Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY POWTARZAJĄCE DOTYCZĄCE UMOWY "REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO POMOSTU CUMOWNICZNEGO ORAZ POLA REFULACYJNEGO D"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Stefana Batorego 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-207
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ums.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka morska
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY POWTARZAJĄCE DOTYCZĄCE UMOWY "REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO POMOSTU CUMOWNICZNEGO ORAZ POLA REFULACYJNEGO D"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-379928cb-8f07-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016647/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.37 Remont drogi dojazdowej do pomostu cumowniczego oraz pola refulacyjnego D
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1.Wykonania prac powtarzających spowoduje naprawę dalszego odcinka drogi w kierunku Światła nawigacyjnego na I Bramie Torowej co pozwoli na lepszy dojazd samochodów obsługujących urządzenia i budowle hydrotechniczne znajdujące się na falochronie zachodnim I Bramy Torowej
:
Roboty budowlane, które należy wykonać podczas prac związanych z remontem drogi dojazdowej , polegać będą na wykonaniu robót ziemnych oraz rozkładania podbudowy z kruszywa kamiennego. Prace budowlane należy prowadzić w sposób liniowy zaczynając od końca odcinka , przesuwając się w kierunku początku zakresu zadania. Sposób prowadzenia prac uniemożliwia minięcia się ciężkiego sprzętu budowlanego z uwagi na przyjętą technologię prac jak też na ograniczoną szerokość drogi.
2. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 214 pkt 7. Wartość zamówienia regulowanego w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy P.Z.P. nie będzie wyższa niż 40 % wartości zamówienia podstawowego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO-II.2613.1.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234312,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont odcinka drogi dojazdowej wzdłuż umocnienia brzegowego Kanału Piastowskiego w Świnoujściu. Szerokość remontowanego odcinka drogi dojazdowej do Falochrony Zachodniego I Bramy Torowej jest zmienna ze względu na ograniczoną szerokośc istniejącej drogi. Roboty będą polegać na wyprofilowaniu i zagęszczeniu koryta, wykonaniu warstwy odsączającej z piasku, wykonaniu nawierzchni ścieralnej z kruszywa łamanego na warstwie geotkaniny zagęszczonego mechanicznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234042,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234042,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234042,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRISTONE Krystian Suda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571862176
7.3.3) Ulica: Karczewie 8
7.3.4) Miejscowość: Płoty
7.3.5) Kod pocztowy: 72-310
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234042,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont lokali komunalnych w trybie "Zaprojektuj i wybuduj" w podziale na dwie części
- Dostawa urządzeń i sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie - w podziale na części
- Remont pokrycia dachowego w budynku Przychodni Nr 5 WOMP-ZCLiP w Stargardzie przy al. Żołnierza 12
- Dostawa i montaż mebli metalowych i szatniowych na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa kasetek z opaskami identyfikacyjnymi do drukarek Zebra HC 100, włókniny do sterylizacji plazmowej oraz innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
- Budowa obiektu mostowego na rzece Chełszcząca w ciągu ulicy Lubczyńskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa ulic: Okólnej w rejonie skrzyżowania z ul. Słoneczną, ul. Słonecznej, ul. Kresowej, ul. Bandurskiego w m. Marki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roztoki - przebudowa drogi transportu rolnego na dz. cz. 144, 151
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Halinów
- Remont dr. gminnej w m. Ścinawka Średnia przy ul. Westerplatte, na dz. nr. 897,904/1,906,904/2, 706/2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w celu ochrony przed szkodliwymi działaniami wody powodziowej
- Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 140R w km od 2+055 do 2+309 w m. Grochowe polegająca na budowie drogi dla pieszych
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.