Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00521882/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn:”Budowa przedszkola wraz z instalacjami i infrastrukturą towarzyszącą w Ślemieniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ślemień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 148
1.5.2.) Miejscowość: Ślemień
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-323
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 865 40 98
1.5.8.) Numer faksu: 33 865 40 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugslemien@ugslemien.ig.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://ugslemien.bip.org.pl/przetargi/index/id/11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn:”Budowa przedszkola wraz z instalacjami i infrastrukturą towarzyszącą w Ślemieniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8052b02a-8766-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031285/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn:”Budowa przedszkola wraz z instalacjami i infrastrukturą towarzyszącą w Ślemieniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521882
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105000,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „”Budowa przedszkola wraz z instalacjami i infrastrukturą towarzyszącą w Ślemieniu”. Nadzór inwestorski będzie pełniony w zakresie wykonawczym w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i urządzeń sanitarnych (wod-kan.), elektrycznej i urządzeń elektrycznych i drogowej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia, stanowi Załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku nie zawarcia umowy o wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy przedszkola wraz z instalacjami i infrastrukturą towarzyszącą w Ślemieniu, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie względem Zamawiającego o realizację niniejszej umowy w szczególności o zapłatę wynagrodzenia.
3. Zamawiający, przewidział wykonanie usługi w ciągu 18 miesięcy – od momentu podpisania umowy z Wykonawcą robót do zakończenia realizacji robót budowlanych.
4. Zamówienie obejmuje także świadczenie usługi w okresie gwarancji i rękojmi za wady.
5. Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, która w 95% jest dofinansowana z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zaś w 15 % ze Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 -Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL)..
6. Zakres nadzorowanych robót budowlanych scharakteryzowano w Dokumentacji technicznej oraz STWiOR dołączonych do dokumentacji przetargowej zamówienia na roboty budowlane dostępnej na stronie BIP Zamawiającego – w zakładce PRZETARGI.
7. Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
8. Wizja lokalna: Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na projektowanym terenie, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej, nie stanowi ona wiążącego elementu SWZ w rozumieniu art. 131 ust.2 ustawy Pzp. Wizji lokalnej Wykonawca, można dokonać, po uprzednim kontakcie z Zamawiającym (ugslemien@ugslemien.ig.pl ) tel. 33 865 40 09 wew.32).
9. Zamawiający wymaga aby inspekcje terenu budowy odbywały się w przedziale od 2 razy do 4 razy w tygodniu, w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, ile będzie dokonywał inspekcji terenu budowy w okresie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Andrzej Boczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471204294
7.3.4) Miejscowość: Jasienica 1100
7.3.5) Kod pocztowy: 43-385
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE - Andrzej Boczkowski
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE - Andrzej Boczkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI ŚLEMIEŃ
więcej: przetargi ŚLEMIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja zabytkowego budynku nr 2 w Powiatowym Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich - Etap 1, opracowanie dokumentacji projektowej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 na odcinku Gizałki - granica gmin Gizałki i Grodziec wraz z mostem w m. Gizałki etap I
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. "BUDOWA DRÓG W STREFIE INWESTYCYJNEJ I.D.E.A. W LESZNIE"
- Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Rozprza"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.