eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie usługi wydruku od dziesięciu do czterdziestu numerów biuletynu wroclaw.pl



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi wydruku od dziesięciu do czterdziestu numerów biuletynu wroclaw.pl

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Solny 14

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-062

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@araw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: araw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

araw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna prawa handlowego, którymi akcjonariuszami są Gmina Wrocław i inne gminy aglomeracji wrocławskiej.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi wydruku od dziesięciu do czterdziestu numerów biuletynu wroclaw.pl

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae9f87be-72aa-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010522/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wydruk biuletynu Wroclaw.pl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016503/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2022/CKS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie usługi wydruku od dziesięciu do czterdziestu numerów biuletynu wroclaw.pl” w ramach jednej z 8 nw. możliwości (wydruk nakładu biuletynu w określonej wielkości oraz liczbie stron) w zależności od potrzeb Zamawiającego w okresie trwania zawartej z wybranym wykonawcą umowy:

1. Możliwość nr 1: w liczbie po 20 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
2. Możliwość nr 2: w liczbie po 50 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
3. Możliwość nr 3: w liczbie po 60 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
4. Możliwość nr 4: w liczbie po 70 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
5. Możliwość nr 5: w liczbie po 80 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
6. Możliwość nr 6: w liczbie po 100 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
7. Możliwość nr 7: w liczbie po 150 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
8. Możliwość nr 8: w liczbie po 200 000 sztuk, po 20 stron jeden numer.

W czasie trwania umowy Zamawiający zamówi:
1. minimalnie: 10 numerów do 30% wartości umowy;
2. maksymalnie:
1) 4 wydruki numerów w liczbie do 200 000 sztuk po 20 stron jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 150 000 sztuk lub 100 000 sztuk);
2) 27 wydruków numerów w liczbie do 80 000 sztuk po 20 stron jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 70 000 sztuk);
3) 9 wydruków numerów w liczbie do 60 000 sztuk po 04 strony jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 50 000 sztuk lub 20 000 sztuk).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGORA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011559486

7.3.3) Ulica: ul. Czerska 8/10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-732

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 907600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena: 181 400,00 zł brutto (suma wszystkich ośmiu możliwości). Cena ofertowa wskazana w formularzu ofertowym jest to suma wszystkich wskazanych przez Wykonawcę ośmiu możliwości.

TABELKA WYKONAWCY AGORA S.A. (MOŻLIWOŚCI):

A - Lp.
B - Nr Możliwości
C - Liczba egzemplarzy / numerów biuletynu (sztuk)
D - Liczba stron 1 (jednego) egzemplarza / numeru biuletynu
E - Cena w złotych netto za 1 (jeden) egzemplarz / numer biuletynu
F - VAT 8%
G - Cena w złotych brutto za 1 (jeden) egzemplarz / numer biuletynu
H - Łączna cena brutto za możliwość Kol. C x Kol. G

A B C D E F G H
1. Możliwość nr 1 - 20 000 - 20 stron - 0,27 - 8% - 0,29 - 5 800,00 zł
2. Możliwość nr 2 - 50 000 - 20 stron - 0,23 - 8% - 0,25 - 12 500,00 zł
3. Możliwość nr 3 - 60 000 - 20 stron - 0,24 - 8% - 0,26 - 15 600,00 zł
4. Możliwość nr 4 - 70 000 - 20 stron - 0,25 - 8% - 0,27 - 18 900,00 zł
5. Możliwość nr 5 - 80 000 - 20 stron - 0,25 - 8% - 0,27 - 21 600,00 zł
6. Możliwość nr 6 - 100 000 - 20 stron - 0,23 - 8% - 0,25 - 25 000,00 zł
7. Możliwość nr 7 - 150 000 - 20 stron - 0,22 - 8% - 0,24 - 36 000,00 zł
8. Możliwość nr 8 - 200 000 - 20 stron - 0,21 - 8% - 0,23 - 46 000,00 zł

Razem: 181 400,00 złotych brutto

Kwoty wskazane w tabelce w kol. (H) są kwotami brutto.

Podana przez Wykonawcę kwota mieści się w maksymalnej kwocie jaką Zamawiający zapłaci wykonawcy za faktycznie zrealizowane wydruki nakładów Biuletynu przy uwzględnieniu cen wymienionych w tabelce możliwości oraz zgodnie z zapisami umowy.

Maksymalną kwotę za realizację przedmiotu zamówienia (maksymalna wartość umowy) tj. kwotę: 907 600,00 złotych brutto Zamawiający obliczył zgodnie z zasadami zawartymi w Rozdziale III SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) ppkt 3.2.2. tj.:

W czasie trwania umowy Zamawiający zamówi maksymalnie:

1) 4 wydruki numerów w liczbie do 200 000 sztuk po 20 stron jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 150 000 sztuk lub 100 000 sztuk);

2) 27 wydruków numerów w liczbie do 80 000 sztuk po 20 stron jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 70 000 sztuk);

3) 9 wydruków numerów w liczbie do 60 000 sztuk po 04 strony jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 50 000 sztuk lub 20 000 sztuk).

Obliczenie maksymalnej wartości umowy brutto:

1) 4 wydruki x 46 000,00 złotych brutto = 184 000,00 złotych brutto;
2) 27 wydruków x 21 600,00 złotych brutto = 583 200,00 złotych brutto;
3) 9 wydruków x 15 600,00 złotych brutto = 140 400,00 złotych brutto;

Razem: 907 600,00 złotych brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.