Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040513/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00073478/01 - Wynik z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037550 z dnia 2021-04-21 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz – Środki ochrony osobistej strażaka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY WIŚNICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6850910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowywisnicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz – Środki ochrony osobistej strażaka.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b93efc-a27f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000619/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wsparcie jednostek OSP z terenu GNW poprzez stworzenie systemu monitorowania i ostrzegania przed klęskami żywiołowymi oraz zakup sprzętu i urządzeń (Środki ochrony osobistej strażaka.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Działanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5. Ochrona środowiska, Działanie 5.1 Adaptacja do zmian klimatu, Poddziałanie 5.1.2 Wsparcie służb ratunkowych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/umnowegowisnicza3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1)miniPortalu, który dostępny jest podadresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/2)ePUAPu, dostępnego podadresem:https://epuap.gov.p/wps/portalnazwa :URZĄD MIEJSKI W NOWYM WIŚNICZU adresePUAP:/26xl7d5cxo/skrytkaESP3) poczty elektronicznej: przetargi@nowywisnicz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1)miniPortalu,którydostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/2)ePUAPu, dostępnego podadresem:https://epuap.gov.p/wps/portalnazwa :URZĄD MIEJSKI W NOWYM WIŚNICZU adresePUAP:/26xl7d5cxo/skrytkaESP3) poczty elektronicznej: przetargi@nowywisnicz.pl2.Wykonawcazamierzającywziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania ofertylub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystaniaz systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracjipublicznej(ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”wynosi150MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP.6. Jeżeli przepisy prawa wymagają, byOgłoszenie nr 2021/BZP 00035740/01 z dnia 2021-04-192021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawydokumenty przekazywaneZamawiającemu były opatrzone podpisem, wówczas dopuszcza się ichpodpisanie kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osobyuprawnione do reprezentacji Wykonawcy bądź inne uprawnione/upoważnione osoby.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI-ZPU.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz poprzez zakup środków ochrony osobistej strażaka. Działanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5. Ochrona środowiska, Działanie 5.1 Adaptacja do zmian klimatu, Poddziałanie 5.1.2 Wsparcie służb ratunkowych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje środki ochrony osobistej strażaka:- Aparat tlenowy z maską – 18 szt., - Latarka – 45 szt., - Szelki bezpieczeństwa / uprzęż asekuracyjna – 18 szt., - Sygnalizator bezruchu – 18 szt., - Detektor wielogazowy – 8 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 5 do SWZ.2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31521320-3 - Latarki
35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów
75252000-7 - Służby ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie siękierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena ofertowa (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt 2) Okres gwarancji ( G) – waga kryterium 40 %. = 40 pkt Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów pozastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda, złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej dooferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosownepełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem 17 pkt 3 lit. d) SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej dooferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowapowyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Oferta musi być podpisana w takisposób,by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnegoubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp(Rozdział 17 pkt 3 lit. b) SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania oraz spełniać warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wskazane w SWZ podstawywykluczenia. Oznacza to, iż oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnikwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający, zgodnie z art.59 ustawy Pzp. żąda kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przedzawarciem umowy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy,stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ . Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-28
2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Wymiana stolarki okiennej w Sali balowej Zamku w Wiśniczu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2074K Żegocina - Kamionna w miejscowości Kamionna
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2082K Olchawa - Leszczyna w miejscowości Leszczyna
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w miejscowości Ujazd i Rdzawa
- Dostawy warzyw świeżych - wiosna do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Naprawa nawierzchni asfaltowej dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Bocheńskiego
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO LIPIEC 2024 - CZERWIEC 2025 ROK
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie.
- Dostawa broni oraz środków przymusu bezpośredniego na potrzeby funkcjonariuszy Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LEŚNY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025
więcej: Latarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.