Og³oszenie z dnia 2021-06-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00086849/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
- 2021/BZP 00157915/01 - Wynik z dnia 2021-08-24
Og³oszenie nr 2021/BZP 00073179 z dnia 2021-06-04 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie budynku po by³ym gimnazjum w Moszczenicy - zmiana przeznaczenia budynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 446169625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ug.moszczenica.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie budynku po by³ym gimnazjum w Moszczenicy - zmiana przeznaczenia budynku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-592e78dc-c508-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00073179
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000885/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Zagospodarowanie budynku po by³ym gimnazjum w Moszczenicy - zmiana przeznaczenia budynku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.moszczenica.eu/groups/details/1245/roboty-budowlane3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. przy u¿yciu:
- miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej na adres mailowy(z wy³±czeniem sk³adania ofert): ug@moszczenica.eu lub Tomasz.Mikulski@moszczenica.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
Korespondencja mo¿e równie¿ siê odbywaæ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany e-mail Zamawiaj±cego.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany adres email Zamawiaj±cego. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawca winien pos³ugiwaæ siê numerem sprawy okre¶lonym w SWZ
Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt – w formie elektronicznej (tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z platformy miniPortal i Instrukcji U¿ytkownika.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i wype³nionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powsta³ego w ten sposób dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Powsta³y w ten sposób dokument elektroniczny Zamawiaj±cy traktowa³ bêdzie jako ofertê z³o¿on± w postaci elektronicznej (niezale¿nie od tego, czy jej postaæ elektroniczna powsta³a wy³±cznie przy u¿yciu programu komputerowego, czy te¿ na skutek przekszta³cenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, je¿eli tylko dokument ten zostanie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Szczegó³owy opis dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Moszczenica w osobie Wójta Gminy Moszczenica z siedzib± w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, tel. 44 616 96 25, e-mail: ug@moszczenica.eu;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Moszczenica jest Pani Aneta Maækiewicz, kontakt: iod@moszczenica.eu, tel. 44 – 616 96 25 wew. 117;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osoba, której dane osobowe dotycz± posiada :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Osobie, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca, wype³niaj±c obowi±zki informacyjne wynikaj±cy z art. 13 lub art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w tym postêpowaniu sk³ada stosowne o¶wiadczenie
zawarte w Formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INW.271. 9 .2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmiany sposobu u¿ytkowania budynku po by³ym Gimnazjum w Moszczenicy na budynek biurowo – mieszkalno – administracyjny.
3. Zakres prac obejmuje m.in.:
Dane ogólne budynku:
- pow. zabudowy - 1330,20 m² (w tym rozbudowa: 30,20 m² )
- pow. u¿ytkowa - 2553,49 m² (w tym rozbudowa: 17,14 m² )
- kubatura - 12166,00 m³ (w tym rozbudowa: 189,00 m³)
Budynek nale¿y rozbudowaæ o klatkê schodow±, windê zewnêtrzn± i komunikacjê zewnêtrzn± (schodki - przy wej¶ciu C).
Zaopatrzenie w energiê elektryczn± - z sieci energetycznej poprzez istniej±ce przy³±cze.
Zaopatrzenie w wodê - z sieci wodoci±gowej poprzez istniej±ce przy³±cze
Odprowadzenie ¶cieków – do kanalizacji sanitarnej poprzez istniej±ce przy³±cze
Zaopatrzenie w energiê ciepln±- z istniej±cej indywidualnej kot³owni ,przy zastosowaniu
instalacji ekologicznych.
Obs³uga komunikacyjna : poprzez istniej±cy zjazd publiczny z drogi wojewódzkiej Nr 716 (ul. Piotrkowska).
Odprowadzenie wód opadowych - systemem rynnowym na teren w³asnej dzia³ki.
W wycenie przedmiotu zamówienia nale¿y uwzglêdniæ uregulowanie odprowadzenia wód deszczowych - do kanalizacji deszczowej zamiast do kanalizacji sanitarnej.
Po zmianie sposobu u¿ytkowania na parterze budynku bêd± nastêpuj±ce pomieszczenia:
- pomieszczenia biurowe,
- pomieszczenia administracyjne,
- pom. mieszkalne,
- gabinet stomatologa,
- czytelnia z bibliotek±,
- sanitariaty (wc dla niepe³nosprawnych -1szt., wc damskie- 4szt., wc mêskie -1szt.),
- pom. socjalne,
- korytarze z komunikacj±.
Po zmianie sposobu u¿ytkowania na piêtrze budynku bêd± nastêpuj±ce pomieszczenia:
- pomieszczenia biurowe,
- pomieszczenia administracyjne,
- pom. mieszkalne,
- sanitariaty (wc dla niepe³nosprawnych -1szt., wc damskie -4szt., wc mêskie -1szt. )
- pom. socjalne,
- korytarze z komunikacj±.
Po zmianie sposobu u¿ytkowania w piwnicy budynku bêd± nastêpuj±ce pomieszczenia:
- pomieszczenia gospodarcze,
- magazyny,
- sk³adnice akt,
- korytarze z komunikacj±.
¦ciany fundamentowe:
- Izolacja termiczna ¶cian fundamentowych - p³yty ze styropianu 8cm.
¦ciany parteru - nowe projektowane
- ¦ciany zewnêtrzne dwuwarstwowe:
- g³ad¼ gipsowa
- tynk cem.- wap. 1,5 cm
- pustak ceramiczny 25 cm
- styropian Fasada 10cm
- tynk zewnêtrzny cienkowarstwowy na siatce
-¦ciany wewnêtrzne :
- konstrukcyjne 25cm – pustak ceramiczny
- dzia³owe 12cm – PGS lub z beton komórkowego, ceg³a w piwnicy, lekkie ¶ciany
zabud.(2xgkf,stela¿,we³na min) piêtro
Nowa klatka schodowa i nowe schody wewnêtrzne i zewnêtrzne –¿elbetowe. Nadpro¿a, wieñce –¿elbetowe.
Konstrukcja dachu nad now± klatk± schodow± - drewniana – krokwiowa.
Izolacja termiczna – we³na mineralna 25cm, Sufit podwieszany 2x p³yta gkf.
Wykoñczenie wewnêtrzne:
- Pod³ogi i posadzki : p³ytki
- Wyk³adzina
- Izolacja termiczna posadzki styropian 8cm
- ¶ciany wewnêtrzne wykoñczone: tynk cementowo - wapienny, g³ad¼ gipsowa, malowanie farb±
- w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych – p³ytki ¶cienne
- w korytarzach, hallach i przedsionkach g³ad¼ gipsowa i malowanie farb±
- Stolarka okienna i drzwiowa plastikowa, parapety wewnêtrzne plastikowe
Wykoñczenie zewnêtrzne:
- Na ¶cianach tynk cienkowarstwowy mineralny
- Rynny i rury spustowe w kolorze br±zowym- dostosowanym do istniej±cego
- Stolarka okienna i drzwiowa plastikowa
- Parapety zewnêtrzne blachy w kolorze br±zowym
- Dach wykoñczony blach± na r±bek stoj±cy
Winda dla niepe³nosprawnych:
- Rodzaj d¼wigu - elektryczny,
- Typ d¼wigu - osobowy ,przystosowany do przewozu osób na wózkach,
- Ud¼wig: do 400 kg.
Wentylacja budynku – grawitacyjna.
Instalacje sanitarne
- Wewnêtrzna instalacja wody zimnej i ciep³ej w budynku
- Instalacja hydrantowa
- Instalacja kanalizacyjna
- Instalacja C.O.
Instalacje teletechniczne:
- sieæ komputerowa Ethernet
- instalacja telekomunikacyjna
- instalacja alarmowa
- monitoring wizyjny
Remont Instalacji elektrycznej wewnêtrznej w budynku.
Rozbudowa instalacji o¶wietlenia zewnêtrznego terenu.
5. Wa¿ne:
1) Przy wycenie przedmiotu zamówienia nale¿y uwzglêdniæ m.in. obs³ugê geodezyjn± inwestycji (w tym w szczególno¶ci geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz±) a tak¿e niezbêdne próby, badania i odbiory.
2) W wycenie nale¿y uwzglêdniæ uzyskanie we w³asnym zakresie i na w³asny koszt wszelkich uzgodnieñ, opinii i pozwoleñ
3) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy jak równie¿ zabezpieczenia budowy przed dostêpem osób trzecich.
4) W ramach niniejszego zadania do obowi±zków wykonawcy nale¿y tak¿e opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbêdnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleñ na u¿ytkowanie je¿eli bêdzie to wymagane oraz prowadzenia prawid³owej eksploatacji.
5) Pomimo, ¿e dokumentacja projektowa obejmuje remont pomieszczenia – mieszkanie lokatorskie na parterze i piêtrze – nie wchodzi to w zakres zamówienia.
6) Pomimo, ¿e w dokumentacji projektowej przewidziano oprawy o¶wietleniowe ¶wietlówkowe – w wycenie przedmiotu zamówienia nale¿y uwzglêdniæ oprawy równowa¿ne w technologii LED.
7) W wycenie przedmiotu zamówienia nale¿y uwzglêdniæ uregulowanie odprowadzenia wód deszczowych - do kanalizacji deszczowej zamiast do kanalizacji sanitarnej od strony wschodniej i pó³nocnej obiektu ³±cznie z wymyciem i udro¿nieniem sieci kanalizacji deszczowej w terenie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a Komisja Przetargowa.
2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Kryterium nr 1 – „Cena” – 60%
Kryterium nr 2 – „Okres gwarancji” – 20%
Kryterium nr 3 – „Do¶wiadczenie” – 10 %
Kryterium nr 3 – „Skrócenie terminu realizacji zamówienia” – 10 %
3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z³o¿ona przez Wykonawcê nie wykluczonego z udzia³u w postêpowaniu, który z³o¿y³ ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu, którego oferta uzyska³a ³±cznie najwiêksz± ilo¶æ punktów w kryteriach oceny ofert, obliczon± wg wzoru:
PX = PC + PG + PD + PT
Gdzie:
Px - suma punktów danej oferty,
PC - ilo¶æ punktów danej oferty w kryterium nr 1 - „Cena”
PG - ilo¶æ punktów danej oferty w kryterium nr 2 - „Okres gwarancji”
PD - ilo¶æ punktów danej oferty w kryterium nr 3 - „Do¶wiadczenie”
PT – ilo¶æ punktów danej oferty w kryterium nr 3 - „Skrócenie terminu realizacji zamówienia”
Szczegó³owy opis sposobu oceny ofert zawiera Rozdz. XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
A. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca:Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w przedmiotowym zakresie.
B. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków u dzia³u w postêpowaniu w przedmiotowym zakresie.
C. Warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca:
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³.
W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie przelicznik wg ¶redniego kursu NBP z dnia ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
D. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca:
a) Wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ przynajmniej dwie roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na wykonaniu budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub modernizacji lub remontu budynku o kubaturze minimum 5 000 m3 (kubatura jednego budynku) lub o warto¶ci minimum 1 000 000,00 z³ brutto (warto¶æ jednej roboty).
z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców powy¿sze warunki zostan± uznane za spe³nione, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wyka¿e siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem.
b) Wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob±/osobami która/które posiadaj± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi lub inne wa¿ne uprawnienia i dokumenty, które (zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami) pozwol± pe³niæ funkcje:
- kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (Osoba ta powinna mieæ minimum 5 lat do¶wiadczenia w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej),
- kierownika budowy w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- kierownika budowy w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, elektroenergetycznych,
UWAGA: Zamawiaj±cy zezwala na ³±czenie poszczególnych funkcji przez jedn± osobê z zastrze¿eniem ¿e ta osoba posiada odpowiednie uprawnienia w danej kategorii.
Zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia zdobyte na podstawie poprzednio obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia zdobyte za granic± na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców niniejszy warunek Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie (w zakresie dysponowania poszczególnymi osobami o odpowiednich uprawnieniach).
Zgodnie z art. 22d ust. 2 ustawy Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg. Za³±cznika nr 3. do SWZ.
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt.: 2, 3 i 4 dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 1 000 000,00 z³,
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentu dotycz±cego sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganego przez zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Je¿eli wykazy budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – wg. Za³±cznika nr 1 do SWZ;2) Dokumenty, z których wynika upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê do reprezentacji wykonawcy, w szczególno¶ci pe³nomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy dzia³a pe³nomocnik) lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie, je¶li sposób reprezentacji nie wynika z KRS
3) Kosztorys uproszczony
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy wniesienia wadium w wysoko¶ci: 20 000 PLN.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku: BS ZP o/ Moszczenica . Numer konta: 36 8973 0003 0070 0700 0707 0005 z adnotacj±: "Wadium - nr sprawy: INW.271. 9 .2021”
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z chwil± zmiany terminu z³o¿enia ofert przez zamawiaj±cego jednocze¶nie ulega zmianie termin (dzieñ) wp³aty wadium, godzina wp³aty pozostaje bez zmian chyba, ¿e w zawiadomieniu o zmianie terminu z³o¿enia ofert podano równie¿ zmienion± godzinê wp³aty wadium.
7. Oferta niezabezpieczona akceptowan± form± wadium, przez ca³y okres zwi±zania ofert± zostanie odrzucona.
8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie siê na koncie zamawiaj±cego.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
10. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
11. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwraca wadium wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
12. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
13. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w rozumieniu art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W takiej sytuacji:1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Zaleca siê aby Pe³nomocnikiem zosta³ ustanowiony jeden z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
2) Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
c) ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania; pe³nomocnictwo musi byæ podpisane (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawcy. Stosowne odpisy lub informacje z rejestru lub inne dokumenty potwierdzaj±ce upowa¿nienie musz± zostaæ do³±czone do oferty.
3) O¶wiadczenia wymienione w rozdz. IX ust. 1 niniejszej Specyfikacji musz± byæ za³±czone do oferty dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5) W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zamawiaj±cy za¿±da z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni) aktualnych na dzieñ z³o¿enia dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust. 5 dotycz±cych ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
7) Wype³niaj±c formularz ofertowy, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce konsorcjum, a nie pe³nomocnika konsorcjum.
8) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
10) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy na realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosown± umowê reguluj±c± ich wspó³pracê.
11) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiaj±cy przewiduje zmiany zawartej umowy dot. m.in.:1) w zakresie wynagrodzenia brutto
2) w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia
3) gdy wyst±pi± tak¿e ni¿ej okre¶lone okoliczno¶ci:
a) pojawienie siê potrzeby wykonania prac dodatkowych, niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy a koniecznych do prawid³owego wykonania niniejszej umowy w szczególno¶ci, bez których nie zosta³yby osi±gniête zak³adane parametry;
b) istotna zmiana okoliczno¶ci powoduj±ca, ¿e wykonanie czê¶ci przedmiotu zamówienia nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Kontraktu.
c) je¿eli wprowadzone zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci w sytuacji z³o¿enia przez Wykonawcê propozycji, które przy¶piesz± ukoñczenie robót, zmniejszaj±c koszty, poprawi± sprawno¶æ lub jako¶æ robót lub w inny sposób dostarcz± Zamawiaj±cemu po¿ytku.
5) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê istotnych postanowieñ zawartej Umowy w postaci opisu przedmiotu zamówienia w przypadku potrzeby wykonania robót zamiennych w stosunku do robót planowanych, je¿eli roboty zamienne uzasadnione s± konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa robót budowlanych lub usprawni± proces budowlany - zgodnie z zapisami art. 23 ust. 1 ustawy Prawo budowlane. Roboty zamienne bêd± opisane w odrêbnym protokole i nie bêd± skutkowa³y podwy¿szeniem ceny ofertowej;
6) konieczno¶ci zmiany przez Zamawiaj±cego sposobu finansowania zamówienia, w szczególno¶ci w sytuacji uzyskania przez Zamawiaj±cego dodatkowych ¶rodków na realizacjê przedmiotu umowy, z którego wynika odmienny sposób finansowania – mo¿liwe s± zmiany (kwotowe i procentowe) w zakresie wysoko¶ci p³atno¶ci czê¶ciowych i p³atno¶ci koñcowej.
Szczegó³owy opis zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje siê w SWZ oraz wzorze umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.2. Wykonawca, który zamierza wykonywaæ zamówienie przy udziale podwykonawcy/ów, musi wyra¼nie w ofercie wskazaæ, jak± czê¶æ (zakres zamówienia) wykonywaæ bêdzie w jego imieniu podwykonawca oraz podaæ nazwê ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani. Nale¿y w tym celu wype³niæ odpowiedni punkt formularza oferty, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywaæ zamówienia przy udziale podwykonawców, nale¿y wpisaæ w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformu³owanie. Je¿eli Wykonawca zostawi ten punkt niewype³niony (puste pole), Zamawiaj±cy uzna, i¿ zamówienie zostanie wykonane si³ami w³asnymi tj. bez udzia³u podwykonawców.
3. Zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia Wykonawca poda³ nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaanga¿owanych w wykonanie zamówienia (je¿eli s± ju¿ znani). Wykonawca zobowi±zany jest do zawiadomienia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê zamówienia.
4. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
5. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
6. W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie przelicznik wg ¶redniego kursu NBP z dnia ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
2021-06-04 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
- Us³ugi spo³eczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Razem naprzeciw trudno¶ciom ! - integracja spo³eczna w Gminie Moszczenica"
- Zakup i monta¿ odnawialnych ¼róde³ energii oraz realizacjê kompleksowych zadañ termomodernizacyjnych budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Moszczenicy, w ramach programu EkoRemiza, edycja V".
- Rozbudowa SUW w Podolinie i Jarostach
wiêcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Ro¿no-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w m. Wysokie.
- Przebudowa instalacji gazu celem pod³±czenia dwóch gazowych kot³ów kondensacyjnych oraz monta¿ powietrznych pomp ciep³a "Modernizacja kot³owni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty le¶nych dróg gruntowych na terenie Nadle¶nictwie Lêbork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.