eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mątewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f90a62-7620-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001949/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów oraz złomowanie wycofanych i zużytych tablic rejestracyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1847).
2. Kody CPV: 30195000-2, 14721000-1, 90500000-2.
3. Zamawiający gwarantuje minimalną realizację zamówienia na poziomie co najmniej 80% wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę przewidywanego zakresu i rodzaju tablic:
1) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 3500 kompletów;
2) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 99 kompletów;
3) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone
– 100 kompletów;
4) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep jednorzędowe – 297 sztuk;
5) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe – 99 sztuk;
6) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania ciągników dwurzędowe – 198 sztuk;
7) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motocykli – 297 sztuk;
8) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motorowerów – 198 sztuk;
9) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania pojazdów samochodowych – 20 kompletów;
10) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania motocykli – 5 sztuk;
11) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów zabytkowych – 5 kompletów;
12) tablice rejestracyjne motocyklowe, zabytkowe - 2 sztuki;
13) tablice rejestracyjne motorowerowe, zabytkowe - 5 sztuk;
14) tablice rejestracyjne zabytkowe, jednorzędowe, zmniejszone - 5 kompletów;
15) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem (tablice samochodowe) - 20 kompletów;
16) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem (tablice motocyklowe) - 10 sztuk;
17) tablice rejestracyjne do oznaczania motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny - 10 sztuk;
18) tablice rejestracyjne profesjonalne samochodowe - 5 kompletów;
19) tablice rejestracyjne profesjonalne motocyklowe - 2 sztuki;
20) tablice rejestracyjne profesjonalne motorowerowe - 2 sztuki.
5. Wtórniki:
1) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 250 sztuk;
2) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 10 sztuk;
3) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 5 sztuk;
4) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep jednorzędowe – 5 sztuk;
5) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe – 3 sztuki;
6) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motocykli – 5 sztuk;
7) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania ciągników – 5 sztuk;
8) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motorowerów – 5 sztuk;
9) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania pojazdów samochodowych - 5 sztuk;
10) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania motocykli – 3 sztuki;
11) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów zabytkowych – 3 sztuki;
12) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem lub motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny - 3 sztuki;
13) tablice rejestracyjne profesjonalne samochodowe – 1 sztuka;
14) tablice rejestracyjne profesjonalne motocyklowe – 1 sztuka;
15) tablice rejestracyjne profesjonalne motorowerowe – 1 sztuka.
6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia użyczy i zainstaluje oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne z osadzaną u Zamawiającego bazą SQL (baza ta jest formą zapisu wszelkich danych w programie, z gwarancją odzyskania danych, które wcześniej uległy utraceniu. Zgromadzone w bazie SQL dane łatwo można przenieść, zintegrować z innym oprogramowaniem).
7. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności:
a) program winien funkcjonować zarówno w systemie Windows w wersji 32-
oraz 64-bitowej,
b) automatyczne tworzenie formularzy zamówienia, protokołów przekazania, odbioru i wykazu tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku na wszystkie rodzaje tablic zgodnie z przytoczonym powyżej rozporządzeniem w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów, z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej wraz z możliwością wydruku przedmiotowych dokumentów oraz zapisu zamówienia w pliku w formacie PDF,
c) elektroniczną akceptację zamówienia z weryfikacją terminu realizacji,
d) tworzenie zamówienia zawierającego kolejne wolne numery po wprowadzeniu tylko ilości oraz typu zamówienia tablic. Tak utworzone zamówienie winno blokować, pomijać niedozwolone numery oraz numery już użyte, a także dla określonych typów tablic niedozwolone litery i wykluczenie dla niedopuszczalnych sekwencji cyfr. Utworzone numery winny być zgodne z przytoczonym powyżej rozporządzeniem,
e) automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami),
f) baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) jest instalowana lokalnie u Zamawiającego,
g) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
h) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia,
na podstawie którego została wcześniej zamówiona, dotyczy to także wtórników,
i) możliwość definiowania podgrup wyróżników w celu wyodrębnienia przydziałów numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb np. wydzielenie puli numerów dla ciągników rolniczych spośród tablic motocyklowych,
j) praca na oprogramowaniu w trybie off-line (umożliwienie korzystania z programu w chwili braku połączenia z Internetem, np. weryfikacja i przeglądanie zamówień, przygotowywanie ich na późniejszy okres, wyszukiwanie złożonych wcześniej zamówień w bazie),
k) baza danych wszystkich dostępnych wyróżników - wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (łatwość aktualizacji drogą elektroniczną),
8. Oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne będzie przeznaczone dla jednego stanowiska. Wykonawca zapewni przeszkolenie minimum 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania oraz zapewni bezpłatną opiekę techniczną związaną z oprogramowaniem.
9. Cechy sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający:
- komputer z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 Professional,
- procesor Intel Core i7 - 10700 CPU 2,90 GHz,
- dysk 250 GB.
10. Oprogramowanie musi być kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego programem ETA w zakresie możliwości przeniesienia danych umieszczonych w bazie programu do bazy programu oferowanego przez Wykonawcę składającego ofertę.
11. Do oferty należy dołączyć elektroniczną wersją testową oferowanego oprogramowania wraz z opisem oprogramowania zawierającym dane techniczne wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania. W przypadku braku możliwości dołączenia wersji testowej oprogramowania w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wersję testową oprogramowania w innej formie, jak np. pamięć przenośna, płyta CD, do siedziby Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert. W przypadku niedostarczenia wersji testowej oprogramowania do upływu terminu składania ofert Zamawiający wezwie Wykonawcę do jej złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
12. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy podając w nim ceny dla wymienionych w nim pozycji.
13. Przedmiot zamówienia (tablice rejestracyjne i wtórniki) dostarczany będzie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem ilości i rodzaju, przekazywanych przy użyciu oprogramowania opisanego w ust. 8 lub mailowo.
14. Przez dostawę rozumie się dostarczenie tablic rejestracyjnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, złożenie ich we wskazanym pomieszczeniu, sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego.
15. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy nieodpłatnie, do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.
16. Dostawy wykonanych tablic rejestracyjnych następować będą w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 15:00 oraz w piątek w godz. od 7:30 do 13:30. O ewentualnych zmianach pracy Starostwa Powiatowego Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie.
17. Wykonawca zobowiązuje się realizować poszczególne zlecenia dotyczące tablic rejestracyjnych w ciągu 3 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego zlecenia w godzinach określonych w ust. 16, przez cały okres trwania umowy.
18. W przypadku dostaw interwencyjnych - dostaw wtórników tablic rejestracyjnych Zamawiający wymaga aby dostawy te odbywały się w terminie określonym w ofercie jednak nie później niż 3 dni robocze od dnia przesłania przez Zamawiającego zlecenia w sposób określony w ust. 13, w godzinach określonych w ust. 16. Termin dostaw interwencyjnych stanowi kryterium oceny ofert.
19. Liczba i rodzaje zamawianych tablic mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna liczba poszczególnych tablic będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wartość zamówionych tablic nie może przekroczyć wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14721000-1 - Glin

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw interwencyjnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt środowiskowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy przedstawią w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia aktualne zezwolenie właściwego wojewody lub marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r poz. 988 z późn. zm.)
lub zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dwa zadania polegające na wykonaniu i dostarczeniu tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda,
b) posiadają aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych
lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wersja testowa oprogramowania

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wersja testowa oprogramowania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu;
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa
do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
4) muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza;
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy;
7) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wykonania dostawy w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy. W takim przypadku wartość netto za poszczególne tablice pozostanie niezmieniona, zmieni się zaś wysokość stawki podatku VAT oraz wartość brutto tablic stanowiących przedmiot umowy. Powyższe zapisy dotyczyć będą dostaw dokonanych począwszy od dnia wejścia w życie nowych stawek podatku
od towarów i usług;
2) w innych przypadkach dopuszczalnych na podstawie art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-15 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga zapewnienia, na podstawie art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r. poz. 2269), aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego wynosił co najmniej 10%. Niespełnienie tego wymogu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (jako niezgodność z warunkami zamówienia).
Zgodnie z art. 36a ustawy z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy
o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw,
cyt.: „Udział pojazdów, o którym mowa w art. 34–36, art. 68 i art. 68a, oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.”
Pojazd hybrydowy nie jest pojazdem elektrycznym, pojazd zasilany gazem LPG nie jest tożsamy z pojazdem napędzanym gazem ziemnym.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.