eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz Dolny › Wyk. p.t. + Rb dla przebud. skrzyżo. ul. Szkolnej i Mostowej w Grębocinie, przebud. DG nr 100754C ul. Dolina Drwęcy w Młyńcu Drugim, DG nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w Złotorii.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054642 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. p.t. + Rb dla przebud. skrzyżo. ul. Szkolnej i Mostowej w Grębocinie, przebud. DG nr 100754C ul. Dolina Drwęcy w Młyńcu Drugim, DG nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w Złotorii.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.lubicz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. p.t. + Rb dla przebud. skrzyżo. ul. Szkolnej i Mostowej w Grębocinie, przebud. DG nr 100754C ul. Dolina Drwęcy w Młyńcu Drugim, DG nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w Złotorii.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d773430-8d5b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007465/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022977/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 873389,43 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa skrzyżowania ul. Szkolnej i Mostowej w Grębocinie.Opis przedmiotu zamówienia- część 1Przedmiotem zamówienia jest:• wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i dokonanie skutecznego zgłoszenia w Starostwie Powiatowym,• wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla przebudowy skrzyżowania ul. Mostowej i ul. Szkolnej w Grębocinie.1. Dokumentację projektowo – kosztorysową należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy. 2. W ramach dokumentacji projektowo – kosztorysowej Wykonawca przygotuje w ilości po 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (zapisane w formie edytowalnej i nieedytowalnej):• projekt budowlany branży drogowej wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym,• projekt stałej organizacji ruchu – 2 egz.• szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),• przedmiary robót, • kosztorysy ofertowe.3. W ramach prac projektowych Wykonawca dodatkowo:• uzyska i zaktualizuje mapy geodezyjne do celów projektowych (w przypadku zgłoszenia aktualnych map),• uzyska opinię Z.U.D.P.,• opracuje projekty wykonawcze stanowiące podstawę do wykonania robót,• przygotuje i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu w ilości 2 egz.,• przedstawi sposoby usunięcia kolizji, w przypadku ich wystąpienia z istniejącą infrastrukturą podziemną.4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję rozwiązań przebudowy skrzyżowania ul. Szkolnej i ul. Mostowej, celem uzyskania pozytywnej opinii.5. Po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej Wykonawca:• opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),• wykonana roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację,• zapewni obsługę geodezyjną przed, w trakcie i po zakończeniu robót budowlanych,• przeprowadzi wymagane próby i badania.6. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca:• przeprowadzi czynności nadzoru autorskiego określone w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.),• wyjaśni wątpliwości dotyczące rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,• uzupełni szczegóły dokumentacji projektowej oraz wyjaśni wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,• zapewni ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,• wykona czynności związane ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,• przeprowadzi bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych,• na każde wezwanie Zamawiającego przybędzie w ustalone miejsce, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji. 7. W ramach wykonywania prac budowlanych Wykonawca, na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej:• wykona roboty budowlane na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu trasy przez uprawnionego geodetę,• w przypadku ich występowania, odtworzy trawniki i tereny zielone, przylegające do miejsc prowadzenia robót drogowych,• uporządkuje obszar przyległy do terenu prowadzonych robót,• wykonana obmiary ilości zrealizowanych robót,• sporządzi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,• przeprowadzi wymagane badania i pomiary kontrolne zgodnie z wymogami STWIORB; wyniki badań przekaże do akceptacji Zamawiającego,• przygotuje rozliczenie końcowe i sporządzi operat kolaudacyjny w ilości 2 egz., zawierający protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne, oświadczenie kierownika budowy, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 i ust 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, dokumentację projektową z naniesionymi zmianami powstałymi podczas robót budowlanych.8. Ulice Mostowa i Szkolna przebiegają przez teren gminy Lubicz w miejscowości Grębocin. Są to drogi gminne w rozumieniu ustawy o drogach publicznych o klasie technicznej dróg "L".9. Szacowana powierzchnia skrzyżowania objęta zakresem wynosi 480 m2.10. Zakres inwestycji obejmuje:1) na odcinku, gdzie występują tereny zielone i droga gruntowa:1. Zdjęcie warstwy humusu na terenach zielonych objętych zakresem prac2. Rozebranie górnej warstwy istniejącej konstrukcji gruntowej (betonowej) na odcinku ul. Szkolnej3. Korytowanie wraz z profilowaniem4. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 10 cm5. Wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy o gr. analogicznie 15 cm i 5cm z kruszywa frakcji: 0-31,5mm,6. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,7. wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej gr. 5cm8. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,9. Wykonie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej gr. 5cm,2) na odcinku, gdzie występuje nawierzchnia bitumiczna:1. Frezowanie nawierzchni2. Wykonanie sprysku asfaltowego z emulsji asfaltowej w ilości 0,5l/m23. Wykonanie nakładki asfaltowej – warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej gr. 5cm 11. Kształt ronda dostosować do istniejących warunków, uwypuklić i odpowiednio oznakować.12. Szczegółowy opis zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 69487,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 100754C ul. Dolina Drwęcy w miejscowościach Młyniec Drugi i Józefowo.Opis przedmiotu zamówienia – część 2Przedmiotem zamówienia jest:• wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskanie decyzji Zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID),• wykonanie na jej podstawie robót budowlanych, w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 dla przebudowy drogi gminnej nr. 100754C – ulicy Dolina Drwęcy w miejscowościach Młyniec Drugi i Józefowo Gmina Lubicz, na odcinku o długości 2 156,00 m.1. Dokumentację projektowo – kosztorysową należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy.2. W ramach dokumentacji projektowo – kosztorysowej Wykonawca przygotuje w ilości po 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (zapisane w formie edytowalnej i nieedytowalnej):• projekt budowlany branży drogowej wraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID,• szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),• przedmiary robót, • kosztorysy ofertowe.3. W ramach prac projektowych Wykonawca dodatkowo:• uzyska i zaktualizuje mapę geodezyjną do celów projektowych (w przypadku zgłoszenia aktualnych map),• uzyska opinię Z.U.D.P.,• opracuje projekty wykonawcze stanowiące podstawę do wykonania robót,• przygotuje i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu w ilości 2 egz.,• przedstawi sposoby usunięcia kolizji, w przypadku ich wystąpienia z istniejącą infrastrukturą podziemną.4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję rozwiązań przebudowy ulicy Dolina Drwęcy na przedmiotowym odcinku, celem uzyskania pozytywnej opinii.5. Po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej Wykonawca:• opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),• wykonana roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację, w zakresie wskazanym w załączniku nr 1.• zapewni obsługę geodezyjną przed, w trakcie i po zakończeniu robót budowlanych,• przeprowadzi wymagane próby i badania.6. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca:• przeprowadzi czynności nadzoru autorskiego określone w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.),• wyjaśni wątpliwości dotyczące rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,• uzupełni szczegóły dokumentacji projektowej oraz wyjaśni wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,• zapewni ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,• wykona czynności związane ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,• przeprowadzi bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych,• na każde wezwanie Zamawiającego przybędzie w ustalone miejsce, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji. 7. W ramach wykonywania prac budowlanych Wykonawca, na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej:• wykona roboty budowlane, w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu trasy przez uprawnionego geodetę,• w przypadku ich występowania, odtworzy trawniki i tereny zielone, przylegające do miejsc prowadzenia robót drogowych,• uporządkuje obszar przyległy do terenu prowadzonych robót,• wykonana obmiary ilości zrealizowanych robót,• sporządzi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,• przeprowadzi wymagane badania i pomiary kontrolne zgodnie z wymogami STWIORB; wyniki badań przekaże do akceptacji Zamawiającego,• przygotuje rozliczenie końcowe i sporządzi operat kolaudacyjny w ilości 2 egz., zawierający protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne, oświadczenie kierownika budowy, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 i ust 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, dokumentację projektową z naniesionymi zmianami powstałymi podczas robót budowlanych.8. Droga gminna nr 100754C - ulica Dolina Drwęcy przebiega przez teren gminy Lubicz w miejscowościach Młyniec Drugi i Józefowo od drogi powiatowej nr. 2009C do granicy gminy. Klasa techniczna drogi: "L".9. Przebudowa drogi jest planowana na odcinku gruntowym od kończącej się jezdni mineralno-asfaltowej w okolicy posesji nr 69, ul. Dolina Drwęcy Młyniec Drugi do granicy Gminy (z Gminą Ciechocin), długość odcinka do przebudowy:w zakresie opracowania dokumentacji projektowej – 2 156 m,w zakresie wykonania robót budowlanych – 833 m• Szerokość jezdni – 5 m• Powierzchnia jezdni do przebudowy (roboty budowlane) – 4 165 m210. Zakres inwestycji obejmuje:1. Rozebranie górnej warstwy istniejącej konstrukcji gruntowej,2. Mechaniczne plantowanie istniejącej konstrukcji drogowej wraz z zagęszczeniem,3. Wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy o gr. analogicznie 20cm i 5cm z kruszywa frakcji: 0-31,5mm,4. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,5. Wykonie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z masy mineralno-bitumicznej 6. Wykonanie poboczy o szerokości 0,5m po obu stronach jezdni:• warstwa dolna o grubości 15 cm z tłucznia frakcji 0-31,5mm,• warstwa górna o grubości 3 cm z tłucznia frakcji 0-16mm.11. Na odcinku jezdni od km około 0+723 – 0+823 konieczne będzie przesunięcie prawego skraju jezdni o średnią szerokość 2,0 m. W miejscach, w których konieczne jest przesunięcie jezdni należy wykonać korytowanie oraz konstrukcję:1. Wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm z piasku 2. Wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy o gr. analogicznie 20cm i 5cm z kruszywa frakcji: 0-31,5mm,3. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,4. Wykonie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z masy mineralno-bitumicznej, 5. Wykonanie poboczy o szerokości 0,5m po obu stronach jezdni:• warstwa dolna o grubości 12 cm z tłucznia frakcji 0-31,5mm, • warstwa górna o grubości 3 cm z tłucznia frakcji 0-16mm, 12. Zjazdy publiczne oraz prywatne wykonać zgodnie z konstrukcją jezdni. Niweletę przebudowywanej drogi dowiązać do niwelety jezdni oraz zjazdów istniejących i wysokości istniejących bram do posesji.13. Szczegółowy opis zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 676829,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg gminnych nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w miejscowości Złotoria.Opis przedmiotu zamówienia – część 3Przedmiotem zamówienia jest:• wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskanie decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej,• wykonanie na jej podstawie robót budowlanych• wykonanie projektu i wdrożenie stałej organizacji ruchu dla skrzyżowań drogi wojewódzkiej z drogami gminnymi dla przebudowy dróg gminnych nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w miejscowości Złotoria o łącznej długości 460 m.1. Dokumentację projektowo – kosztorysową należy wykonać w oparciu o niniejszy program funkcjonalno-użytkowy. 2. W ramach dokumentacji projektowo – kosztorysowej Wykonawca przygotuje w ilości po 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (zapisane w formie edytowalnej i nieedytowalnej):• projekt budowlany branży drogowej wraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID,• projekt stałej organizacji ruchu – 2 egz.• szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),• przedmiary robót, • kosztorysy ofertowe.3. W ramach prac projektowych Wykonawca dodatkowo:• uzyska i zaktualizuje mapy geodezyjnych do celów projektowych (w przypadku zgłoszenia aktualnych map),• uzyska opinię Z.U.D.P.,• uzyska uzgodnienia oraz zatwierdzeni projekt stałej organizacji ruchu dla skrzyżowania ulicy Pomorskiej (drogi wojewódzkiej nr 654) z ulicą Geodezyjną i z ulicą Sokolą• przygotuje i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu w ilości 2 egz.,• przedstawi sposoby usunięcia kolizji, w przypadku ich wystąpienia z istniejącą infrastrukturą podziemną.4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję rozwiązań przebudowy dróg gminnych nr 100858C (ul. Sokola) i 101300C (ul. Geodezyjna) w miejscowości Złotoria , celem uzyskania pozytywnej opinii.5. Po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej Wykonawca:• opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),• wykonana roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację,• zapewni obsługę geodezyjną przed, w trakcie i po zakończeniu robót budowlanych,• przeprowadzi wymagane próby i badania.6. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca:• przeprowadzi czynności nadzoru autorskiego określone w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.),• wyjaśni wątpliwości dotyczące rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,• uzupełni szczegóły dokumentacji projektowej oraz wyjaśni wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,• zapewni ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,• wykona czynności związane ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,• przeprowadzi bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych,• na każde wezwanie Zamawiającego przybędzie w ustalone miejsce, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji. 7. W ramach wykonywania prac budowlanych Wykonawca, na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej:• wykona roboty budowlane na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu trasy przez uprawnionego geodetę,• wdroży zatwierdzony projekt zmiany stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniach ul. Pomorskiej z ulicami Geodezyjną i Sokolą,• w przypadku ich występowania, odtworzy trawniki i tereny zielone, przylegające do miejsc prowadzenia robót drogowych,• uporządkuje obszar przyległy do terenu prowadzonych robót,• wykonana obmiary ilości zrealizowanych robót,• sporządzi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,• przeprowadzi wymagane badania i pomiary kontrolne zgodnie z wymogami STWIORB; wyniki badań przekaże do akceptacji Zamawiającego,• przygotuje rozliczenie końcowe i sporządzi operat kolaudacyjny w ilości 2 egz., zawierający protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne, oświadczenie kierownika budowy, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 i ust 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, dokumentację projektową z naniesionymi zmianami powstałymi podczas robót budowlanych.8. Ulice Geodezyjna i Sokola przebiegają przez teren gminy Lubicz w miejscowości Złotoria, Są to drogi gminne w rozumieniu ustawy o drogach publicznych. Klasa techniczna drogi dla obu ulic:"D".9. Stan istniejący dróg: gruntowe, długość odcinków do przebudowy – 240 m (ul. Sokola) i 220 m (ul. Geodezyjna)• Szerokość jezdni – 5,5 m• Łączna powierzchnia jezdni – 2 530 m210. Zakres inwestycji obejmuje:1) Na zjazdach z drogi wojewódzkiej nr 654, na odcinkach długości 21m – nawierzchnia z masy mineralno-bitumicznej:1. korytowanie2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 10cm3. Wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy o gr. analogicznie 15cm i 5cm z kruszywa frakcji: 0-31,5mm,4. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,5. wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej gr. 5cm6. Wykonanie sprysku z emulsji asfaltowej w ilości 0,5 l/m2,7. Wykonie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej gr. 5cm2) Na dalszych odcinkach – nawierzchnia utwardzona kruszywem:1. Korytowanie2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm3. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy o gr. 15cm4. Wykonanie warstwy ścieralnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (KŁSM) – gr. 10cm11. Szczegółowy opis zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 127072,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147969,71

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715983,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1052287,69

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715983,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład drogowo-Budowlany Rogowo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792683532

7.3.3) Ulica: Rogowo 23

7.3.4) Miejscowość: Rogowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715983,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323941,47

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456945,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.