Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realiz. specjalistycznych usł. dla os. potrzeb.wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w formie rehabilitacji realizowane w ramach projektu "Pomocna dłoń - Koluszkowskie Centrum Usług
Opiekuńczych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KOLUSZKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590006215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzezińska 32
1.5.2.) Miejscowość: Koluszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@mgopskoluszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopskoluszki.bip.wikom.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realiz. specjalistycznych usł. dla os. potrzeb.wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w formie rehabilitacji realizowane w ramach projektu "Pomocna dłoń - Koluszkowskie Centrum UsługOpiekuńczych"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eea4b825-8e90-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052385/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 REALIZ. SPECJALISTYCZNYCH USŁ. DLA OS. POTRZEB. WSPARCIA W CODZIEN. FUNKCJONOWANIU W FORMIE REHABILITACJI REALI. W RAMACH PROJ. „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH””
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ZAMÓWIENIE PUBLICZNE REALIZOWANE JEST W RAMACH PROJEKTU PN.:„POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH” (NR PROJEKTU:RPLD.09.02.02-10-A007/20), WSPÓŁFINANSOWANEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w 10.2021 r. przeprowadził w trybie podstawowym (art. 271 ust 1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na REALIZACJĘ SPECJALISTYCZNYCH USŁ. DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJ. W FORMIE REHABILITACJI REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU „POMOCNA DŁOŃ - KCUO”. W ramach przedmiotowego postępowania do zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, w oparciu o dyspozycję art. 255 ust. 1 Zamawiający unieważnił postępowanie. Opisana sytuacja stanowi przesłankę do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdzie zgodnie z dyspozycją art. 305 ust. 2 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: (...) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (...), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania „Z wolnej ręki” nie zmienił pierwotnych warunków zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2021/BZP 00176897/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2022.WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) dla jednoczasowo 2 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, będących uczestnikami projektu w wymiarze średnio 210 h zegarowych/osobę (średnio po 11/12 h zegarowych/osobę/miesiąc), w okresie od dnia podpisania umowy do 05.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.3) Ulica: Zalesie 14A
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
- Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Koluszki w roku szkolnym 2025 / 2026
- Budowa sieci wodociągowej ul. Borowiecka w Borowej - działka nr 66 obr. Borowo II, gmina Koluszki
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Przanowice Gmina Koluszki.
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce" zadanie od nr 1 do nr 6
- Świadczenie usług opiekuńczych dla mieszkańców Józefowa w ramach Projektu pn. "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RWS)"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- Dostawa i montaż czujek bezpieczeństwa wraz z systemem teleopieki i monitoringu dla osób starszych
- Udzielanie świadczeń w zakresie fizjoterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.