eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyDostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy



Ogłoszenie z dnia 2025-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364895762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Barona 30

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 438 20 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cuw.tychy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a22923ad-159f-4b34-a3df-3dcfeedd573b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027124/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi wraz z iBOK oraz modułem składania deklaracji online

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622473

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.261.43.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie w Gminie Miasta Tychy zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi.

Przedmiot umowy obejmuje m.in.:
a) wdrożenie Systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego poprzez:
a) zainstalowanie wszystkich wymaganych modułów Systemu w zasobach informatycznych Zamawiającego;
b) konfigurację i dostosowanie Systemu do potrzeb określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
c) uruchomienie wszystkich modułów funkcjonalnych Systemu wymaganych w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
d) przeprowadzenie migracji danych Zamawiającego, tj. bazy lub baz danych z systemu informatycznego wykorzystywanego obecnie przez Zamawiającego w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy;
e) migracji skanów dokumentów w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi
do nowego Systemu;
f) przeprowadzenie testów poprawności działania wszystkich funkcjonalności Systemu;
g) wykonanie innych czynności Wykonawcy, służących udostępnieniu Zamawiającemu gotowego do korzystania i zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia Systemu,

b) przeprowadzenie szkoleń użytkowników, uwzględniających role i profile danej grupy użytkowników oraz praktyczne zapoznanie każdego użytkownika z pełnymi funkcjonalnościami Systemu,
c) przeszkolenie administratorów w zakresie zarządzania systemem oraz omówienie całości wdrożonego Systemu,
d) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powdrożeniowej Systemu,
e) udzielenie przez Wykonawcę nieograniczonej w czasie licencji na użytkowanie wdrożonego Systemu,
f) system musi umożliwiać utworzenie minimum 40 użytkowników merytorycznych w tym pozwalać na jednoczesną pracę w Systemie minimum 20 użytkowników merytorycznych. Konta administratorów nie mogą być limitowane oraz nie mogą zmniejszać liczby licencji dostępnych dla użytkowników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548810,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.