Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00598725/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa eksploatacyjna i konserwacyjna systemu grzewczego i systemu wentylacji kotłowni Palmiarni Poznańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Palmiarnia Poznańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632383931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Matejki 18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-767
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@palmiarnia.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.palmiarnia.poznan.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81a9bf0e-db1e-4e19-9c2f-8dee7ca276661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa eksploatacyjna i konserwacyjna systemu grzewczego i systemu wentylacji kotłowni Palmiarni Poznańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81a9bf0e-db1e-4e19-9c2f-8dee7ca27666
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218775/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa eksploatacyjna i konserwacyjna systemu grzewczego oraz systemu wentylacji kotłowni Palmiarni Poznańskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PDT-2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa eksploatacyjna i konserwacyjna systemu grzewczego i systemu wentylacji kotłowni Palmiarni Poznańskiej.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) pełną obsługę eksploatacyjną systemu grzewczego Palmiarni Poznańskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami, Instrukcją Obsługi Systemu Ogrzewania Palmiarni Poznańskiej oraz SWZ;
b) obsługę konserwacyjną systemu wentylacji.
W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest:
a) do wykonywania codziennych przeglądów pawilonów Palmiarni Poznańskiej około godz. 7.30, 14.30 i 23.00, w tym:
- sprawdzenia temperatur w poszczególnych pawilonach,
- monitorowania wystąpienia ewentualnych przecieków w sieci c.o. i ich zgłaszania Zamawiającemu,
- monitorowania wystąpienia ewentualnych ubytków oszklenia pawilonów i ich zgłaszania Zamawiającemu,
b) dokumentować wykonane odczyty temperatur w prowadzonej w formie papierowej Ewidencji Temperatur i przedstawiać Zamawiającemu na każde jego żądanie,
c) informować Zamawiającego o każdym zauważonym przypadku wystąpienia przecieków, ubytków w szkleniu, bądź innej sytuacji zagrażającej utrzymaniu właściwego klimatu w pawilonach,
d) prowadzić ciągłą kontrolę porównawczą informacji podawanych przez system monitorowania kotłowni z rzeczywistymi warunkami panującymi w pawilonach Palmiarni Poznańskiej uzyskanych podczas przeglądów,
e) przystąpić do usuwania awarii systemu grzewczego i sieci c.o. stwierdzonych w trakcie wykonywania umowy,
f) dokonywać bieżących napraw i okresowych konserwacji obsługiwanego systemu grzewczego i sieci c.o.
g) utrzymywać ład i porządek w pomieszczeniach kotłowni,
h) wykonać roczną kontrolę stanu technicznego instalacji grzewczej, przeprowadzoną przez osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne dla sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła wyższym niż 50 kW i do dnia 15 maja 2025 r. przedstawić Zamawiającemu:
- protokół z kontroli,
- plan remontów,
- kosztorys/wycenę prac niezbędnych do prawidłowego działania instalacji grzewczej w następnym sezonie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435183,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435183,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435183,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lireco eco Magda Komajda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361559785
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-017
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435183,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego świeżego dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- dobór, dostawa i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej indukcyjnej i pojemnościowej z bezstopniową płynna regulacją w budynkach UAM w Poznaniu, Słubicach, Kaliszu, Pile
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego świeżego dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa druków ścisłego zarachowania
- Rewaloryzacja parku Tysiąclecia w Poznaniu
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. (...) - postępowanie powtórzone
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Usługa konserwacyjno-serwisowa węzłów cieplnych na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., w podziale na III części
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.