eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mątewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f90a62-7620-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001949/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481754

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115447,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów oraz złomowanie wycofanych i zużytych tablic rejestracyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1847).
2. Kody CPV: 30195000-2, 14721000-1, 90500000-2.
3. Zamawiający gwarantuje minimalną realizację zamówienia na poziomie co najmniej 80% wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę przewidywanego zakresu i rodzaju tablic:
1) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 3500 kompletów;
2) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 99 kompletów;
3) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone
– 100 kompletów;
4) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep jednorzędowe – 297 sztuk;
5) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe – 99 sztuk;
6) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania ciągników dwurzędowe – 198 sztuk;
7) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motocykli – 297 sztuk;
8) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motorowerów – 198 sztuk;
9) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania pojazdów samochodowych – 20 kompletów;
10) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania motocykli – 5 sztuk;
11) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów zabytkowych – 5 kompletów;
12) tablice rejestracyjne motocyklowe, zabytkowe - 2 sztuki;
13) tablice rejestracyjne motorowerowe, zabytkowe - 5 sztuk;
14) tablice rejestracyjne zabytkowe, jednorzędowe, zmniejszone - 5 kompletów;
15) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem (tablice samochodowe) - 20 kompletów;
16) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem (tablice motocyklowe) - 10 sztuk;
17) tablice rejestracyjne do oznaczania motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny - 10 sztuk;
18) tablice rejestracyjne profesjonalne samochodowe - 5 kompletów;
19) tablice rejestracyjne profesjonalne motocyklowe - 2 sztuki;
20) tablice rejestracyjne profesjonalne motorowerowe - 2 sztuki.
5. Wtórniki:
1) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 250 sztuk;
2) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 10 sztuk;
3) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 5 sztuk;
4) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep jednorzędowe – 5 sztuk;
5) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe – 3 sztuki;
6) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motocykli – 5 sztuk;
7) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania ciągników – 5 sztuk;
8) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motorowerów – 5 sztuk;
9) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania pojazdów samochodowych - 5 sztuk;
10) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania motocykli – 3 sztuki;
11) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów zabytkowych – 3 sztuki;
12) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem lub motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny - 3 sztuki;
13) tablice rejestracyjne profesjonalne samochodowe – 1 sztuka;
14) tablice rejestracyjne profesjonalne motocyklowe – 1 sztuka;
15) tablice rejestracyjne profesjonalne motorowerowe – 1 sztuka.
6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia użyczy i zainstaluje oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne z osadzaną u Zamawiającego bazą SQL (baza ta jest formą zapisu wszelkich danych w programie, z gwarancją odzyskania danych, które wcześniej uległy utraceniu. Zgromadzone w bazie SQL dane łatwo można przenieść, zintegrować z innym oprogramowaniem).
7. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności:
a) program winien funkcjonować zarówno w systemie Windows w wersji 32-
oraz 64-bitowej,
b) automatyczne tworzenie formularzy zamówienia, protokołów przekazania, odbioru i wykazu tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku na wszystkie rodzaje tablic zgodnie z przytoczonym powyżej rozporządzeniem w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów, z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej wraz z możliwością wydruku przedmiotowych dokumentów oraz zapisu zamówienia w pliku w formacie PDF,
c) elektroniczną akceptację zamówienia z weryfikacją terminu realizacji,
d) tworzenie zamówienia zawierającego kolejne wolne numery po wprowadzeniu tylko ilości oraz typu zamówienia tablic. Tak utworzone zamówienie winno blokować, pomijać niedozwolone numery oraz numery już użyte, a także dla określonych typów tablic niedozwolone litery i wykluczenie dla niedopuszczalnych sekwencji cyfr. Utworzone numery winny być zgodne z przytoczonym powyżej rozporządzeniem,
e) automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami),
f) baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) jest instalowana lokalnie u Zamawiającego,
g) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
h) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia,
na podstawie którego została wcześniej zamówiona, dotyczy to także wtórników,
i) możliwość definiowania podgrup wyróżników w celu wyodrębnienia przydziałów numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb np. wydzielenie puli numerów dla ciągników rolniczych spośród tablic motocyklowych,
j) praca na oprogramowaniu w trybie off-line (umożliwienie korzystania z programu w chwili braku połączenia z Internetem, np. weryfikacja i przeglądanie zamówień, przygotowywanie ich na późniejszy okres, wyszukiwanie złożonych wcześniej zamówień w bazie),
k) baza danych wszystkich dostępnych wyróżników - wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (łatwość aktualizacji drogą elektroniczną),
8. Oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne będzie przeznaczone dla jednego stanowiska. Wykonawca zapewni przeszkolenie minimum 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania oraz zapewni bezpłatną opiekę techniczną związaną z oprogramowaniem.
9. Cechy sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający:
- komputer z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 Professional,
- procesor Intel Core i7 - 10700 CPU 2,90 GHz,
- dysk 250 GB.
10. Oprogramowanie musi być kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego programem ETA w zakresie możliwości przeniesienia danych umieszczonych w bazie programu do bazy programu oferowanego przez Wykonawcę składającego ofertę.
11. Do oferty należy dołączyć elektroniczną wersją testową oferowanego oprogramowania wraz z opisem oprogramowania zawierającym dane techniczne wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania. W przypadku braku możliwości dołączenia wersji testowej oprogramowania w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wersję testową oprogramowania w innej formie, jak np. pamięć przenośna, płyta CD, do siedziby Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert. W przypadku niedostarczenia wersji testowej oprogramowania do upływu terminu składania ofert Zamawiający wezwie Wykonawcę do jej złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
12. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy podając w nim ceny dla wymienionych w nim pozycji.
13. Przedmiot zamówienia (tablice rejestracyjne i wtórniki) dostarczany będzie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem ilości i rodzaju, przekazywanych przy użyciu oprogramowania opisanego w ust. 8 lub mailowo.
14. Przez dostawę rozumie się dostarczenie tablic rejestracyjnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, złożenie ich we wskazanym pomieszczeniu, sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego.
15. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy nieodpłatnie, do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.
16. Dostawy wykonanych tablic rejestracyjnych następować będą w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 15:00 oraz w piątek w godz. od 7:30 do 13:30. O ewentualnych zmianach pracy Starostwa Powiatowego Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie.
17. Wykonawca zobowiązuje się realizować poszczególne zlecenia dotyczące tablic rejestracyjnych w ciągu 3 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego zlecenia w godzinach określonych w ust. 16, przez cały okres trwania umowy.
18. W przypadku dostaw interwencyjnych - dostaw wtórników tablic rejestracyjnych Zamawiający wymaga aby dostawy te odbywały się w terminie określonym w ofercie jednak nie później niż 3 dni robocze od dnia przesłania przez Zamawiającego zlecenia w sposób określony w ust. 13, w godzinach określonych w ust. 16. Termin dostaw interwencyjnych stanowi kryterium oceny ofert.
19. Liczba i rodzaje zamawianych tablic mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna liczba poszczególnych tablic będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wartość zamówionych tablic nie może przekroczyć wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14721000-1 - Glin

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199647,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199647,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199647,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DERPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562427769

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199647,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2023 r. do wykorzystania kwoty umowy, jednak nie dłużej niż do 30 czerwca 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.