Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066658 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie AN1 i AN6 adm. przez ZGN Praga-Płd. m. st. Warszawy, zam. podobne do umowy nr 45/18/NZ/GN/PS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222773023
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8d4e3fd7-acd1-11eb-911f-9ad5f74c2a251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie AN1 i AN6 adm. przez ZGN Praga-Płd. m. st. Warszawy, zam. podobne do umowy nr 45/18/NZ/GN/PS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d4e3fd7-acd1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000103/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remonty ciągów komunikacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045833/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/PN/Rb/13/18 została zawarta umowa z Wykonawcą, nr 45/18/NZ/GN/PS w dn. 18.05.2018 r., naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2018 r. AN1 i AN6. Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polegają na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200 % całkowitej wartości umowy (art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy pzp).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/Wr/Rb/8/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487569,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2021 roku ( AN – 1 i AN – 6 ) – zamówienie podobne do umowy nr 45/18/NZ/GN/PS
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres zamówienia będzie obejmował m.in.:
- wymianę płyt chodnikowych,
- wymianę krawężników,
- przełożenie nawierzchni z trylinki, kostki lub płyt betonowych,
- wymianę chodników z płyt / asfaltobetonu na kostkę betonową,
- wymiana /remont elementów kanalizacji oraz odwodnień ciągów pieszo jezdnych,
ulic i parkingów,
- demontaż i utylizacja nawierzchni z asfaltobetonu
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
Zgłoszenie przez Zamawiającego awarii dotyczącej chodników i ulic zobowiązuję Wykonawcę do niezwłocznego (w czasie nie dłuższym niż 4 godziny) zabezpieczenia wskazanego miejsca do czasu wykonania naprawy.
Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót.
Zakres i termin realizacji zleconych robót będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego.
W przypadku wymiany nawierzchni na kostkę betonową Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni z kostki w kolorze szarym.
Obowiązki wykonawcy oraz sposób rozliczeń:
Pozostałe warunki opisu przedmiotu zamówienia zgodne z zapisami zawartymi w umowie nr 45/18/NZ/GN/PS z dnia 18 maja 2018 roku.
Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać powinny warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.).
Zastrzega się ,że materiały wskazane z nazwy w przedmiarach robót oraz STWiOR należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. W przypadku wskazanych materiałów i wyrobów dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych.
Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy prawo budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.
Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia.
Zlecenia będą wystawiane dla określonego adresu wraz z zakresem robót określonym w przedmiarze i oszacowanym kosztem oraz terminem wykonania.
Wykonawca udziela gwarancji na wykonane w ramach zlecenia jednostkowego roboty budowlane, na okres min 36 miesięcy od daty odbioru tych robót.
Czas wykonania zamówienia będzie wynosił od 14 do 100 dni odrębnie dla każdego zlecenia w zależności od zakresu robót występujących w danym zleceniu.
Wprowadzenie na budowę nastąpi w okresie 3 dni roboczych od momentu przekazania zlecenia.
Przewiduje się wykonanie:
wymiany minimum 400m2 nawierzchni ciągów jezdnych oraz minimum 500m2 nawierzchni chodników,
maksymalnie planuje się wykonać wymianę nawierzchni o pow. ok. 2 000 m2.
Są to ilości przybliżone w okresie trwania umowy. Zlecenia będą wystawiane na podstawie rzeczywistych potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599710,63
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599710,63
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599710,63
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa HOSTA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180601232
7.3.3) Ulica: Płochocińska 35,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-044
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HOSTA" IWONA ŁAPIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HOSTA" IWONA ŁAPIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy hali sportowej w Dąbrowie Tarnowskiej
- Budowa dróg lokalnych w miejscowości Dalików - etap I
- Remont drogi gminnej nr 007428D oraz 007427D w miejscowości Nowa Wieś Legnicka
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- Przebudowa ul. Łąkowej na odc. od ul. gen. Józefa Bema do ul. Nowej w Ząbkach
- Roboty budowlane - Leśnictwo Janowice Wielki, Nadleśnictwo Śnieżka
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.