eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Budowa hali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy SP Nr 2 w Końskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy SP Nr 2 w Końskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 37232 49

1.5.8.) Numer faksu: 41 37229 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umkonskie.bipgmina.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa hali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy SP Nr 2 w Końskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-931f7a85-7472-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018175/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP- 271.1.1.2022.EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa kompletnej hali gimnastycznej o powierzchni 2 262,62 m2 wraz z boiskiem wielofunkcyjnym, ogrodzeniem działki, bieżnią dwutorową, ciągami pieszo-jezdnymi, przebudową istniejącego zjazdu z drogi powiatowej, miejscami postojowymi wraz
z przebudową infrastruktury technicznej, wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, rozbiórką istniejącego budynku o powierzchni 75 m2 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy SP Nr 2 w Końskich” na działce oznaczonej nr ew. gr. 4826/6 położonej w (jednostka ewidencyjna Końskie – miasto, obręb 0005), w ramach którego wchodzi m. in.:
1) budowa hali gimnastycznej o pow. ok. 2 262,62 m2,
2) wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej, tj. instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, m. in.: c.o. p.poż., elektryczna, teletechniczna, wentylacyjna, wodociągowa, sanitarna, fotowoltaiczna w systemie on-gird, nagłośnienia, oświetlenia,
3) wykonanie boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni z nawierzchni bezpiecznej EPDM,
4) rozbiórka i budowa nowego ogrodzenia,
5) rozbiórka istniejącego budynku o powierzchni 75m2,
6) budowa dróg i parkingów wraz z przebudową zjazdu,
7) wykonanie odwodnienia terenu,
dostawa i montaż wyposażenia hali (tablice wyników, siedliska, kosze, siatki, drabinki itp.),
8) malowanie elewacji istniejącego budynku szkoły.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. projektu budowlanego:
1) architektoniczno-konstrukcyjnego
2) instalacje sanitarne,
3) instalacje elektryczne,
2. projektu wykonawczego:
1) architektura,
2) konstrukcja
3) instalacje sanitarne,
4) instalacje elektryczne i teletechniczne,
3. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
4. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy,
5. decyzją nr BP.6740.484.2021.MP z dn. 10.01.2022r.
6. decyzją nr BP.6741.58.2021.AB z dn. 10.01.2022r. – rozbiórka budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15682500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16849770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15682500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane " PER-MIR" Mirosław Perlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591087120

7.3.3) Ulica: Piekoszowska 359D

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-645

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie robót budowlanych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15682500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z.F.- Rządowy Fundusz Polski Ład- program inwestycji strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.