Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00016503/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi wydruku od dziesięciu do czterdziestu numerów biuletynu wroclaw.pl
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Solny 14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-062
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@araw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: araw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
araw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna prawa handlowego, którymi akcjonariuszami są Gmina Wrocław i inne gminy aglomeracji wrocławskiej.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi wydruku od dziesięciu do czterdziestu numerów biuletynu wroclaw.pl2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae9f87be-72aa-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010522/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wydruk biuletynu Wroclaw.pl
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016503/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2022/CKS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie usługi wydruku od dziesięciu do czterdziestu numerów biuletynu wroclaw.pl” w ramach jednej z 8 nw. możliwości (wydruk nakładu biuletynu w określonej wielkości oraz liczbie stron) w zależności od potrzeb Zamawiającego w okresie trwania zawartej z wybranym wykonawcą umowy:
1. Możliwość nr 1: w liczbie po 20 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
2. Możliwość nr 2: w liczbie po 50 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
3. Możliwość nr 3: w liczbie po 60 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
4. Możliwość nr 4: w liczbie po 70 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
5. Możliwość nr 5: w liczbie po 80 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
6. Możliwość nr 6: w liczbie po 100 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
7. Możliwość nr 7: w liczbie po 150 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
8. Możliwość nr 8: w liczbie po 200 000 sztuk, po 20 stron jeden numer.
W czasie trwania umowy Zamawiający zamówi:
1. minimalnie: 10 numerów do 30% wartości umowy;
2. maksymalnie:
1) 4 wydruki numerów w liczbie do 200 000 sztuk po 20 stron jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 150 000 sztuk lub 100 000 sztuk);
2) 27 wydruków numerów w liczbie do 80 000 sztuk po 20 stron jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 70 000 sztuk);
3) 9 wydruków numerów w liczbie do 60 000 sztuk po 04 strony jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 50 000 sztuk lub 20 000 sztuk).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGORA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011559486
7.3.3) Ulica: ul. Czerska 8/10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 907600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
TABELKA WYKONAWCY AGORA S.A. (MOŻLIWOŚCI):
A - Lp.
B - Nr Możliwości
C - Liczba egzemplarzy / numerów biuletynu (sztuk)
D - Liczba stron 1 (jednego) egzemplarza / numeru biuletynu
E - Cena w złotych netto za 1 (jeden) egzemplarz / numer biuletynu
F - VAT 8%
G - Cena w złotych brutto za 1 (jeden) egzemplarz / numer biuletynu
H - Łączna cena brutto za możliwość Kol. C x Kol. G
A B C D E F G H
1. Możliwość nr 1 - 20 000 - 20 stron - 0,27 - 8% - 0,29 - 5 800,00 zł
2. Możliwość nr 2 - 50 000 - 20 stron - 0,23 - 8% - 0,25 - 12 500,00 zł
3. Możliwość nr 3 - 60 000 - 20 stron - 0,24 - 8% - 0,26 - 15 600,00 zł
4. Możliwość nr 4 - 70 000 - 20 stron - 0,25 - 8% - 0,27 - 18 900,00 zł
5. Możliwość nr 5 - 80 000 - 20 stron - 0,25 - 8% - 0,27 - 21 600,00 zł
6. Możliwość nr 6 - 100 000 - 20 stron - 0,23 - 8% - 0,25 - 25 000,00 zł
7. Możliwość nr 7 - 150 000 - 20 stron - 0,22 - 8% - 0,24 - 36 000,00 zł
8. Możliwość nr 8 - 200 000 - 20 stron - 0,21 - 8% - 0,23 - 46 000,00 zł
Razem: 181 400,00 złotych brutto
Kwoty wskazane w tabelce w kol. (H) są kwotami brutto.
Podana przez Wykonawcę kwota mieści się w maksymalnej kwocie jaką Zamawiający zapłaci wykonawcy za faktycznie zrealizowane wydruki nakładów Biuletynu przy uwzględnieniu cen wymienionych w tabelce możliwości oraz zgodnie z zapisami umowy.
Maksymalną kwotę za realizację przedmiotu zamówienia (maksymalna wartość umowy) tj. kwotę: 907 600,00 złotych brutto Zamawiający obliczył zgodnie z zasadami zawartymi w Rozdziale III SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) ppkt 3.2.2. tj.:
W czasie trwania umowy Zamawiający zamówi maksymalnie:
1) 4 wydruki numerów w liczbie do 200 000 sztuk po 20 stron jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 150 000 sztuk lub 100 000 sztuk);
2) 27 wydruków numerów w liczbie do 80 000 sztuk po 20 stron jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 70 000 sztuk);
3) 9 wydruków numerów w liczbie do 60 000 sztuk po 04 strony jeden numer (zamawiający może stosować zamiennie wydruki 50 000 sztuk lub 20 000 sztuk).
Obliczenie maksymalnej wartości umowy brutto:
1) 4 wydruki x 46 000,00 złotych brutto = 184 000,00 złotych brutto;
2) 27 wydruków x 21 600,00 złotych brutto = 583 200,00 złotych brutto;
3) 9 wydruków x 15 600,00 złotych brutto = 140 400,00 złotych brutto;
Razem: 907 600,00 złotych brutto
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów śniadaniowych dla gości Agro obiektu hotelowego w miejscu dzierżawy, czyli w lokalu gastronomicznym usytuowanym w AGRO obiekcie hotelowym we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 4
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową wraz ze specjalistycznym wyposażeniem dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników do badań cytogenetycznych dla pacjentów Centrum Hematologiczno-Transplantacyjnego DCOPiH z podziałem na 6 zadań na 24 miesiące.
- 42.2024 Sukcesywna dostawa odczynników zwykłych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- zakup i dostawa samochodu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usługi poligraficznej dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku
- Usługa druku materiałów promocyjnych oraz publikacji na potrzeby Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługa druku III
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.