Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00002821/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZakupUsługiLekarzaOrzecznikaDoOrzekaniaZdolnościDoSłużbyWojskow.W2025r.NaPotrzebWCRwPuławachOrazLekarzaDoUdziel.ŚwiadczeńZdrowotnychWzakrProfilaktyczOpiekiZdrowotnejNapotrzeb41. BLSzWDęblinieW2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10423601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZakupUsługiLekarzaOrzecznikaDoOrzekaniaZdolnościDoSłużbyWojskow.W2025r.NaPotrzebWCRwPuławachOrazLekarzaDoUdziel.ŚwiadczeńZdrowotnychWzakrProfilaktyczOpiekiZdrowotnejNapotrzeb41. BLSzWDęblinieW2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa5814e8-30ee-4abd-a55a-d837f8c78dee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 USŁUGA MEDYCZNA zad. 1- lekarz orzecznik do orzekania zdolności do słuzby wojskowej, zad. 2 lekarz do udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00002821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 69/24/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwa niezależne części: Zadanie I - Zakup usługi zatrudnienia lekarza orzecznika do orzekania zdolności do służby wojskowej w 2025 roku na potrzeby WCR w Puławach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz :
załączniku nr 1 do SWZ tj.: formularzu ofertowym,
załączniku nr 1a do SWZ, tj. opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I;
załączniku Nr 5a do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dotyczące Zadania I
PODSTAWOWE ZADANIA WYKONYWANE NA STANOWISKU:
1. Przeprowadzenie wywiadu lekarskiego.
2. Przeprowadzenie badania przedmiotowego.
3. Analiza udostępnionej przez osobę badaną dokumentacji medycznej.
4. Wydanie orzeczenia o zdolności do służby wojskowej.
5. Prowadzenie ewidencji osób badanych.
6. Prowadzenie księgi orzeczeń lekarskich w formie papierowej lub elektronicznej.
7. Inne świadczenia w zakresie orzekania o zdolności do służby wojskowej.
Wykonawca w formularzu ofertowym zadeklaruje posiadane doświadczenie w orzekaniu podane w latach (min. 1 rok).
Ustalenia dodatkowe:
a) Usługa realizowana 2 dni w tygodniu plus jedna sobota w miesiącu (w razie potrzeby), czyli łącznie 104 dni w 2025 roku w siedzibie WCR Puławy, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 93, 24-100 Puławy.
b) Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi przelewem na rachunek bankowy w terminie 30 dni (trzydziestu dni) od otrzymania przez Zamawiającego Harmonogramu świadczonych usług oraz prawidłowo wystawionej faktury. Zapłata nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy.
c) Wybrany Wykonawca powinien posiadać ważne prawo do wykonywania zawodu lekarza medycyny na terytorium RP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 94640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwa niezależne części: Zadanie II - Zakup usługi zakontraktowania lekarza do udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej na potrzeby 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2025 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ j oraz :
załączniku nr 1 do SWZ tj.: formularzu ofertowym,
załączniku nr 1b do SWZ, tj. opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II;
załączniku Nr 5b do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dotyczące Zadania II
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 86400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Pakulski vel Modrzejewski Specjalistyczna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7121109047
7.3.3) Ulica: Żarnowiecka nr 6 lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-630
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK PAKULSKI VEL MODRZEJEWSKI SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
jakie przetargi wygrała firma
MAREK PAKULSKI VEL MODRZEJEWSKI SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 343 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidulana Praktyka Lekarska Jerzy KLIMASIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7162248946
7.3.3) Ulica: Księdza Józefa Sałka 41
7.3.4) Miejscowość: Zajezierze
7.3.5) Kod pocztowy: 26-992
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Indywidualna Praktyka Lekarska Jerzy Klimasiński
jakie przetargi wygrała firma
Indywidualna Praktyka Lekarska Jerzy Klimasiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 343 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa baterii / akumulatorów do platform FPV
- Modernizacja pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym na terenie oczyszczalni ścieków
- Usługa monitorowania zgodności techniki lotniczej w Organizacji obsługowej ACSL LAW
- "Dostawa farb i artykułów malarskich, materiałów budowlanych, sanitarnych , materiałów do obsług wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie"
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby", w podziale na 2 zadania
- Zatrudnienie superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej lekarza niebędącego lekarzem systemu pracy w SOR.
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Usługa zabezpieczenia pacjenta kamizelką defibrylującą w zakresie ochrony przed Nagłym Zgonem Sercowym (NZS)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.