eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaWykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych i piwnicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych i piwnicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748500400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych i piwnicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2695422-7a8e-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016680/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zadania remontowe w budynku Starostwa Powiatowego, w tym: 1. Remont pomieszczeń biurowych i piwnicznych , 2. Remont (malowanie klatek schodowych i korytarzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030407/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95631,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7
Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 1 obejmują między innymi:
I. Sala narad
1. Malowanie ścian wraz z gruntowaniem
2. Malowanie grzejników i rur
3. Wymiana narożników przy płytach GK (filary)
4. Wymiana parapetów wewnętrznych z PCV (2 szt.)
5. Mechaniczne oczyszczenie wykładziny wraz z częściową wymianą i uzupełnieniem sznurów spawalniczych z PCV,
6. Wymiana uszkodzonych kasetonów w suficie podwieszonym
II. Pokój nr 224a Gabinet Przewodniczącego Rady
1. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do ułożenia tynku gipsowego
2. Ułożenie tynku gipsowego (gładzi) na ścianach i suficie
3. Malowanie ścian i sufitów,
4. Malowanie grzejnika, rur i drzwi
III. WC II piętro
1. Wymiana skrzydeł drzwiowych do kabin ustępowych
IV. Pokój nr 213 Serwerownia
1. Wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego na ruszcie metalowym,
2. Wymiana oświetlenia na lampy LED
3. Ułożenie ocieplenia z wełny mineralnej na wykonanym suficie,
V. Pokój nr 307 WI
1. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitu pod malowanie,
2. Malowanie ścian i sufitu,
3. Malowanie grzejnika, rur i drzwi,
4. Wymiana opraw oświetleniowych na LED,
5. Wymiana parapetu wewnętrznego na PCV,
VI. Pokój nr 209
1. Remont drewnianych drzwi wejściowych (dopasowanie, uzupełnienie ubytków, wzmocnienie)
2. Wymiana zamka wraz z klamką,
3. Oczyszczenie ze starych powłok lakierniczych, szlifowanie i lakierowanie,
VII. Pokój nr 215
1. Miejscowa naprawa posadzki (podłogi technicznej) płytą OSB
2. Ułożenie blachy aluminiowej ryflowanej na posadzce przy dwóch stanowiskach pracy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 23776,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2 Zadanie nr 2: Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7.
Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 2 obejmują:
I. GARAŻ
1. Miejscowe skucie zmurszałych tynków ścian wraz z wykonaniem nowej wyprawy tynkarskiej (tynk renowacyjny)
2. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania wraz pomalowaniem farbami silikatowymi,
3. Wyrównie i wzmocnienie podłoża pod płytki posadzkowe wraz z ułożeniem posadzki z płytek typu GRES wraz z cokolikami,
4. Wymiana oświetlenia na lampy LED, oraz gniazd wtykowych,
5. Wymiana kratki ściekowej,
6. Montaż umywalki wraz z baterią i wykonaniem podejścia dopływowego i odpływowego,
II. KORYTARZ DO SCHRONU
1. Wyrównie posadzki (podkład betonowy) wraz z warstwami wyrównującymi i ułożeniem wykładziny obiektowej,
2. Demontaż stalowych drzwi schronowych wraz z ościeżnicami,
3. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania wraz z pomalowaniem farbami emulsyjnymi,
4. Oczyszczenie z rdzy elementów metalowych wraz z pomalowaniem farbami antykorozyjnymi,
5. Przebudowa schodów poprzez rozbiórkę części stopni, wykonanie szalowania i betonowania nowych schodów celem wyrównania ich wysokości,
6. Ułożenie wykładziny obiektowej na nowo wykonanych schodach wraz z listwami montowanymi na końcach stopni,
7. Malowanie olejne drzwi,
III. POMIESZCZENIE NR 9
1. Przygotowanie powierzchni ścian do malowania wraz pomalowaniem farbami emulsyjnymi,
2. Ułożenie tynku gipsowego na suficie wraz z malowaniem,
3. Malowanie rur i stolarki drzwiowej,
4. Wymiana oświetlenia na LED,
5. Wymiana umywalki wraz z baterią na zlewozmywak montowany na szafce
6. Wyrównie podłoża i ułożenie wykładziny obiektowej na posadzce,
KORYTARZ PIWNICA
1. Wyrównie podłoża i ułożenie wykładziny obiektowej na posadzce,
2. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania wraz pomalowaniem farbami emulsyjnymi,
3. Malowanie stolarki drzwiowej,
4. Wymiana oświetlenia na LED.
UWAGA: Podstawowym materiałem do wykonania robót posadzkarskich jest wykładzina obiektowa, rulonowa z tworzywa sztucznego bez warstwy izolacyjnej rulonowa - elastyczna, wielowarstwowa z przezroczystą warstwą użytkową. Odporna na działanie mikroorganizmów (bakterii i grzybów). Klasa antypoślizgowości R-10. Klasa ścieralności T. Elektrostatyczna. Odporna na wygniecenia. Grubość całkowita min. 2,0 mm, grubość warstwy użytkowej min. 0,8 mm zgrzewana prętami PCV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 71854,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44844,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Arkadiusz Broński, Wiśniowa 11, 58-100 Świdnica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841098361

7.3.4) Miejscowość: Wiśniowa 11

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113671,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Arkadiusz Broński, Wiśniowa 11, 58-100 Świdnica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841098361

7.3.4) Miejscowość: Wiśniowa 11

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104550 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.