eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleTP.RB.NT.02.25 Rewitalizacja terenów Szpitala Wojewódzkiego w Opolu w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
TP.RB.NT.02.25 Rewitalizacja terenów Szpitala Wojewódzkiego w Opolu w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531418151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Augustyna Kośnego 53

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-372

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargidlg@szpital.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TP.RB.NT.02.25 Rewitalizacja terenów Szpitala Wojewódzkiego w Opolu w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b15d6806-a4f8-48ca-b87f-1416577e489f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115124/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rewitalizacja terenów Szpitala Wojewódzkiego w Opolu w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

4.4. Zamówienie jest planowane do współfinansowania ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 w ramach: Priorytetu FEOP.10: Fundusze Europejskie na wzmacnianie potencjałów endogenicznych opolskiego Działanie 10.2 Rewitalizacja na obszarach miejskich

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-opole.logintrade.net/zapytania_email,216327,89c6503cb95ee70cb519be16babe27ca.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-opole.logintrade.net/zapytania_email,216327,89c6503cb95ee70cb519be16babe27ca.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP.RB.NT.02.25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rewitalizacja terenów Szpitala Wojewódzkiego w Opolu w systemie zaprojektuj i wybuduj

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45112300-8 - Rekultywacja gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
3) wykażą, że do realizacji przedmiotu zamówienia skierowane zostaną osoby posiadające doświadczenie i odpowiednie uprawnienia, w tym do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi przy obiektach/pracach zabytkowych oraz w specyficznych (system retencji, oświetlenie, tereny zielone).
Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą że dysponują:
a) projektantem lub zespołem projektantów posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej z doświadczeniem w:
- projektowaniu w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków/znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej,
- projektowaniu z rewitalizacją terenów zielonych lub przestrzeni publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2 i wartości kosztorysowej co najmniej 500.000,00 zł brutto,
b) projektantem lub zespołem projektantów posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie branż: sanitarnej, elektrycznej i drogowej,
c) kierownikiem budowy:
- z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej,
- z minimum 3 letnim stażem zawodowym,
- posiadającym doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji kierownika robót, na co najmniej 2 budowach o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto każda z robót, przynajmniej jedna z wykazanych robót powinna być prowadzona w obrębie obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków / znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej,
d) kierownikami robót z uprawnieniami budowlanymi w zakresie branży instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych z minimum 3 letnim stażem zawodowym,
4) wykażą się odpowiednim doświadczeniem. Wykonawcy spełnią warunek jeżeli potwierdzą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane wielobranżowe w zakres których wchodzi przebudowa i/lub budowa obiektów o wartości robót co najmniej 500.000,00 zł brutto każda z robót, przynajmniej jedna z wykazanych robót powinna być prowadzona/zrealizowana w obiekcie/-tach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków / znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do oferty rodzaju tych robót, ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.
b) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na rewitalizacji terenów zielonych lub przestrzeni publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2. W zakres tej roboty wchodzić musi wykonanie m.in.:
- nasadzenia roślinności, w tym drzew, wykonanie ciągów pieszych, dostawa i montaż urządzeń małej architektury, montaż zewnętrznej rehabilitacji i/lub siłowni o łącznej wartości robót co najmniej 300.000,00 zł brutto,
- wykonanie retencji terenu – o łącznej wartości robót co najmniej 100.000,00 zł brutto,
- wykonanie oświetlenia terenu – o łącznej wartości robót co najmniej 50.000,00 zł brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualnego na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
2) OŚWIADCZENIA PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia oraz odpowiednio spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie Podmiotu/-ów udostępniającego/-ych zasoby, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji tego/tych podmiotów zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ,
3) ZASTRZEŻENIE nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy). Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji przekazywanych Zamawiającemu w toku postępowania, na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy Pzp zobowiązany jest, wraz z przekazaniem takich informacji wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością informacji,
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Również Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo wraz z ofertą,
5) Dowód wniesienia wadium.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
(...)
2) Wykaz osób odpowiedzialnych za projektowania i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
a) projektantem lub zespołem projektantów posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej z doświadczeniem w:
- projektowaniu w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków/znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej,
- projektowaniu z rewitalizacją terenów zielonych lub przestrzeni publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2 i wartości kosztorysowej co najmniej 500.000,00 zł brutto,
b) projektantem lub zespołem projektantów posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie branż: sanitarnej, elektrycznej i drogowej,
c) kierownikiem budowy:
- z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej,
- z minimum 3 letnim stażem zawodowym,
- posiadającym doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji kierownika robót, na co najmniej 2 budowach o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto każda z robót, przynajmniej jedna z wykazanych robót powinna być prowadzona w obrębie obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków / znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej,
d) kierownikami robót z uprawnieniami budowlanymi w zakresie branży instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych z minimum 3 letnim stażem zawodowym,
wg wzoru określonego w Załączniku nr 9 do SWZ – potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1. ppkt 3) SWZ,
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
c) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane wielobranżowe w zakres których wchodzi przebudowa i/lub budowa obiektów o wartości robót co najmniej 500.000,00 zł brutto każda z robót, przynajmniej jedna z wykazanych robót powinna być prowadzona/zrealizowana w obiekcie/-tach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków / znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do oferty rodzaju tych robót, ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.
d) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na rewitalizacji terenów zielonych lub przestrzeni publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2. W zakres tej roboty wchodzić musi wykonanie m.in.:
- nasadzenia roślinności, w tym drzew, wykonanie ciągów pieszych, dostawa i montaż urządzeń małej architektury, montaż zewnętrznej rehabilitacji i/lub siłowni o łącznej wartości robót co najmniej 300.000,00 zł brutto,
- wykonanie retencji terenu – o łącznej wartości robót co najmniej 100.000,00 zł brutto,
- wykonanie oświetlenia terenu – o łącznej wartości robót co najmniej 50.000,00 zł brutto
(...) wg wzoru określonego w Załączniku nr 10 do SWZ – potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1. ppkt 4) SWZ,
4) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, (...)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 43.000,00 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami Wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-opole.logintrade.net/zapytania_email,216327,89c6503cb95ee70cb519be16babe27ca.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania do 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy nie później niż do 30 kwietnia 2027r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.