eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu: "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2



Ogłoszenie z dnia 2021-06-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073329 z dnia 2021-06-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miechowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racławicka12

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413821120

1.5.8.) Numer faksu: 413821118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.miechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_miechow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c4259e-a8c3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003179/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043272/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 22075,58 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• - CZĘŚĆ I: dostawa kamery wideo – 1 sztuka
Parametry minimalne środka trwałego:
 Rozdzielczość nagrywania filmów 3840 × 2160
 Jakość zapisu: 4K;
 Karta pamięci SD;
 Stabilizator obrazu: optyczny;
 Zbliżenie optyczne: 20x;
 Rodzaj nośnika: karta pamięci;
 Wbudowana lampa;
 WiFi;
 Złącza: USB, HDMI;
 Ekran LCD: wbudowany min. 3,0”;
 Akumulator w zestawie 1200 mAh;
 Dodatkowe akcesoria: oprogramowanie, osłonka obiektywu, zasilacz sieciowy, kabel USB, kabel AV, kabel HDMI;
 Pokrowiec;
 Statyw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo

4.5.5.) Wartość części: 7881,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• - CZĘŚĆ II: dostawa aparatu fotograficznego– 1 sztuka
Parametry minimalne środka trwałego:
 Typ: lustrzanka cyfrowa;
 Rozdzielczość: 6000 x 4000 px;
 W zestawie:
 Obiektyw: standardowy i szerokokątny;
 Lampa: wbudowana;
 Złącze: USB 2.0;
 Obsługiwane karty pamięci: SD, SDHC, SDXC;
 Zasilacz;
 Akumulator;
 Ładowarka;
 Pozostałe:
 Wbudowany ekran LCD;
 Możliwość nagrywania filmów Full HD (1920 x1080);
 Pokrowiec;
 Statyw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne

4.5.5.) Wartość części: 3199,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ III: dostawa drukarki do zdjęć – 1 sztuka
Parametry minimalne środka trwałego:
 Drukarka kolorowa atramentowa;
 Ilość kolorów – 6 szt.;
 Rozdzielczość druku główna – 5770 dip;
 Obsługiwane formaty - max A3+
 Rodzaje nośników: Papier fotograficzny, Papier zwykły;
 Gramatura papieru [g/m2]: do 300 (papier fotograficzny), 64-105 (papier zwykły);
 Obsługiwany system: Microsoft Windows 10
 Interfejs komunikacyjny - USB
 Załączone wyposażenie: płyta instalacyjna, przewód zasilający, materiały eksploatacyjne startowe;

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe

4.5.5.) Wartość części: 3675,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ IV: dostawa drukarki wielkoformatowej – 1 sztuka
Parametry minimalne środka trwałego:
 Rozmiar druku od A0 włącznie;
 Wydruk kolorowy – tusz pigmentowy;
 Rozdzielczość druku w kolorze min. 2400x1200 dpi;
 Interfejs komunikacyjny: USB, LAN;
 Grubość papieru od 0,05 mm do 0,3 mm;
 Automatyczna gilotyna;
 Papier w rolce;
 Wyświetlacz LCD;
 Podstawka drukarki;
 Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 7881,83 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• CZĘŚĆ V: dostawa oprogramowania – Oprogramowanie licencjonowane na min. 15 stanowisk. Wersja edukacyjna.
Parametry minimalne środka trwałego:
1) Edytor grafiki wektorowej posiadający między innymi następujące funkcje:
 łączenie, scalanie i przycinanie obiektów graficznych,
 wstawianie i obróbka tekstu, w tym akapitowego,
 obsługa warstw, - dzielenie wydruku na arkusze o mniejszym formacie,
 obsługa dokumentów wielostronicowych,
 zapis i odczyt popularnych formatów grafiki wektorowej: SVG, CDR, DXF, DWF, EPS, AI, WMF, EMF,
 eksport do podstawowych formatów grafiki rastrowej: BMP, JPG, GIF, PNG, TIF,
 eksport i import do formatu PDF.
2) Edytor grafiki rastrowej:
 obsługa warstw,
 zestaw masek, w tym zarówno odręcznych, o różnych kształtach oraz automatycznych,
 dopasowujących się do kształtu obszarów oraz kolorów,
 tworzenie animacji,
 zapis i odczyt popularnych formatów grafiki rastrowej: BMP, JPG, GIF, PNG, TIF, CPT,
 zapis w formacie GIF z możliwością określania liczby dostępnych kolorów, koloru przezroczystego oraz parametrów animacji: czasu wyświetlania każdej klatki, sposobu zastępowania klatek, liczby powtórzeń,
 zapis i odczyt dokumentów wielostronicowych w formacie TIF.
3) Moduł przechwytywania ekranu w zakresie:
 cały ekran,
 wybrane okno.
4) Moduł konwersji grafiki rastrowej do wektorowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 9090,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4799,46

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4799,46

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4799,46

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie Martex

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2693,58

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2639,58

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2639,58

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2639,58

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2639,58

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1734,26

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1734,26

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1734,26

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U Contrakt Adam Goik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542345711

7.3.3) Ulica: ul.Karpacka 11

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-216

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1734,26

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-01

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inzynieryjne Martex

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-01

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8708,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9225,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8708,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak Eupol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189

7.3.3) Ulica: ul.Palinkiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8704,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-01
2021-06-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.