Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00050317/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI PN.,,MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ – BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY GĄBIN ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GĄBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Gąbin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242674164
1.5.8.) Numer faksu: 242771256
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-sekretariat@gabin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gabin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.gabin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI PN.,,MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ – BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY GĄBIN ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e689f7a-88d3-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009766/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI PN.,,MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ – BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY GĄBIN ”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
nadzór inwestorski w branży drogowej4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 128917,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
nadzór inwestorski w branży sanitarnej4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 21649,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
nadzór inwestorski w branży elektrycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 2448,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W żadnej ze złożonych ofert nie wskazano, której części przedmiotu zamówienia dotyczy oferta. W związku z powyższym Zamawiający nie ma możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W żadnej ze złożonych ofert nie wskazano, której części przedmiotu zamówienia dotyczy oferta. W związku z powyższym Zamawiający nie ma możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W żadnej ze złożonych ofert nie wskazano, której części przedmiotu zamówienia dotyczy oferta. W związku z powyższym Zamawiający nie ma możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI GĄBIN
więcej: przetargi GĄBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





