eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 200307



Ogłoszenie z dnia 2021-05-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061216 z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 200307

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711633545

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błonie 3

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@zuo.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 200307

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-deba26a5-8e3e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023930/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 529200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 z terenu Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2 w ilości ok. 900 Mg w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy. Minimalną ilość odpadu przeznaczonego do przekazania ustala się na 700 Mg Odpady wielkogabarytowe będą przygotowane przez Zamawiającego do odbioru w postaci rozdrobnionej, luzem.
Odpady pochodzą z bezpośredniej selektywnej zbiórki odpadów „u źródła”. Zamawiający nie ma możliwości określenia gwarantowanych przez Zamawiającego parametrów ilościowych, jakościowych i morfologicznych odpadów przekazywanych Wykonawcy w ramach niniejszej umowy. W związku z tym Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń od Zamawiającego z tego tytułu.
Rzeczywista ilość przekazanego do zagospodarowania odpadu wg zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości odebranych odpadów.
Wykonawca zagospodaruje odpady w sposób zgodny z obowiązującymi
w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi
w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Odpady zostaną zagospodarowane na instalacji Wykonawcy, na którą Wykonawca posiada decyzję zezwalającą na przedmiotowym terenie prowadzić działalność w zakresie przetwarzania tych odpadów (decyzja te będą stanowiły załącznik do umowy). Wykonawca oraz podmiot transportujący posiada wpis do BDO przez cały okres trwania umowy.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany instalacji na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy lub wcześniej gdy wyczerpie się określona ilość. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania o 20 % w stosunku do ilości podanej w punkcie 3 SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) tj. 900 Mg w trakcie trwania umowy.

Załadunek oraz ważenie odpadu o kodzie 20 03 07 leży po stronie Zamawiającego. Transport i zagospodarowanie odpadów leży po stronie Wykonawcy.

Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie odbywało się na legalizowanej wadze Zamawiającego i będzie każdorazowo potwierdzane dowodem ważenia. Dokument w postaci dowodu ważenia wygenerowany u Zamawiającego będzie stanowić wyłączną podstawę do określenia masy odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
Na podstawie dowodów ważenia wygenerowanych u Zamawiającego będzie następowało rozliczanie z Wykonawcą. Skalkulowana przez Wykonawcę cena jednostkowa za 1 Mg będzie podstawą do określenia należności za faktycznie odebraną ilość odpadów w danym miesiącu. Cena jednostkowa będzie zawierała w sobie wszelkie koszty, w tym m.in. koszty transportu i zagospodarowania odpadów.
Wykonawca zobowiązany jest do terminowego odbioru i transportu odpadów w miejsce docelowego zagospodarowania nie dłużej niż w terminie 48 h od momentu zgłoszenia odbioru przez Zamawiającego.. Realizacja usługi w systemie ciągłym od poniedziałku do piątku w różnych godzinach, adekwatnie do awizacji odbiorcy odpadu. Rzeczywista ilość przekazanego do zagospodarowania odpadu wg zapotrzebowania Zamawiającego.

Zamawiający będzie każdorazowo sporządzał Kartę Przekazania Odpadu za pośrednictwem indywidulanego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (zgodnie z art. 67 ust 5 ustawy o odpadach z dn 14 grudnia 2012 r Dz.U 2020 poz 797) oraz przekazywał potwierdzenie wygenerowania karty wskazanemu przez Wykonawcę Przewoźnikowi. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Kartę Przekazania Odpadu niezwłocznie po dostarczeniu odpadu.

Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku transportu odpadów od chwili ich wydania przez Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej do czasu poddania ich i zakończenia procesów zagospodarowania. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi się posłużyło do wykonania przedmiotu zamówienia np. Przewoźników.
Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy (wskazanemu przez niego Przewoźnikowi) przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529200

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 996669

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529200

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Econ Trader Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EkoPartner Recykling Sp. z o.o., Eko-Sam Bis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992716354

7.3.3) Ulica: Długosza 27

7.3.4) Miejscowość: Wojtkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-580

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529200,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-05-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.