecenie Prezydenta Miasta Elbląg sporządzanie projektów tych dokumentów,
2) informowanie/referowanie Prezydentowi Miasta Elbląg oraz Przewodniczącemu Rady Miejskiej o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności z zakresu działalności miejskiej administracji samorządowej,
3) udzielanie porad, konsultacji,
4) komputerowe sporządzanie opinii prawnych zawierających analizę stanu prawnego oraz konkluzję zawierającą prawidłowe zdaniem opiniującego rozwiązanie,
5) przeprowadzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, szkoleń dotyczących nowelizacji i stosowania prawa,
6) opiniowanie projektów umów dotyczących działalności Gminy Miasta Elbląg, a w szczególnych przypadkach na polecenie Prezydenta Miasta Elbląg sporządzanie projektów umów,
7) opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Gminę Miasto Elbląg,
8) udzielenie pomocy prawnej w zakresie działalności finansowej i wykonania budżetu Gminy Miasta Elbląg,
9) prowadzenie postępowań sądowych oraz administracyjnych i reprezentowanie Gminy Miasta Elbląg przed sądami (zastępstwo procesowe), organami i urzędami administracji publicznej,
10) uczestnictwo w prowadzonych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Elblągu negocjacjach o nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunków prawnych, zwłaszcza umów długoterminowych, o wysokiej wartości przedmiotu umowy, mających na celu rozporządzenie mieniem miasta,
11) opiniowanie treści korespondencji Urzędu Miejskiego w Elblągu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi,
12) wykonywanie innych czynności o charakterze prawnym zleconych przez organy Gminy-Miasta Elbląg jak np.: opiniowanie działań proceduralnych, tj. np. ugoda, umorzenie wierzytelności, odmowa uznania roszczeń, zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa,
13) prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych,
14) sporządzanie kwartalnych sprawozdań z przebiegu spraw Zamawiającego prowadzonych przez Wykonawcę i przekazywanie do 10 dnia kalendarzowego po każdym kwartale do Departamentu Obsługi Urzędu,
Wzór sprawozdania określony został w Załączniku nr 2 do projektu Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ i stanowi jego integralną część.
15) niezwłoczne przekazywanie do Biura Prezydenta Miasta – oryginału lub kopii wg potrzeb – pism procesowych wpływających do Wykonawcy,
16) przechowywanie i udostępnianie zbiorów przepisów prawnych,
17) udział w sesji Rady Miejskiej w Elblągu, komisjach Rady Miejskiej oraz związana z tym obsługa prawna,
18) udział w pracach zespołów, komisji, naradach, spotkaniach i innych ciał roboczych powoływanych przez Prezydenta Miasta Elbląg oraz związana z tym obsługa prawna.
3. Obsługa prawna musi być realizowana przez:
1) czterech radców prawnych lub adwokatów po 5 godzin dziennie, w dni pracy Urzędu Miejskiego, według poniższego harmonogramu:
- poniedziałek: 8.00 – 15.00
(I: 8.00 – 13.00; II: 10.00- 15.00),
- wtorek: 8.00 – 16.00
(I: 8.00 – 13.00; II: 11.00 – 16.00),
- środa: 8.00 – 15.00
(I: 8.00 – 13.00; II: 10.00- 15.00),
- czwartek: 8.00 – 15.00
(I: 8.00 – 13.00; II: 10.00- 15.00),
- piątek: 8.00 – 14.30
(I: 8.00 – 13.00; II: 9.30 – 14.30),
W powyższym harmonogramie każdy z czterech radców prawnych lub adwokatów wskazanych przez Wykonawcę w WYKAZIE OSÓB musi być uwzględniony co najmniej 2 razy w każdym tygodniu.
Uwzględnienie w harmonogramie radców prawnych lub adwokatów oznacza konieczność osobistego wykonywania obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego.
2) jedną osobę z wykształceniem wyższym prawniczym w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, według poniższego harmonogramu:
- poniedziałek: 7.30 – 15.30
- wtorek: 7.30 – 16.30
- środa: 7.30 – 15.30
- czwartek: 7.30 – 15.30
- piątek: 7.30 – 14.30
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840434,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840434,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840434,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kancelaria Radcy Prawnego Patryk Krzysztof Ogórek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kancelaria Prawna LEX EXPERT Radca Prawny Paweł Sobczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5782956369
7.3.3) Ulica: Zacisze 4J
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Patryk Krzysztof Ogórek
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego Patryk Krzysztof Ogórek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840434,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące od 1 marca 2022 r.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/15/2024 Wzmocnienie części stropu nad parterem na Oddziale Rehabilitacji Ogólnej i Neurologicznej w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu w lokalizacji przy ul. Stefana Żeromskiego 22
- Budowa zawrotki na drodze nr 38 DSD p-poż nr 11 Leśnictwo Jantar
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Węzinie
- Zakup foteli obrotowych
- Modernizacja placu manewrowego z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w WORD w Elblągu
- Modernizacja systemu KD - O/Elbląg, ul. Teatralna 4
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie prawnika w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Sukcesywne świadczenie usług prawnych w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych realizowanych w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
- Sukcesywne świadczenie usług prawnych w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych realizowanych w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne.
- Opracowanie analizy prawnej stanowiącej podstawę do złożenia wniosku o rejestrację EUWT we właściwym rejestrze
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- usługi telefonii komórkowej (umowa na 7 lat).
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.