eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówWyk. dok. i spec. tech. wyk. i odb. robót bud. dot. budowy podjazdów dla osób niepełnoprawnych w ramach zadania pn. "Budowa podjazdów dla osób niepełnosprawnych w PP1 i Żłobku" w Dzierżoniowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056869 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. dok. i spec. tech. wyk. i odb. robót bud. dot. budowy podjazdów dla osób niepełnoprawnych w ramach zadania pn. „Budowa podjazdów dla osób niepełnosprawnych w PP1 i Żłobku” w Dzierżoniowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 645 0882

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 645 0882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. dok. i spec. tech. wyk. i odb. robót bud. dot. budowy podjazdów dla osób niepełnoprawnych w ramach zadania pn. „Budowa podjazdów dla osób niepełnosprawnych w PP1 i Żłobku” w Dzierżoniowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d0c4d3-8d4d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001996/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa podjazdów dla osób niepełnosprawnych w PP1 i Żłobku – roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022998/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.P.271.29.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3551,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji dotyczącej budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych w Żłobku Miejskim nr 1 na Osiedlu Błękitnym 28 oraz dokumentacji projektowej budowy podnośnika pionowego dla osób niepełnosprawnych w Przedszkolu Publicznym nr 1 przy ul. Batalionów Chłopskich 20, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa podjazdów dla osób niepełnosprawnych w PP1 i Żłobku” w Dzierżoniowie.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla Przedszkola Publicznego obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, a dla Żłobka dokumentacji składającej się z odpowiednich planów, rysunków i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych oraz wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych:1) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r.z późniejszymi zmianami w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (t.j. Dz.U.z 2013r., poz.1129), w zakresie branż: architektonicznej, konstrukcyjnobudowlanej, instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych2) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020, poz.1609);3) zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn zm.), gdyż opracowane przez Wykonawcę dokumentacje będą stanowiły część opisu zamówienia na roboty budowlane;4) zgodnie z wszystkimi pozostałymi przepisami szczegółowymi mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania w/w dokumentacji , w tym z prawem budowlanym; oraz wykonanie:5) kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389).3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:- Dla Przedszkola Publicznego nr 11) uzyskanie zgody od właściwego organu na realizację robót, oraz wszelkich innych decyzji wymaganych prawem wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia materiałów oraz udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o wydanie zgody/decyzji na realizację robót i w trakcie postępowania;2) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych obowiązującym prawem warunkujących uzyskanie zgody na realizację robót;3) uzyskanie mapy sytuacyjno – wysokościowej dla celów projektowych;4) uzyskanie uzgodnień od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Delegatura w Wałbrzychu- Dla Żłobka1) uzyskanie mapy na potrzeby wykonania przedmiotu umowy.4. Zakres rzeczowy dokumentacji obejmuje w szczególności:- dla Przedszkola Publicznego nr 11) montaż podnośnika pionowego dla osób niepełnosprawnych z wykorzystaniem istniejących schodów,2) dostosowanie schodów dla potrzeb prawidłowego korzystania z podnośnika, 3) dostosowanie istniejącej balustrady schodów dla potrzeb korzystania z podosiniaka,4) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej podnośnik,5) zabezpieczenie osób korzystających z podnośnika przed deszczem i śniegiem, 6) wykonanie dojścia do podnośnika,- dla Żłobka1) budowę pochylni / podjazdu dla osób niepełnosprawnych z dostosowaniem jej do istniejących schodów wejściowych do budynku,2) przebudowę istniejących schodów.Prace projektowe należy wykonać z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.5. Należy sporządzić niezbędną ilość egzemplarzy dokumentacji w celu przekazania ich odpowiednim instytucjom oraz dostarczyć Zamawiającemu:- dla Żłobka1) dokumentację zawierającą projekt zagospodarowania oraz plany, rysunki i inne niezbędne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych - 3 egzemplarze;2) przedmiar robót – 2 egzemplarze;3) kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze;4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egzemplarze;- dla Przedszkola Publicznego nr 15) projekt budowlany – 4 egzemplarze ;6) projekt wykonawczy- 4 egzemplarze;7) przedmiar robót – 2 egzemplarze;8) kosztorys inwestorskich – 2 egzemplarze;9) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 4 egzemplarze;6. Załączniki formalno-prawne, w tym decyzje, opinie, uzgodnienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w oryginałach. Ponadto należy przekazać Zamawiającemu w/w dokumentację w formie elektronicznej PDF, w jednym egzemplarzu (1 płyta CD), która będzie zgodna z formą papierową w/w opracowań.8. Wspólny Słownik Zamówień: 71220000-6 usługi projektowania architektonicznego. Dodatkowe przedmioty: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na przedmiot zamówienia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, zaś kończy się z upływem ostatniego dnia 60 miesiąca licząc od dnia dokonania odbioru przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4643

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4643

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K30 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213741007

7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 30/5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4643,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.