Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup z dostawą środków ochrony indywidualnej oraz akcesoriów ochronnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590409
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smutna 21
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup z dostawą środków ochrony indywidualnej oraz akcesoriów ochronnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22a359fd-8c92-4a6a-b1ef-e3cf9af54042
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117648/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup z dostawą środków ochrony indywidualnej oraz akcesoriów ochronnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Łodzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22a359fd-8c92-4a6a-b1ef-e3cf9af540423.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Interaktywne instrukcje do wszystkich funkcjonalności Platformy e-Zamówienia znajdują się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponentedukacyjny/. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów
elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozp. PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia PRM w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozp. RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania
ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości.
W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających
komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty
elektronicznej na adres e-mail: as_lodz@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , DKw.2232.7.2025.PS.
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r., a także
art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas Ogłoszenie nr 2025/BZP 00245840 z dnia 2025-05-23
2025-05-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
trwania umowy.
e) Klauzule informacyjne, o których mowa w art. 13 i art. 14 RODO, znajdują się w załączniku nr 12, 13 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli
administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel
określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz
udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z:
h) art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,
i) art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
j) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 14 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): czynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego identyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane
są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których
mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.7.2025.PS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kajdanki zespolone ze stali nierdzewnej - 5 sztuk
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena oferty brutto (C) 90% - 90 pkt.
2) Oferowany okres gwarancji jakości (G) 10% - 10 pkt.
ŁĄCZNIE 100% - 100 pkt.
Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:
LP = C + G, gdzie:
LP - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanej
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena"
G - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Oferowany okres gwarancji jakości”
Kryterium nr 1 - Cena brutto za całość zamówienia
- waga kryterium - 90%,
sposób oceny: „minimalizacja”.
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 90 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
C = -------------------------------------------------------------------- x 90
cena brutto oferty badanej
Kryterium nr 2 - Oferowany okres gwarancji jakości
– waga kryterium 10%,
sposób oceny: „maksymalizacja”
Oferta z krótszym, niż 24 miesięcznym okresem gwarancji jakości otrzyma 0 punktów.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (36 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów (10 pkt), a pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymają punkty obliczone według wzoru:
okres gwarancji jakości i rękojmi oferty badanej
G = ------------------------------------------------------------------------- x 10
( limit okresu gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego )
Zamawiający informuje, że za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- udzielona gwarancja na okres 24 miesiące – 5 pkt
- udzielona gwarancja na okres 36 miesięcy – 10 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi należy podać w pełnych miesiącach.
Wykonawca, który udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy i więcej miesięcy otrzyma taka samą ilość punktów.
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje automatycznie okres gwarancji 24 miesięcy i przyznaje 5 pkt w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pałka szturmowa typu tonfa - 25 sztuk
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39230000-3 - Produkty specjalnego zastosowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena oferty brutto (C) 90% - 90 pkt.
2) Oferowany okres gwarancji jakości (G) 10% - 10 pkt.
ŁĄCZNIE 100% - 100 pkt.
Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:
LP = C + G, gdzie:
LP - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanej
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena"
G - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Oferowany okres gwarancji jakości”
Kryterium nr 1 - Cena brutto za całość zamówienia
- waga kryterium - 90%,
sposób oceny: „minimalizacja”.
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 90 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
C = -------------------------------------------------------------------- x 90
cena brutto oferty badanej
Kryterium nr 2 - Oferowany okres gwarancji jakości
– waga kryterium 10%,
sposób oceny: „maksymalizacja”
Oferta z krótszym, niż 24 miesięcznym okresem gwarancji jakości otrzyma 0 punktów.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (36 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów (10 pkt), a pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymają punkty obliczone według wzoru:
okres gwarancji jakości i rękojmi oferty badanej
G = ------------------------------------------------------------------------- x 10
( limit okresu gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego )
Zamawiający informuje, że za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- udzielona gwarancja na okres 24 miesiące – 5 pkt
- udzielona gwarancja na okres 36 miesięcy – 10 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi należy podać w pełnych miesiącach.
Wykonawca, który udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy i więcej miesięcy otrzyma taka samą ilość punktów.
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje automatycznie okres gwarancji 24 miesięcy i przyznaje 5 pkt w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kamizelka kulo i nożoodporna - 12 sztuk
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 35815100-1 - Kamizelki kuloodporne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena oferty brutto (C) 90% - 90 pkt.
2) Oferowany okres gwarancji jakości (G) 10% - 10 pkt.
ŁĄCZNIE 100% - 100 pkt.
Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:
LP = C + G, gdzie:
LP - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanej
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena"
G - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Oferowany okres gwarancji jakości”
Kryterium nr 1 - Cena brutto za całość zamówienia
- waga kryterium - 90%,
sposób oceny: „minimalizacja”.
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 90 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
C = -------------------------------------------------------------------- x 90
cena brutto oferty badanej
Kryterium nr 2 - Oferowany okres gwarancji jakości
– waga kryterium 10%,
sposób oceny: „maksymalizacja”
Oferta z krótszym, niż 24 miesięcznym okresem gwarancji jakości otrzyma 0 punktów.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (36 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów (10 pkt), a pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymają punkty obliczone według wzoru:
okres gwarancji jakości i rękojmi oferty badanej
G = ------------------------------------------------------------------------- x 10
( limit okresu gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego )
Zamawiający informuje, że za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- udzielona gwarancja na okres 24 miesiące – 5 pkt
- udzielona gwarancja na okres 36 miesięcy – 10 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi należy podać w pełnych miesiącach.
Wykonawca, który udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy i więcej miesięcy otrzyma taka samą ilość punktów.
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje automatycznie okres gwarancji 24 miesięcy i przyznaje 5 pkt w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kask ochronny udaroodporny z osłoną twarzy - 24 sztuki
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena oferty brutto (C) 90% - 90 pkt.
2) Oferowany okres gwarancji jakości (G) 10% - 10 pkt.
ŁĄCZNIE 100% - 100 pkt.
Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:
LP = C + G, gdzie:
LP - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanej
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena"
G - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Oferowany okres gwarancji jakości”
Kryterium nr 1 - Cena brutto za całość zamówienia
- waga kryterium - 90%,
sposób oceny: „minimalizacja”.
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 90 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
C = -------------------------------------------------------------------- x 90
cena brutto oferty badanej
Kryterium nr 2 - Oferowany okres gwarancji jakości
– waga kryterium 10%,
sposób oceny: „maksymalizacja”
Oferta z krótszym, niż 24 miesięcznym okresem gwarancji jakości otrzyma 0 punktów.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (36 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów (10 pkt), a pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymają punkty obliczone według wzoru:
okres gwarancji jakości i rękojmi oferty badanej
G = ------------------------------------------------------------------------- x 10
( limit okresu gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego )
Zamawiający informuje, że za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- udzielona gwarancja na okres 24 miesiące – 5 pkt
- udzielona gwarancja na okres 36 miesięcy – 10 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi należy podać w pełnych miesiącach.
Wykonawca, który udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy i więcej miesięcy otrzyma taka samą ilość punktów.
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje automatycznie okres gwarancji 24 miesięcy i przyznaje 5 pkt w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Hełm kulooporny - system ochrony balistycznej głowy - 7 sztuk
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18444111-4 - Hełmy ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena oferty brutto (C) 90% - 90 pkt.
2) Oferowany okres gwarancji jakości (G) 10% - 10 pkt.
ŁĄCZNIE 100% - 100 pkt.
Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:
LP = C + G, gdzie:
LP - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanej
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena"
G - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Oferowany okres gwarancji jakości”
Kryterium nr 1 - Cena brutto za całość zamówienia
- waga kryterium - 90%,
sposób oceny: „minimalizacja”.
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 90 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
C = -------------------------------------------------------------------- x 90
cena brutto oferty badanej
Kryterium nr 2 - Oferowany okres gwarancji jakości
– waga kryterium 10%,
sposób oceny: „maksymalizacja”
Oferta z krótszym, niż 24 miesięcznym okresem gwarancji jakości otrzyma 0 punktów.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (36 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów (10 pkt), a pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymają punkty obliczone według wzoru:
okres gwarancji jakości i rękojmi oferty badanej
G = ------------------------------------------------------------------------- x 10
( limit okresu gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego )
Zamawiający informuje, że za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- udzielona gwarancja na okres 24 miesiące – 5 pkt
- udzielona gwarancja na okres 36 miesięcy – 10 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi należy podać w pełnych miesiącach.
Wykonawca, który udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy i więcej miesięcy otrzyma taka samą ilość punktów.
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje automatycznie okres gwarancji 24 miesięcy i przyznaje 5 pkt w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tarcza ochronno - obronna długa - 3 sztuki
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35220000-2 - Sprzęt do tłumienia zamieszek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena oferty brutto (C) 90% - 90 pkt.
2) Oferowany okres gwarancji jakości (G) 10% - 10 pkt.
ŁĄCZNIE 100% - 100 pkt.
Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:
LP = C + G, gdzie:
LP - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanej
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena"
G - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Oferowany okres gwarancji jakości”
Kryterium nr 1 - Cena brutto za całość zamówienia
- waga kryterium - 90%,
sposób oceny: „minimalizacja”.
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 90 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
C = -------------------------------------------------------------------- x 90
cena brutto oferty badanej
Kryterium nr 2 - Oferowany okres gwarancji jakości
– waga kryterium 10%,
sposób oceny: „maksymalizacja”
Oferta z krótszym, niż 24 miesięcznym okresem gwarancji jakości otrzyma 0 punktów.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (36 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów (10 pkt), a pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymają punkty obliczone według wzoru:
okres gwarancji jakości i rękojmi oferty badanej
G = ------------------------------------------------------------------------- x 10
( limit okresu gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego )
Zamawiający informuje, że za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- udzielona gwarancja na okres 24 miesiące – 5 pkt
- udzielona gwarancja na okres 36 miesięcy – 10 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi należy podać w pełnych miesiącach.
Wykonawca, który udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy i więcej miesięcy otrzyma taka samą ilość punktów.
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje automatycznie okres gwarancji 24 miesięcy i przyznaje 5 pkt w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tarcza ochronno - obronna krótka - 16 sztuk
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 35220000-2 - Sprzęt do tłumienia zamieszek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena oferty brutto (C) 90% - 90 pkt.
2) Oferowany okres gwarancji jakości (G) 10% - 10 pkt.
ŁĄCZNIE 100% - 100 pkt.
Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:
LP = C + G, gdzie:
LP - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanej
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena"
G - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Oferowany okres gwarancji jakości”
Kryterium nr 1 - Cena brutto za całość zamówienia
- waga kryterium - 90%,
sposób oceny: „minimalizacja”.
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 90 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
C = -------------------------------------------------------------------- x 90
cena brutto oferty badanej
Kryterium nr 2 - Oferowany okres gwarancji jakości
– waga kryterium 10%,
sposób oceny: „maksymalizacja”
Oferta z krótszym, niż 24 miesięcznym okresem gwarancji jakości otrzyma 0 punktów.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (36 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów (10 pkt), a pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymają punkty obliczone według wzoru:
okres gwarancji jakości i rękojmi oferty badanej
G = ------------------------------------------------------------------------- x 10
( limit okresu gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego )
Zamawiający informuje, że za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- udzielona gwarancja na okres 24 miesiące – 5 pkt
- udzielona gwarancja na okres 36 miesięcy – 10 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi należy podać w pełnych miesiącach.
Wykonawca, który udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy i więcej miesięcy otrzyma taka samą ilość punktów.
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje automatycznie okres gwarancji 24 miesięcy i przyznaje 5 pkt w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw ochronny antyuderzeniowy - 8 sztuk
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35121300-1 - Osprzęt bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena oferty brutto (C) 90% - 90 pkt.
2) Oferowany okres gwarancji jakości (G) 10% - 10 pkt.
ŁĄCZNIE 100% - 100 pkt.
Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:
LP = C + G, gdzie:
LP - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanej
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena"
G - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Oferowany okres gwarancji jakości”
Kryterium nr 1 - Cena brutto za całość zamówienia
- waga kryterium - 90%,
sposób oceny: „minimalizacja”.
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 90 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
C = -------------------------------------------------------------------- x 90
cena brutto oferty badanej
Kryterium nr 2 - Oferowany okres gwarancji jakości
– waga kryterium 10%,
sposób oceny: „maksymalizacja”
Oferta z krótszym, niż 24 miesięcznym okresem gwarancji jakości otrzyma 0 punktów.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji (36 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów (10 pkt), a pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymają punkty obliczone według wzoru:
okres gwarancji jakości i rękojmi oferty badanej
G = ------------------------------------------------------------------------- x 10
( limit okresu gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego )
Zamawiający informuje, że za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- udzielona gwarancja na okres 24 miesiące – 5 pkt
- udzielona gwarancja na okres 36 miesięcy – 10 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi należy podać w pełnych miesiącach.
Wykonawca, który udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy i więcej miesięcy otrzyma taka samą ilość punktów.
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje automatycznie okres gwarancji 24 miesięcy i przyznaje 5 pkt w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:1) zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających wpływ na realizację Umowy, a w szczególności na jej zakres, termin;
2) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą;
3) wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup sprzętu i uzbrojenia dla Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi oraz GISW
- Dostawa odczynników oraz przeciwciał do diagnostyki immunohistochemicznej wraz z dzierżawą aparatu do barwienia.
- Sukcesywna dostawa produktów roślin uprawnych , produktów warzywnictwa-ogrodnictwa dla DPS ,,Włókniarz" w Łodzi
- Na wykonanie opracowania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i uzbrojenia dla Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi oraz GISW
- Dostawa zestawów udaroodpornych do Zakładu Karnego w Gębarzewie
- Zakup z dostawą środków ochrony indywidualnej oraz akcesoriów ochronnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Łodzi
- Dostawa środków ochrony na potrzeby Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
- Dostawa amunicji i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Warszawskiego
- Dostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 37/D
więcej: Ochronne nakrycia głowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.