Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039886/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071317 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE - Budowa generatora fotowoltaicznego na budynku kompleksu dydaktycznego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152076502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 324 12 06
1.5.8.) Numer faksu: +48 34 324 10 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plastyk@plastyk.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://plastyk.czest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.e-cea.pl/0907/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE - Budowa generatora fotowoltaicznego na budynku kompleksu dydaktycznego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e3caeca-a36b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021905/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa generatora fotowoltaicznego na budynku kompleksu dydaktycznego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.070-6-21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 440000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane, obejmujące budowę generatora fotowoltaicznego na budynku kompleksu dydaktycznego Zespołu Szkół Plastycznych
w Częstochowie, przy ul. Pułaskiego 15.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, będąca załącznikiem nr 1 do niniejszej SWZ. Na dokumentację projektową składają się nw. elementy:
- Projekt wykonawczy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- Projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej,
- Przedmiary kosztorysowe.
3) Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określają: dokumentacja projektowa (załącznik nr 1 do SWZ), ust. 5 niniejszego Rozdziału SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
Elementy prac nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji postępowania (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna, opisy szczegółowe i SWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót oraz dokonanie własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganych do osiągnięcia zamierzonego rezultatu, przewidzianego w projekcie. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4) Zamawiający wymaga załączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych, wskazanych w Rozdziale XI ust. 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31712331-9 - Fotoogniwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:W prowadzonym postępowaniu pojawiły się okoliczności powodujące konieczność ponownej analizy dokumentacji projektowej, stanowiącej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, pod kątem przyjętych rozwiązań technicznych, w zakresie zastosowanej konstrukcji i zasadności zastosowanych materiałów,
w szczególności rodzaju zastosowanych paneli fotowoltaicznych typu szkło-szkło.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 5) z związku z pkt 6) Ustawy tj.:
Art. 255
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540945,35
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540945,35
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę wraz z transportem oleju napędowego
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
- Dostawa stanowiska dydaktycznego z zestawem ogniw paliwowych i trzech oscyloskopów cyfrowych dla Politechniki Częstochowskiej w ramach projektu "Rozwój kompetencji kluczem dla rozwoju gospodarki"
- produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Częstochowy
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, kompletnie zabudowanego ambulansu typu B na potrzeby SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
więcej: Fotoogniwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.