eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › ZAPEWNIENIE NOCLEGÓW dla uczestników projektu "Najlepsi, bo profesjonalni", realizujących staże/praktyki



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAPEWNIENIE NOCLEGÓW dla uczestników projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, realizujących staże/praktyki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH I HOTELARSKICH IM. KAZIMIERZA ANDRZEJA JAWORSKIEGO W CHEŁMIE

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSGiH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reformacka 13

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825652706

1.5.8.) Numer faksu: 825652706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgihchelm@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsgihchelm.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zsgihchelm.ssdip.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPEWNIENIE NOCLEGÓW dla uczestników projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, realizujących staże/praktyki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a41764e3-7b96-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004558/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa noclegowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Najlepsi, bo profesjonalni

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031555/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSGiH.2710.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 187640 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173740,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Pile:

1) Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: PIŁA: Aleja Piastów 15, 64-920 Piła.
2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad.1-zad. 5: staże uczniów będą realizowane w okresie: 11.07- 07.08.2022 r. i 10.07.- 06.08.2023 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezskosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.

SZCZEGÓŁOWY OPIS:
1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Pile będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresach:
I TURA: 11.07-07.08.2022
II TURA: 10.07-06.08.2023
b) Ilość noclegów:
I TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
II TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.

2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945).
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.

b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od Aleja Piastów 15, 64-920 Piła, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania stażu w Pile.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we w formie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.

3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
 łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
 pościel, ręczniki w standardzie,
 wnęka garderobiana lub szafa,
 biurko lub stół,
 lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
 telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
 kosz na śmieci w pokoju i łazience,
 ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
 łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
 aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.

4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
 ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
 termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego,
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonaw-cą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 42840 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Poznaniu

Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: POZNAŃ: ul. Babimojska 7, 60-161 Poznań
2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad.1-zad. 5: staże uczniów będą realizowane w okresie: 11.07- 07.08.2022 r. i 10.07.- 06.08.2023 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezskosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.

SZCZEGÓŁOWY OPIS:
1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Poznaniu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresach:
I TURA: 11.07-07.08.2022
II TURA: 10.07-06.08.2023
b) Ilość noclegów:
I TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
II TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.

2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945).
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.

b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od ul. Babimojska 7, 60-161 Poznań, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania stażu w Poznaniu.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we wformie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.

3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
 łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
 pościel, ręczniki w standardzie,
 wnęka garderobiana lub szafa,
 biurko lub stół,
 lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
 telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
 kosz na śmieci w pokoju i łazience,
 ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
 łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
 aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.

4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
 ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
 termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego,
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonaw-cą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 33320 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 3: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Radomiu:

1) Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: RADOM, ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom
2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad.1-zad. 5: staże uczniów będą realizowane w okresie: 11.07- 07.08.2022 r. i 10.07.- 06.08.2023 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezkosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.

SZCZEGÓŁOWY OPIS:

1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Radomiu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresach:
I TURA: 11.07-07.08.2022
II TURA: 10.07-06.08.2023
b) Ilość noclegów:
I TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
II TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.

2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945)
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.

b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania stażu w Radomiu.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we w formie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.

3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
 łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
 pościel, ręczniki w standardzie,
 wnęka garderobiana lub szafa,
 biurko lub stół,
 lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
 telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
 kosz na śmieci w pokoju i łazience,
 ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
 łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
 aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.

4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
 ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
 termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonaw-cą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 33320 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 4: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Toruniu:

1) Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: TORUŃ: ul. Żeglarska 10/14, 87-100 Toruń

2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad.1-zad. 5: staże uczniów będą realizowane w okresie: 11.07- 07.08.2022 r. i 10.07.- 06.08.2023 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezkosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.

SZCZEGÓŁOWY OPIS:
1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Toruniu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresach:
I TURA: 11.07-07.08.2022
II TURA: 10.07-06.08.2023
b) Ilość noclegów:
I TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
II TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.

2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945)
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.

b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od ul. Żeglarska 10/14, 87-100 Toruń, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania stażu w Toruniu.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego pona20
d 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we w formie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.

3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
 łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
 pościel, ręczniki w standardzie,
 wnęka garderobiana lub szafa,
 biurko lub stół,
 lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
 telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
 kosz na śmieci w pokoju i łazience,
 ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
 łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
 aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.

4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
 ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
 termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wyko-nawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 42840 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 5: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Lublinie:

1) Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: LUBLIN: ul. Krakowskie Przedmieście 56, 20-002 Lublin
2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad.1-zad. 5: staże uczniów będą realizowane w okresie: 11.07- 07.08.2022 r. i 10.07.- 06.08.2023 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezkosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.

SZCZEGÓŁOWY OPIS:
1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Lublinie będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresach:
I TURA: 11.07-07.08.2022
II TURA: 10.07-06.08.2023
b) Ilość noclegów:
I TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
II TURA: łącznie 27 dób hotelowych – 6 uczniów, 1 wychowawca;
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.

2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945)
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.

b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od ul. Krakowskie Przedmieście 56, 20-002 Lublin, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania stażu w Lublinie.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we w formie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.

3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
 łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
 pościel, ręczniki w standardzie,
 wnęka garderobiana lub szafa,
 biurko lub stół,
 lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
 telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
 kosz na śmieci w pokoju i łazience,
 ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
 łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
 aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.

4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
 ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
 termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wyko-nawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 33320 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 6: Zapewnienie noclegów dla nauczycieli odbywających praktyki w Kazimierzu Dolnym

1) Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że staże/praktyki będą realizowane w następującym miejscu: KAZIMIERZ DOLNY: ul. Puławska 86, 24-120 Kazimierz Dolny
2) Staże/praktyki w ww miejscach będą realizowane w następujących terminach:
a) Zad. 6: praktyki nauczycieli będą realizowane w okresie 11.07.- 15.07.2022 r.
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezkosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania uczniów/wychowawców/nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.

SZCZEGÓŁOWY OPIS:
1. Termin noclegów:
a) Szczegółowe terminy noclegów w Kazimierzu Dolnym będą uzależnione od terminów realizacji praktyk nauczycieli, które planuje się zrealizować w okresie 11.07-15.07.2022 r.
b) Ilość noclegów: łącznie 5 dób hotelowych – 4 osoby
c) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.

2. Wymagania dotyczące obiektu:
a) hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945)
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.

b) Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1 km od – ul. Puławska 86, 24-120 Kazimierz Dolny, tj. miejsca odbywania praktyk przez nauczycieli korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz samochodem”, licząc od miejsca odbywania praktyk w Kazimierzu Dolnym.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c) Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d) Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków oraz ko-rzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, w którym będą świadczone usługi noclego-we w formie bufetu samoobsługowego dla wszystkich gości Zamawiającego korzystających z noclegu.
e) W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.

3. Wymagania dotyczące pokoi:
a) Pokoje 1- lub 2-osobowe,
b) Wyposażenie pokoi, m.in.:
 łóżko pojedyncze,
 pościel, ręczniki w standardzie,
 wnęka garderobiana lub szafa,
 biurko lub stół,
 lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
 telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
 kosz na śmieci w pokoju i łazience,
 ze względu na stan epidemii – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c) Wszystkie pokoje muszą posiadać:
 łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
 aneks kuchenny (umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania), wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę.

4. Inne informacje:
a) Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d) Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
 ilość osób korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w praktykach (+/-30%);
 termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie),, w którym będzie świadczona usługa a Wyko-nawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f) W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g) W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h) Wykonawca, w związku ze stanem epidemii, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka w okresie stanu epidemicznego.
i) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k) Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami zakwaterowanych osób (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez zakwaterowane osoby we własnym zakresie
l) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43740 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43740 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna GROMADA Oddział w Pile

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007968

7.3.3) Ulica: Aleja Piastów 15

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43740 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyjaśnia, że oferent Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna GROMADA, załączył Kalkulację ceny oferty – załącznik 5 do SWZ, ale wpisał niewłaściwą liczbę osób korzystających z noclegu (rub. 5), co w konsekwencji zawyżyło ogólną wartość zamówienia, ujętego w Formularzu ofertowym. W trakcie oceny ofert omyłkowo nie zwrócono uwagi na błąd, sprawdzając prawidłowość kalkulacji i ofertę Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej GROMADA wybrano jako najkorzystniejszą – Informację o wyborze oferty wysłano do wszystkich oferentów, którzy wzięli udział w postępowaniu.

Zamawiający wyjaśnia, że ponieważ na tym etapie postępowania nie ma możliwości poprawienia błędu rachunkowego, postępowanie w ramach zad. 2 zostaje unieważnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyłoniony w wyniku postępowania UpHOTEL Sp. z o.o. - odstąpił od podpisania umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37044 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37044 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37044 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnokrajowa spółdzielnia Turystyczna Oddział w Toruniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007968

7.3.3) Ulica: Żeglarska 10-14

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37044 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34236 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42660 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42660 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lublin Grand Hotel Mangament Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122774278

7.3.3) Ulica: Krakowskie Przedmieście 56

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42660 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.