eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego ul. Wiosny Ludów 23-37 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego ul. Wiosny Ludów 23-37 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego ul. Wiosny Ludów 23-37 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a086256-7e88-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030796/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego: Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wiosny Ludów 23-37 w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Funduszu Spójności, Program Operacyjny Infrastruktura i Ochrona Środowiska 2014-2020, OP I, D 1.7. Pd 1.7.1 konkurs nr POIS/1.7.1/6/2021, projekt .: "Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Wiosny Ludów 23-37 w Katowicach"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037595/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.001.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, niezbędnego dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadania inwestycyjnego pn: Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Wiosny Ludów 23-37 w Katowicach wraz z modernizacją instalacji c.o., wymianą bądź wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych budynku, wykonaniem instalacji gazowej, wod-kan, elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, w tym w szczególności:
Etap I
1) sprawdzanie dokumentacji projektowej oraz przedmiarów i wykazanie ewentualnych błędów;
2) sprawdzanie kosztorysów i wnioskowanie do Projektanta o dokonanie stosownych zmian w kosztorysach oraz zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów prac zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i obowiązującymi na moment wszczęcia postępowania o wykonanie robót budowlanych przepisami prawa;
3) udział wykonawcy w przygotowaniu postępowania o wykonanie robót tj. ustalenie warunków udziału w postępowaniu, kryterium oceny ofert i innych warunków mających wpływ na wykonanie robót;
4) udział Wykonawcy w pracach komisji przetargowej, w tym ocenie złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów, wyliczeń, uzasadnienia wezwania do rażąco niskiej ceny, ocena wyjaśnień wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia na roboty budowlane objęte nadzorem, w tym zakresie oraz ocena kryteriów i spełniania warunków udziału w postępowaniu;
Etap II
1) Przygotowywanie stosownych dokumentów i rozliczeń w zakresie przedmiotowego zadania inwestycyjnego zgodnie z wymogami Zamawiającego i instytucji udzielającej dofinansowanie.
2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego, zgodnie z zakresem czynności określonym w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy;
3) reprezentowanie Zamawiającego przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, na podstawie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw;
Etap III
1) Przygotowywanie stosownych dokumentów i rozliczeń w zakresie przedmiotowego zadania inwestycyjnego zgodnie z wymogami Zamawiającego i instytucji udzielającej dofinansowanie.
2) wykonywanie czynności w imieniu Zamawiającego w ramach przeglądów gwarancyjnych na roboty budowlane

2. Roboty budowlane objęte nadzorem wynikającym z niniejszego postępowania prowadzone będą w zamieszkałym budynku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ a w szczególności Specyfikacja przedmiotu umowy stanowiąca załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy. Dodatkowo, jako materiał pomocniczy Zamawiający przekazuje dokumentacja projektową wraz z przedmiarami i STWiORB dla robót budowlanych oraz wzorem umowy na roty budowlane w zakresie inwestycji objętej nadzorem, która stanowi załącznik nr nr 5 do SWZ.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125509,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125509,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125509,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERIA ŚLĄSK GRZEGORZ GALINIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352512599

7.3.3) Ulica: 1 Maja

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-706

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125509,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.