eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Szkolenia kadry pedagogicznej w placówkach oświatowych Powiatu Polickiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia kadry pedagogicznej w placówkach oświatowych Powiatu Polickiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Policach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811762713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tanowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914328100

1.5.8.) Numer faksu: 913178900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@policki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatpolicki.bip.net.pl/?c=261

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia kadry pedagogicznej w placówkach oświatowych Powiatu Polickiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c514aea-477d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001155/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Szkolenia kadry pedagogicznej w placówkach oświatowych Powiatu Polickiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO WZ 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Edukacja Działanie 8.3 Projekt Nr RPZP.08.03.00-32-K013/18 pn. „Równy dostęp do kompetencji kluczowych na wszystkich poziomach kształcenia ogólnego – ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z niepełnosprawnościami i wykluczonych społecznie z Powiatu Polickiego.”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271908/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EK.272.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (35 osób).
Celem szkolenia jest poznanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych - słownik czynny i bierny u dzieci, poznanie zaburzeń komunikacyjnych charakterystycznych dla zaburzenia autystycznego. Wiedza na temat tego od czego rozpocząć naukę umiejętności komunikacyjnych. Poznanie programów edukacyjnych nastawionych na kształtowanie komunikacji.
Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 8 godzin szkoleniowych (przypadających na każdego Uczestnika) - godzina zegarowa kursu liczy 45 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne oraz krótkie przerwy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Indywidualna Stymulacja Słuchu Johansena (3 os.).
Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do prowadzenia terapii słuchowej wg Kjelda Johansena przeznaczonej dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania bodźców słuchowych.
Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 30 godzin szkoleniowych (przypadających na każdego Uczestnika). Czas trwania: szkolenie trwa 4 dni, pierwsze 2 dni – online.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Komunikacja alternatywna i wspomagająca. (35 os.)
Celem szkolenia jest poznanie rozwoju mowy u dzieci, poznanie zaburzeń mowy charakterystycznych dla zaburzenia autystycznego i niepełnosprawności intelektualnej. Wiedza na temat tego od czego rozpocząć naukę mowy. Poznanie programów edukacyjnych nastawionych na kształtowanie mowy.
Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 16 godzin szkoleniowych (przypadających na każdego Uczestnika).
Godzina zegarowa kursu liczy 45 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne oraz krótkie przerwy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 14900,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Biofeedback I (3 osoby).
Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do samodzielnego wykorzystania metody EEG Biofeedback w praktyce. Po zakończeniu szkolenia uczestnik potrafi: opowiedzieć o metodzie: jak przebiega terapia, czy jest bezpieczna, jakie są badania potwierdzające jej skuteczność, zaplanować samodzielnie cykl sesji treningowych, przygotować aparaturę biofeedback do pracy, wygenerować statystyki sesji i właściwie je zinterpretować.
Szkolenie organizowane jest w formie 4 spotkań: blok teoretyczny 3 spotkania online + blok praktyczny 1 spotkanie. Blok praktyczny szkolenia realizowany jest w dwóch opcjach do wyboru:
• opcja I: indywidualny warsztat praktyczny online (5 godzin zegarowych, terminy ustalane indywidualnie)
Rekomendowany dla osób mających sprzęt do Biofeedbacku (ProComp, program Biograph Infiniti)
• opcja II: warsztat praktyczny grupowy stacjonarny ProComp, program Biograph Infiniti pod okiem terapeuty (8 godzin zegarowych, w ustalonym późniejszym terminie)
Rekomendowany dla osób bez dostępu do aparatury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V. Biofeedback II (3 osoby)
Ukończenie szkolenia ma umożliwić Uczestnikowi prowadzenie terapii na sprzęcie ProComp, program Biograph Infiniti. Możliwe jest przeprowadzenie szkolenia na innej wersji oprogramowania, pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na możliwość prowadzenia terapii lub Wykonawca zapewni bezpłatną aktualizację oprogramowania, o którym mowa.
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji terapeuty EEG Biofeedback.
Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej, a jego ukończenie umożliwiło Uczestnikowi prowadzenie terapii z zastosowaniem innych protokołów poza treningiem podstawowym na punktach C3, C4.
4 dni szkoleniowe. Godzina kursu trwa 45 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne oraz krótkie przerwy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VI. Szkolenia Rady Pedagogicznej MOW Trzebież (3 szkolenia).
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom narzędzi wspomagających do pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie.
Liczba szkoleń: 3
Liczba grup szkoleniowych w każdym z 3 szkoleń : 2
Liczba uczestników: łącznie 25 osób, w tym: grupa 1 – 12 osób, grupa 2 – 13 osób w każdym z trzech szkoleń.
Wymaga się, aby każde ze szkoleń składało się z części teoretycznej i treningowej. Czas trwania zajęć dydaktycznych podczas każdego z trzech szkoleń to 12 godzin dla grupy pierwszej i 12 godzin dla grupy 2, realizowane w tym samy czasie.
Tematyka 3 kolejnych szkoleń:
- grupa 1: wykorzystanie nowych technologii w nauczaniu młodzieży (internetowe zasoby edukacyjne, programu edukacyjne, aplikacje, programy do Aktywnej Tablicy etc.),
- grupa 2: innowacyjne metody pracy, edukacja pozaformalna, elementy metody terapeutycznej w pracy z młodzieżą z mniejszymi szansami.
Godzina zegarowa kursu liczy 45 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne oraz krótkie przerwy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 33960,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VII. Kurs kwalifikowana pierwsza pomoc (ok. 30 os.)
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia „KWALIFIKOWANA PIERWSZA POMOC” przeprowadzonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
Liczba grup szkoleniowych : 5
Kurs powinien trwać co najmniej 66 godzin zegarowych, (Godzina zegarowa zawiera 60 minut) w tym co najmniej 25 godzin zajęć teoretycznych oraz co najmniej 41 godzin zajęć praktycznych.
Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy pozwoli na uzyskanie tytułu ratownika w świetle ustawy o Państwowym Systemie Ratownictwa Medycznego i tym samym uczestnik uzyska najwyższy możliwy stopień wyszkolenia w zakresie ratownictwa dostępny dla osób nie posiadających wykształcenia medycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VIII. Pierwsza pomoc przedmedyczna (ok. 124 os.)
Celem szkolenia jest prawidłowe rozpoznanie i sprawne reagowanie w stanach zagrożenia życia; opanowanie uczucia strachu i niepewności przy udzielaniu pierwszej pomocy; postępowanie zgodnie z normami obowiązującymi w Europie (wg wytycznych Europejskiej Rady Resuscytacji). Nabycie umiejętności niesienia pomocy w nagłych wypadkach oraz ratowania życia; spełnienie wymogów, które nakłada na pracodawcę Kodeks pracy.
Liczba grup szkoleniowych : 5
Liczba uczestników: grupa szkoleniowa może obejmować nie więcej niż 25 uczestników.
Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 8 godzin szkoleniowych (godzina zegarowa tj. 60 minut) przypadające na każdego Uczestnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 25140 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCAFE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711833878

7.3.3) Ulica: Zygmuntowska 37/1

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-18 do 2022-03-19

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCAFE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711833878

7.3.3) Ulica: Zygmuntowska 37/1

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-24 do 2022-01-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.