eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › USŁUGA W ZAKRESIE DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI ORAZ USŁUGA STAŁEGO MONITORINGU W RAMACH SYSTEMU HACCP



Ogłoszenie z dnia 2022-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA W ZAKRESIE DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI ORAZ USŁUGA STAŁEGO MONITORINGU W RAMACH SYSTEMU HACCP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 261250280

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/18wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA W ZAKRESIE DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI ORAZ USŁUGA STAŁEGO MONITORINGU W RAMACH SYSTEMU HACCP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d39dcdfd-7dc0-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014754/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dezynsekcja, dezynfekcja i deratyzacja oraz usługa stałego monitoringu w ramach systemu HACCP.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034346/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2712.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160020,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dezynsekcji, deratyzacji oraz stały monitoring w ramach systemu HACCP w kompleksach administrowanych przez 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2, 3, 4 oraz załącznik nr 5 do umowy.
3. KOD CPV: 9091000-9 usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90923000-3 usługi odszczurzania
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w tym (o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej):

Deratyzacja:
- wykładanie oraz prowadzenie systematycznego monitoringu stacji (karmników) deratyzacyjnych do uzyskania pożądanego efektu;

- wystawianie odpowiedniej ilości stacji (karmników) deratyzacyjnych oraz ilości trutki dostosowanej do przeznaczenia obsługiwanych obiektów;

- wymiana zużytych stacji (karmników) trutek do zaprzestania pobierania preparatów deratyzacyjnych przez gryzonie;

- odławianie gryzoni;

- prowadzenie profilaktyki i monitoringu występowania szkodników;

- transportowanie do utylizacji martwych gryzoni oraz utylizacja odpadów niebezpiecznych powstałych w trakcie wykonywania zabiegów;

- wykonywanie zabiegów wraz ze stałym monitoringiem w obiektach produkcji, przetwarzania i magazynowania żywności;

- uzupełnianie preparatów trujących i środków wabiących;

- prowadzenie dokumentacji z zakresu wykonywanych prac i kontroli zagrożeń oraz prowadzeniu stałego monitoringu i usług cyklicznych;

Dezynsekcja:
- wykładanie i przegląd odpowiedniej ilości pułapek, karmników i lamp owadobójczych dostosowanych do przeznaczenia obsługiwanych obiektów;

- monitorowanie występowania owadów i ochrony przed nimi w sposób systematyczny oraz po telefonicznym zgłoszeniu w przypadku zaobserwowania gniazd pszczół, os, szerszeni, itp.,

- opryskiwanie miejsc przebywania szkodników oraz wywóz utylizacji odpadów niebezpiecznych powstałych w trakcie wykonywania zabiegów;

- wykonywanie zabiegów wraz ze stałym monitoringiem w obiektach produkcji, przetwarzania i magazynowania żywności.

Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności:
-WYKONAWCA złoży oświadczenie, że przedmiot umowy realizowany będzie przez pracowników WYKONAWCY zatrudnionych na podstawie umowy o prace, w ramach tej umowy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 25 czerwca 1974 roku – kodeks Pracy (Dz.U. z 2020, poz. 1320 z późn. zm.) i załączy wykaz pracowników zatrudnionych na umowę o pracę.
Sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w projekcie umowy (zał. nr 9 do SWZ).

Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi czyli tzw. pracowników fizycznych (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90923000-3 - Usługi odszczurzania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123009,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123009,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123009,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PESTOKIL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 747-189-10-31

7.3.3) Ulica: Cegielniana

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123009,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.