Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037550/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00040513/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073478 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz – Środki ochrony osobistej strażaka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY WIŚNICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6850910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowywisnicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umnowegowisnicza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz – Środki ochrony osobistej strażaka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b93efc-a27f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000619/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wsparcie jednostek OSP z terenu GNW poprzez stworzenie systemu monitorowania i ostrzegania przed klęskami żywiołowymi oraz zakup sprzętu i urządzeń (Środki ochrony osobistej strażaka.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5. Ochrona środowiska, Działanie 5.1 Adaptacja do zmian klimatu, Poddziałanie 5.1.2 Wsparcie służb ratunkowych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037550/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI-ZPU.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz poprzez zakup środków ochrony osobistej strażaka.
Działanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5. Ochrona środowiska, Działanie 5.1 Adaptacja do zmian klimatu, Poddziałanie 5.1.2 Wsparcie służb ratunkowych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje środki ochrony osobistej strażaka:
- Aparat tlenowy z maską – 18 szt.,
- Latarka – 45 szt.,
- Szelki bezpieczeństwa / uprzęż asekuracyjna – 18 szt.,
- Sygnalizator bezruchu – 18 szt.,
- Detektor wielogazowy – 8 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 5 do SWZ.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31521320-3 - Latarki
35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów
75252000-7 - Służby ratownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129867,21
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153698,04
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153698,04
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153698,04
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 dni
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Remont części dachu w pawilonie A w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu
- Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Dostawy warzyw świeżych - wiosna do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie obsługi ratowniczej w sezonie letnim na Basenach Otwartych i Kąpielisku Miejskim
- Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarczego na 2025/26rok
- Zakup sprzętu i uzbrojenia dla Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi oraz GISW
- Zakup z dostawą środków ochrony indywidualnej oraz akcesoriów ochronnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup i dostawa sprzętu policyjnego dla SPKP w Szczecinie w ramach projektu "IN SERVICE ++" współfinansowanego ze środków UE w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027.
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego krytej pływalni "CENTRUM 7" na potrzeby RCS Sp. z o.o. w Lubinie
więcej: Latarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.