Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00622473/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
- 2024/BZP 00644675/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-10
- 2024/BZP 00648066/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364895762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Barona 30
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 438 20 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cuw.tychy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a22923ad-159f-4b34-a3df-3dcfeedd573b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027124/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi wraz z iBOK oraz modułem składania deklaracji online
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622473
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.261.43.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie w Gminie Miasta Tychy zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi.
Przedmiot umowy obejmuje m.in.:
a) wdrożenie Systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego poprzez:
a) zainstalowanie wszystkich wymaganych modułów Systemu w zasobach informatycznych Zamawiającego;
b) konfigurację i dostosowanie Systemu do potrzeb określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
c) uruchomienie wszystkich modułów funkcjonalnych Systemu wymaganych w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
d) przeprowadzenie migracji danych Zamawiającego, tj. bazy lub baz danych z systemu informatycznego wykorzystywanego obecnie przez Zamawiającego w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy;
e) migracji skanów dokumentów w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi
do nowego Systemu;
f) przeprowadzenie testów poprawności działania wszystkich funkcjonalności Systemu;
g) wykonanie innych czynności Wykonawcy, służących udostępnieniu Zamawiającemu gotowego do korzystania i zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia Systemu,
b) przeprowadzenie szkoleń użytkowników, uwzględniających role i profile danej grupy użytkowników oraz praktyczne zapoznanie każdego użytkownika z pełnymi funkcjonalnościami Systemu,
c) przeszkolenie administratorów w zakresie zarządzania systemem oraz omówienie całości wdrożonego Systemu,
d) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powdrożeniowej Systemu,
e) udzielenie przez Wykonawcę nieograniczonej w czasie licencji na użytkowanie wdrożonego Systemu,
f) system musi umożliwiać utworzenie minimum 40 użytkowników merytorycznych w tym pozwalać na jednoczesną pracę w Systemie minimum 20 użytkowników merytorycznych. Konta administratorów nie mogą być limitowane oraz nie mogą zmniejszać liczby licencji dostępnych dla użytkowników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548810,00 PLN
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Wykonanie ekspertyz stanu technicznego budowli ochronnych w Tychach w ramach zadań 1-3
- Budowa pergoli na terenie Cmentarza Komunalnego Wartogłowiec w Tychach - III postępowanie
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bibliotecznej 34/79 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- "Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 20 01 10- odzież oraz odpadu o kodzie 200111- odzież "
- "Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 02 - złom z gabarytów"
- Udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji danych w Gminie Miasta Tychy w latach 2026 - 2027
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Przedłużenie ważności licencji typu Microsoft 365
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Dostawa aktualizacji oprogramowania systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





