eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie - 4 części



Ogłoszenie z dnia 2024-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie – 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.3.) Oddział zamawiającego: Lubelska WK OHP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 14c

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-410

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubelska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohplublin.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28d72161-9998-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie – 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d72161-9998-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00132255/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie - 4 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LWK.OSIW.W.270.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych, warzyw i owoców mrożonych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.5.) Wartość części: 6287,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych, produktów mleczarskich, świeżych warzyw i owoców, napojów bezalkoholowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.5.5.) Wartość części: 53526,5 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, świeżego drobiu – schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 5oC min. 2oC

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112100-7 - Świeży drób

4.5.5.) Wartość części: 31214,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pieczywa świeżego wyrobów piekarskich i ciastkarskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 7825,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku prowadzonego postępowania, Zamawiający podczas badania ofert zauważył, iż Wykonawca zastosował inną stawkę VAT, niż wskazał Zamawiający w poz. nr 86-90,150, 166-170, 173-176 wyceny ofertowej stanowiącej załącznik 1b do SWZ.
Po ponownym badaniu ofert i zweryfikowaniu stawek VAT w/w pozycji Zamawiający stwierdził, iż zastosowane stawki podatku VAT przez Wykonawcę w poz. 86-90 wyceny ofertowej są zgodne z wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego z 8 grudnia 2022 r. (sygn. akt I FSK 2554/21) i z ustawą z dnia 11 marca 2004 o podatku towarów i usług oraz. W poz. 150 i 173 wyceny ofertowej są zgodne z ustawą z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług. W poz. 166-170 i 174-176 wyceny ofertowej są zgodne z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2023 w sprawie obniżonych stawek podatku od towarów i usług.
Tym samym stwierdzona wada postępowania uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy, albowiem zgodnie z art. 457 ust. 1 Pzp umowa podlega unieważnieniu jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r., ponieważ Zamawiający błędnie wskazał stawkę podatku VAT dla pozycji nr. 86 – 90, 150, 166-170, 173-176 stanowiący załącznik numer 1b do SWZ

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.