Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00322344/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowymi obiektami socjalnymi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału Szczecin w Międzyzdrojach i Zieleniewie w podziale na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w SZCZECINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Bohaterów Warszawy 33
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-340
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: igabska@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowymi obiektami socjalnymi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału Szczecin w Międzyzdrojach i Zieleniewie w podziale na 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c97796bc-57fe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011380/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowymi obiektami socjalnymi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału Szczecin w Międzyzdrojach i Zieleniewie w podziale na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322344/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.Sz.D-3.2413.47.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowym obiektem socjalnym Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału Szczecin w Międzyzdrojach4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75125000-8 - Usługi administracyjne związane z turystyką
90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien
4.5.5.) Wartość części: 195121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowym obiektem socjalnym Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału Szczecin w Zieleniewie4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75125000-8 - Usługi administracyjne związane z turystyką
90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien
4.5.5.) Wartość części: 43902,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145386,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257488,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145386,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ramstad sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 368970510
7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów 17
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-441
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIERWSZA SPÓŁKA TURYSTYCZNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PIERWSZA SPÓŁKA TURYSTYCZNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145386,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36162,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299999,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36162 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ramstad sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 368970510
7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów 17
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-441
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIERWSZA SPÓŁKA TURYSTYCZNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PIERWSZA SPÓŁKA TURYSTYCZNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36162 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Park kieszonkowy - ogród zmysłów przy ul. Dembowskiego/Niemcewicza w Szczecinie"
- Termomodernizacja budynku przychodni przy ul. Bł. W. Kadłubka 10-11 w Szczecinie wraz z remontem parkingu i wiaty śmietnikowej
- Dostawy chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów do utrzymania czystości dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- TP-20/24 Dostawa i uruchomienie mikrofalowego procesora tkankowego wraz ze stacją do szybkiego przeprowadzania drobnego materiału.
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Metalowej 30 i remontu dachu budynku przy ul. Chełmińskiej 2 z naprawą elewacji
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administracja i utrzymanie cmentarzy
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.