eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia"Zagospodarowanie terenu i nasadzenia dla projektu, pn.: "ZIELONE PATIO" przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069196 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie terenu i nasadzenia dla projektu, pn.: „ZIELONE PATIO” przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Rumia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586796574

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenu i nasadzenia dla projektu, pn.: „ZIELONE PATIO” przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f5df8b3-a41a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000494/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 "Zagospodarowanie terenu i nasadzenia dla projektu, pn.: „ZIELONE PATIO” przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039562/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149168,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie terenu i nasadzenia dla projektu, pn.: „ZIELONE PATIO” przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi”.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) nasadzenia zieleni niskiej na powierzchni - 197,75 m²,
b) nasadzenia drzew wiśni umbraculisera - 2 szt.,
c) wykonanie przepuszczalnych nawierzchni z kostki betonowej 20x20 cm i wypełnienie przestrzeni między kostką grysem granitowym o powierzchni – 209,80m²,
d) suchy ogród deszczowy niecka retencyjna o powierzchni - 124,45m²,
e) dwa ogrody deszczowe w pojemnikach z kompozytu, o powierzchni - 6,00m²,
f) elementy małej architektury;
• ławka z gabionów z siedziskami z deski kompozytowej - 22 m,
• tablica edukacyjna (przykładowy totem) kwadrat 25x25cm, wys.1,80m, z zamontowanymi tabliczkami edukacyjnymi (12 szt.) dotyczącymi retencji i „obiegu wody w przyrodzie”- 1 kpl.,
• kosz na odpady segregacyjne 4 komorowy - 2 szt.,
• tabliczka informacyjna pamiątkowa - 1 szt.,
• system nawodnienia linia kroplująca - 660 m,
• system nawodnienia – kran-1 kpl.
Uwaga :
1) Dostęp do patio możliwy przez tunel pokryty plandeką poprzez dwa otwierane boki o wymiarach 2,0mx1,90 m. Inwestor nie przewiduje rozbiórki tunelu.
Na czas prac zostanie wyłączony z użytkowania.
2) Wjazd samochodem skrzyniowym 5t możliwy od strony wjazdu bocznego przy kontenerach. Teren dojazdu znajduje się na niewielkiej skarpie.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik A do SWZ,
b) Przedmiar – załącznik B do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158760

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171720

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAR - MARCIN GAWORSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851397945

7.3.3) Ulica: KSIĄŻĄT POMORSKICH 13/3

7.3.4) Miejscowość: SOPOT

7.3.5) Kod pocztowy: 81-749

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane maksymalnie w terminie 17 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, tj. do dnia 07.06.2021 r.
2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.