eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiRealiz. specjalistycznych usł. dla os. potrzeb.wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w formie rehabilitacji realizowane w ramach projektu "Pomocna dłoń - Koluszkowskie Centrum Usług Opiekuńczych"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realiz. specjalistycznych usł. dla os. potrzeb.wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w formie rehabilitacji realizowane w ramach projektu "Pomocna dłoń - Koluszkowskie Centrum Usług
Opiekuńczych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KOLUSZKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590006215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Brzezińska 32

1.5.2.) Miejscowość: Koluszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@mgopskoluszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopskoluszki.bip.wikom.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realiz. specjalistycznych usł. dla os. potrzeb.wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w formie rehabilitacji realizowane w ramach projektu "Pomocna dłoń - Koluszkowskie Centrum Usług
Opiekuńczych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eea4b825-8e90-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052385/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 REALIZ. SPECJALISTYCZNYCH USŁ. DLA OS. POTRZEB. WSPARCIA W CODZIEN. FUNKCJONOWANIU W FORMIE REHABILITACJI REALI. W RAMACH PROJ. „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH””

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ZAMÓWIENIE PUBLICZNE REALIZOWANE JEST W RAMACH PROJEKTU PN.:„POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH” (NR PROJEKTU:RPLD.09.02.02-10-A007/20), WSPÓŁFINANSOWANEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w 10.2021 r. przeprowadził w trybie podstawowym (art. 271 ust 1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na REALIZACJĘ SPECJALISTYCZNYCH USŁ. DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJ. W FORMIE REHABILITACJI REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU „POMOCNA DŁOŃ - KCUO”. W ramach przedmiotowego postępowania do zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, w oparciu o dyspozycję art. 255 ust. 1 Zamawiający unieważnił postępowanie. Opisana sytuacja stanowi przesłankę do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdzie zgodnie z dyspozycją art. 305 ust. 2 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: (...) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (...), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania „Z wolnej ręki” nie zmienił pierwotnych warunków zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2021/BZP 00176897/01

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2022.WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) dla jednoczasowo 2 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, będących uczestnikami projektu w wymiarze średnio 210 h zegarowych/osobę (średnio po 11/12 h zegarowych/osobę/miesiąc), w okresie od dnia podpisania umowy do 05.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.3) Ulica: Zalesie 14A

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-060

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.