eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osielsko › Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń



Ogłoszenie z dnia 2022-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ D/S OŚWIATY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091588577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Centralna 6

1.5.2.) Miejscowość: Osielsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 320 31 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@zdo.osielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.osielsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d76e0e3f-536c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00194214/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), II Osi Priorytetowej „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działania 2.10 „Wysokiej jakości systemu oświaty”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296937/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 248716,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do pracowni matematycznej w SP Osielsko , zgodnie z załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 22309,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do pracowni TIK w SP Osielsko - zgodnie z załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 19471,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do pracowni TIK laboratorium druku 3D w SP Osielsko zgodnie z załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 10560,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego do SP Osielsko zgodnie z załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 33949,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do pracowni językowej w SP Niemcz zgodnie z załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 24860,92 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do pracowni chemicznej w SP Niemcz zgodnie z załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39100000-3 - Meble

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 35719,63 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do pracowni fizycznej w SP Niemcz zgodnie z załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 29228,31 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej SP Niemcz zgodnie z załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 19000,64 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego do SP Niemcz zgodnie z załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 53615,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, w związku z czym unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8954,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8954,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8954,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8954,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.