eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, (...) w Tuszynie"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, (...) w Tuszynie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, (...) w Tuszynie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adb324f6-6bfd-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068422/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, (...) w Tuszynie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457983/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, Góreckiej, Kocha, Poprzecznej, Świętokrzyskiej w Tuszynie”, obejmującego wykonanie na dz. o nr ewid.: 186, 279/1, 357, 101, 1, 200/1, 258, 75, 174/2, prac polegających na wykonaniu uzbrojenia terenu – sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z odejściami bocznymi do granic działek w ul. Ks. Ściegiennego, ul. Cmentarnej oraz Poprzecznej w tym:
- sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Poprzecznej,
- odejść bocznych w ul. Poprzecznej,
- sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ks. Ściegiennego (od ul. Poprzecznej do ul. Góreckiej),
- odejść bocznych w ul. Ks. Ściegiennego (od ul. Poprzecznej do ul. Góreckiej),
- sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Cmentarnej,
- odejść bocznych w ul. Cmentarnej,
- sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ks. Ściegiennego,
- odejść bocznych w ul. Ks. Ściegiennego.

Zestawienie ilościowe sieci kanalizacyjnych:
Kanalizacja PVC fi 315 (454,13+1017,80) = 1471,93 m
Kanalizacja PVC fi 200 (48,76+23,8+587,77) = 660,33 m
Kanalizacja PVC fi 160 (137,25+354,85+131,05) = 623,15 m
Ogółem: 2755,41 m
Studnie fi 425 – 6 szt.
Studnie fi 1200 – 107 szt.
Na trasie kanalizacji występują przewody elektryczne, telefoniczne, gazowe, wodociągowe oraz kanalizacja deszczowa.

Odtworzenie nawierzchni ulic po wykonanych robotach sieciowych.
Wartość netto robót budowlanych objętych nadzorem – 5.250.000,00 zł.

Zadania i obowiązki Wykonawcy (zwanego także w treści Inspektorem Nadzoru):
Do zadań i obowiązków Inspektora Nadzoru należy koordynacja oraz nadzór nad prawidłową realizacją określonych wyżej zadań inwestycyjnych, a w szczególności:
1) pełny zakres czynności i uprawnień określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),
2) reprezentowanie interesów inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
4) sprawdzanie i dokonywanie odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
5) opiniowanie wniosków materiałowych (przekazanych przez Wykonawcę) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania,
6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
7) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Tuszyn, a wykonawcą robót budowlanych,
8) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy i potwierdzenie tej obecności wpisem do dziennika budowy, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej,
9) analiza i zatwierdzenie przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności , itp.
10) potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołów z próby szczelności kanałów i z innych niezbędnych czynności kontrolnych,
11) udział w rozliczeniu merytorycznym i finansowym wykonanych robót,
12) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej przygotowanej przez kierownika budowy,
13) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
14) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność zgodnie z zadeklarowaną ilością pobytów na budowie, jak również na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski, z potwierdzeniem wizyt wpisem do dziennika budowy,
15) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach oraz wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na prawidłowy i terminowy przebieg realizacji robót,
16) nadzorowanie robót koniecznych i dodatkowych wynikających z potrzeb realizacji budowy,
17) kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową i bieżące informowanie Zamawiającego o zaawansowaniu robót lub ewentualnym opóźnieniu,
18) bycie dyspozycyjnym na każde wezwanie Zamawiającego,
19) kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy,
20) sporządzenie inwentaryzacji wykonanych robót oraz ich wyceny w przypadku rozwiązania umowy o roboty budowlane lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron,
21) jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w umowie z wykonawcą , to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia wykonawcy. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych. Jeżeli jednak w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, to Zamawiający upoważnia Inspektora Nadzoru do udzielenia wykonawcy zlecenia na ich wykonanie wpisem do dziennika budowy w jego imieniu, zaś Inspektor Nadzoru zawiadomi o tym Zamawiającego w terminie 24 godzin od daty dokonania tego wpisu,
22) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez wykonawcę. Bez osobnego upoważnienia Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w tych sprawach,
23) Inspektor Nadzoru nie ma prawa do podejmowania jakichkolwiek decyzji, z zastrzeżeniem ust.21 zd.3, mogących powodować zmianę wartości finansowej zadania,
24) udział w posiedzeniach komisji powoływanych przez Zamawiającego,
25) kontrola terminowości wykonywania robót,
26) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację robót budowlanych,
27) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad,
28) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,
29) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy,
30) współdziałanie z Zamawiającym w przygotowaniu do instytucji dofinansowujących inwestycję niezbędnych dokumentów i wniosków,
31) nadzór nad wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności określone w umowie z Wykonawcą,
32) udział w czynnościach przeglądu pogwarancyjnego oraz w rozpatrywaniu wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KABIS CONSULTING Konrad Piesyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KABIS CONSULTING ENGINEERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242955540 (LIDER), REGON 520960855 (PARTNER)

7.3.3) Ulica: ul. Wały Dwernickiego nr 117/121, lok. P211

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.