eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przeprowadzenie przeglądów oraz czyszczenie przewodów kominowych w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie przeglądów oraz czyszczenie przewodów kominowych
w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-518

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 3409100

1.5.8.) Numer faksu: 943409196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zbm.koszalin.ibip.pl/public/?id=146609

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie przeglądów oraz czyszczenie przewodów kominowych
w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59e3be4d-7e7a-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004074/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzanie okresowych przeglądów i czyszczeń przewodów kominowych w budynkach komunalnych gminnych w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039081/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.261.2.1.2022.AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 329794 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część nr 1 obejmuje przeprowadzenie przeglądów przewodów kominowych w budynkach
wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy, obejmujących:
1. sprawdzenie drożności i w miarę potrzeb szczelności przewodów na całej ich długości,
2. sprawdzenie ciągu kominowego i prawidłowości odprowadzania spalin i dymu z urządzeń
grzewczych oraz sprawności wentylacji grawitacyjnej,
3. sprawdzenie stanu technicznego i ustalenie rozmiaru zużycia oraz ewentualnych uszkodzeń
przewodów na całej ich długości,
4. sprawdzenie i ustalenie ewentualnych nieprawidłowości podłączeń do przewodów
kominowych urządzeń grzewczych(łącznie z sprawdzeniem kanałów, tj. elementów służących
do odprowadzenia spalin lub dymu od urządzenia do przewodu kominowego) i kratek
wentylacyjnych,
5. sprawdzenie stanu technicznego wszystkich urządzeń dodatkowych zamontowanych
na przewodach i osprzętu kominów, takich jak m.in.: czap, rur, drzwiczek kominowych
rewizyjnych i wycierowych, ław, nasad, rotowentów, turbowentów, wywietrzaków, itp.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w
SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ oraz załącznikach do
Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 137494 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2 obejmuje przeprowadzenie czyszczenia przewodów kominowych w budynkach wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy:
1. jednorazowego (1 raz/rok) czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych wraz z
kanałami,
2. dwukrotnego (2 razy/rok) czyszczenia przewodów kominowych spalinowych wraz z kanałami,
3. czterokrotnego (4 razy/rok) czyszczenia przewodów kominowych dymowych wraz z kanałami,
4. wywiezienie usuniętej z przewodów sadzy, popiołów i innych osadów i zanieczyszczeń
na wysypisko – wykonawca pokrywa koszt składowania, usunięcia gniazd ptaków w przewodach
oraz niezbędną konserwację mechanicznych urządzeń dodatkowych i osprzętu kominów jak
również koszt ewentualnych robót dodatkowych związanych z udrożnieniem przewodów, tj.
kucie i zamurowanie otworów.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w
SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ oraz załącznikach do
Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 192300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154411,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154411,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154411,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MASTERKOM” Zdzisław Bielak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330316638

7.3.3) Ulica: Chałupy 15A

7.3.4) Miejscowość: Świeszyno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-024

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154411,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192433,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192433,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192433,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MASTERKOM” Zdzisław Bielak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330316638

7.3.3) Ulica: Chałupy 15A

7.3.4) Miejscowość: Świeszyno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-024

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192433,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.