Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00082474/01 - Wynik z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Ciechocińska 22, Odolion
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.aleksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpodolion.rbip.mojregion.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie dróg i mostów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e786ba7-9d5c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039648/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywny zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e786ba7-9d5c-11ed-94da-6ae0fe5e71593.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DUDiM.272.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw, rozliczany w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim, w szacunkowej ilości ogółem:
a) olej napędowy – 30 000 litrów,
b) benzyna bezołowiowa – 4 700 litrów,
Podane szacunkowe ilości mogą ulec zmianie zależnie od potrzeb Zamawiającego nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności z tytułu realizacji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) „Cena” – C;
2) „Upust” – U.
Kryterium 1 – „Cena” – będzie punktowane przez Zamawiającego w oparciu o wyliczenie arytmetyczne: [najniższa cena brutto ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu: cena brutto oferty badanej] x 60 (waga), wg niżej podanego wzoru:
Cena najtańszej oferty
C = ---------------------------------- x 60 = ilość punktów
Cena badanej oferty
Kryterium 2 – „Upust” – będzie punktowane przez Zamawiającego w oparciu
o wyliczenie arytmetyczne: [upust podany w ofercie badanej: największy upust ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu (podany w %)] x 40 (waga), wg niżej podanego wzoru:
Upust podany w ofercie badanej
U = --------------------------------------------------- x 40 = ilość punktów
Największy upust ze wszystkich ofert
Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca oferuje upust 0% wówczas jego oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Zaoferowanie upustu w wysokości 0% nie będzie podstawą do odrzucenia oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria, wg wzoru:
L = C + U
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
U – punkty przyznane w kryterium „Upust”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.1. WYKONAWCA UPRAWNIENIA DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022r., poz. 1385 z późn. zm.).
2. WYKONAWCA POSIADA ZDOLNOŚĆ TECHNICZNĄ LUB ZAWODOWĄ
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje, co najmniej dwiema stacjami paliw, na których możliwy jest zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, zlokalizowanych
w granicach administracyjnych powiatu aleksandrowskiego, czynnych we wszystkie dni robocze w godzinach co najmniej 7.00 – 15.00.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
a) braku podstaw wykluczenia: nie dotyczy,
b) spełniania warunków udziału w postepowaniu:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczanym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
- aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.), potwierdzającej spełnianie warunku opisanego przez Zamawiającego
w Rozdziale VI.I;
- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Wykaz wszystkich stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych powiatu aleksandrowskiego, działającej minimum we wszystkie dni robocze
w godzinach co najmniej 7.00 – 15.00, w których Zamawiający będzie mógł tankować benzynę bezołowiową i olej napędowy bezgotówkowo z upustem, potwierdzający spełnienie warunku opisanego przez Zamawiającego w Rozdziale VI.III.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy – Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.2. Dodatkowy formularz ofertowy - do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Dodatkowego formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie wymagane informacje;
3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 6.3. – pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
8. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ, projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ustawą p.z.p.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-04
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Poprawa infrastruktury drogowej dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego z podziałem na 2 zadania.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski - II etap
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO ZAKŁADU DOŚWIADCZALNEGO BONIN
- Dostawa oleju napędowego do zbiorników stacjonarnych Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów na stacjach paliw akceptujących bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego
- Zakup paliw płynnych do pojazdów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Błoniu oraz Zakładu Usług Komunalnych w Błoniu.
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Nadleśnictwa Złotoryja
- Bezgotówkowy zakup paliwa na stacjach benzynowych przy użyciu elektronicznych kart paliwowych.
- Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Zakładu Komunalnego w Kostrzynie
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.