eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › ROBOTY BUDOWLANE - Budowa generatora fotowoltaicznego na budynku kompleksu dydaktycznego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071317 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE - Budowa generatora fotowoltaicznego na budynku kompleksu dydaktycznego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152076502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 324 12 06

1.5.8.) Numer faksu: +48 34 324 10 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plastyk@plastyk.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://plastyk.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.e-cea.pl/0907/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE - Budowa generatora fotowoltaicznego na budynku kompleksu dydaktycznego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e3caeca-a36b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021905/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa generatora fotowoltaicznego na budynku kompleksu dydaktycznego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.070-6-21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 440000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane, obejmujące budowę generatora fotowoltaicznego na budynku kompleksu dydaktycznego Zespołu Szkół Plastycznych
w Częstochowie, przy ul. Pułaskiego 15.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, będąca załącznikiem nr 1 do niniejszej SWZ. Na dokumentację projektową składają się nw. elementy:
- Projekt wykonawczy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- Projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej,
- Przedmiary kosztorysowe.

3) Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określają: dokumentacja projektowa (załącznik nr 1 do SWZ), ust. 5 niniejszego Rozdziału SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
Elementy prac nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji postępowania (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna, opisy szczegółowe i SWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót oraz dokonanie własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganych do osiągnięcia zamierzonego rezultatu, przewidzianego w projekcie. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4) Zamawiający wymaga załączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych, wskazanych w Rozdziale XI ust. 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31712331-9 - Fotoogniwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu pojawiły się okoliczności powodujące konieczność ponownej analizy dokumentacji projektowej, stanowiącej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, pod kątem przyjętych rozwiązań technicznych, w zakresie zastosowanej konstrukcji i zasadności zastosowanych materiałów,
w szczególności rodzaju zastosowanych paneli fotowoltaicznych typu szkło-szkło.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 5) z związku z pkt 6) Ustawy tj.:
Art. 255
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540945,35

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540945,35

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.