Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00329866/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZP.26.1.295.2021 Świadczenie usług kominiarskich dla nieruchomości stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich w 2022 r w podziale na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.26.1.295.2021 Świadczenie usług kominiarskich dla nieruchomości stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich w 2022 r w podziale na 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b44b91d1-63e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002457/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Świadczenie usług kominiarskich obowiązkowe i nieobowiązkowe na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329866/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.1.295.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia przewodów kominowych, sprawdzenia stanu technicznego i sprawności przewodów kominowych oraz bieżących konserwacji kominiarskich (sprawdzenie 1 mb przewodu kominowego do ustalenia przyczyn wadliwego działania urządzenia podłączonego do przewodu, sprawdzenie prawidłowości podłączeń, wykonanie próby technicznej, odgruzowanie przewodów kominowych, wykucie/zamurowanie otworu) oraz pozostałych prac (wymienionych w formularzu cenowym zał. 2.1 do SWZ) niezbędnych do zachowania prawidłowego stanu technicznego przewodów kominowych. Usługi kominiarskie świadczone będą w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich na terenie RON Zachód. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 334531,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia przewodów kominowych, sprawdzenia stanu technicznego i sprawności przewodów kominowych oraz bieżących konserwacji kominiarskich (sprawdzenie 1 mb przewodu kominowego do ustalenia przyczyn wadliwego działania urządzenia podłączonego do przewodu, sprawdzenie prawidłowości podłączeń, wykonanie próby technicznej, odgruzowanie przewodów kominowych, wykucie/zamurowanie otworu) oraz pozostałych prac (wymienionych w formularzu cenowym zał. 2.2 do SWZ) niezbędnych do zachowania prawidłowego stanu technicznego przewodów kominowych. Usługi kominiarskie świadczone będą w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich na terenie RON Wschód. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 411933,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425714,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425714,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425714,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI PIOTR ROJEK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "AG-MAR” USŁUGI KOMINIARSKIE Mariusz Olejnik; USŁUGI KOMINIARSKIE PAWEŁ GOLENIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 731-180-10-71
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI PIOTR ROJEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI PIOTR ROJEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425714,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526628,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526628,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526628,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługowy Zakład Kominiarski Piotr Rojek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Kominiarskie Paweł Golenia; Zakład Usług Kominiarskich Krzysztof Bednarkiewicz; Usługi Kominiarskie Mateusz Jaskółka; Zakład Kominiarski Jarosław Fajfrzyk; Usługi Kominiarskie ,,EURO-KOM'' Dariusz Robak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 731-180-10-71
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI PIOTR ROJEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI PIOTR ROJEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526628,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- W-5 ZP/4/2025 dostawa odczynników chemicznych/ laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego.
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i technicznych dla potrzeb SP ZOZ MSWiA w Łodzi
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na części
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń stołówki zlokalizowanej na terenie KMP w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Szkolnej 28/30.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Kliniki Szczękowo-Twarzowej oraz haka automatycznego dla Kliniki Położniczo-Ginekologicznej CSK UM Łódź.
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachu na budynku IMGW-PIB w Katowicach
- Prowadzenie planowanych i awaryjnych prac czyszczeniowych w obiektach i instalacjach ZTPOK
- Świadczenie usług kominiarskich w zasobach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Bieżące utrzymanie studni i ujęć wody oligoceńskiej oraz stacji uzdatniania wody w Dzielnicy Targówek w Warszawie.
- RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów inżynierskich w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.