eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH W LATACH 2021-2022 - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA - OT GRODKÓW I OT OLESNO



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH W LATACH 2021-2022 – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA – OT GRODKÓW I OT OLESNO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774591800

1.5.8.) Numer faksu: 774581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH W LATACH 2021-2022 – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA – OT GRODKÓW I OT OLESNO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fbe50ae-5f21-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich w latach 2021 - 2022 z podziałem na zadania - OT Grodków i OT Olesno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324688/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.60.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1472277,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Grodkowie zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg, 45.23.32.23-8 – wymiana nawierzchni drogowej.
2. Zadanie nr 1 obejmuje wykonanie:
2.1. awaryjnego zabezpieczenia ubytków,
2.2. remonty cząstkowe nawierzchni ,
2.3. remont nawierzchni na ½ lub całej szerokości jezdni (Wykonanie nakładki)
– długość nakładki od 20 mb,
2.4. likwidacja przełomów ,
2.5. likwidacja kolein (Frezowanie nawierzchni),
2.6. regulacja urządzeń obcych,
2.7. montaż nowej armatury wod-kan wraz z regulacją,
2.8. remont nawierzchni na ½ lub całej szerokości jezdni w technologii SLURRY SEAL,
2.9. uszczelnienie styków montażowych, zalanie szczelin i pęknięć nawierzchni,
2.10. wzmocnienie poboczy,
2.11. odmulenie / odbudowa rowów drogowych,
2.12. wymiana warstw konstrukcji jezdni (bez frezowania),
2.13. powierzchniowe zabezpieczenie nawierzchni jezdni – rakowiny i spękania,
2.14. wykonanie warstwy wzmocnienia konstrukcji jezdni (wykonanie stabilizacji),
2.15. remont cząstkowy chodnika,
2.16. odtworzenie oznakowania poziomego,
2.17. montaż słupków prowadzących – hektometrowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.5.) Wartość części: 3177654,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania Oddziału Terenowego w Oleśnie zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg, 45.23.32.23-8 – wymiana nawierzchni drogowej.
2. Zadanie nr 2 obejmuje wykonanie:
2.1. awaryjnego zabezpieczenia ubytków,
2.2. remonty cząstkowe nawierzchni ,
2.3. remont nawierzchni na ½ lub całej szerokości jezdni (Wykonanie nakładki)
– długość nakładki od 20 mb,
2.4. likwidacja przełomów ,
2.5. likwidacja kolein (Frezowanie nawierzchni),
2.6. regulacja urządzeń obcych,
2.7. montaż nowej armatury wod-kan wraz z regulacją,
2.8. remont nawierzchni na ½ lub całej szerokości jezdni w technologii SLURRY SEAL,
2.9. uszczelnienie styków montażowych, zalanie szczelin i pęknięć nawierzchni,
2.10. wzmocnienie poboczy,
2.11. odmulenie / odbudowa rowów drogowych,
2.12. wymiana warstw konstrukcji jezdni (bez frezowania),
2.13. powierzchniowe zabezpieczenie nawierzchni jezdni – rakowiny i spękania,
2.14. wykonanie warstwy wzmocnienia konstrukcji jezdni (wykonanie stabilizacji),
2.15. remont cząstkowy chodnika,
2.16. odtworzenie oznakowania poziomego,
2.17. montaż słupków prowadzących – hektometrowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.5.) Wartość części: 3177654,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2945952,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4239348,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2945952,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX"Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2945952,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2495221,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3751438,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2495221,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119

7.3.3) Ulica: Waryńskiego

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2495221,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.