Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00310049/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00321284/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli i urządzeniem do automatycznej identyfikacji asortymentu na potrzeby „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju" Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 77 001
1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli i urządzeniem do automatycznej identyfikacji asortymentu na potrzeby „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju" Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ad233d-5865-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00135651/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli i urządzeniem do automatycznej identyfikacji asortymentu na potrzeby „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju" Sp. z o. o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310049/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.260.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 315900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej wraz z dzierżawą
pościeli i urządzenia do automatycznej identyfikacji asortymentu szpitalnego. Zakres zadań
Wykonawcy związany z przedmiotem zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej,
2) usługę prania z dezynfekcją chemiczno – termiczną bielizny ogólnoszpitalnej, koców,
materacy, mopów, odzieży, obrusów, zasłon, firan, odzieży roboczej i ochronnej itp.,
3) transport czystej bielizny do siedziby Zamawiającego,
4) usługi krawieckie,
5) kompleksowe wdrożenie systemu służącego do automatycznej identyfikacji asortymentu
szpitalnego - wdrożenie systemu RFID lub równoważnego i utrzymanie w sprawności przez
okres obowiązywania umowy,
6) dostarczenie pościeli w ilości 250 kpl oraz 150 poduszek i 150 kołder na czas świadczenia usługi.
2. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Bielizna do prania odbierana przez Wykonawcę będzie zapakowana przez Zamawiającego.
2) Bielizna czysta, zdana do magazynu bielizny będzie posegregowana asortymentowo
i zapakowana w sposób uniemożliwiający jej zabrudzenie.
3) W zakres usług wchodzi dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie, maglowanie, naprawy
krawieckie oraz transport bielizny.
4) Pranie powinno odbywać się w pralni spełniającej wymogi i przepisy sanitarno –
epidemiologiczne. Wykonawca powinien posiadać pozytywną opinię Inspektora Sanitarnego,
że pomieszczenia, w którym realizowane będzie zamówienie, spełniają wymagania sanitarno
– epidemiologiczne, oraz pozytywną opinię Inspektora Sanitarnego, że pojazdy Wykonawcy
przewidziane do realizacji zamówienia spełniają wymagania sanitarno – epidemiologiczne.
5) Wykonawca powinien dysponować urządzeniami pralniczymi wyposażonymi w urządzenia
automatycznie dozujące środki piorące i dezynfekujące oraz innymi urządzeniami
gwarantującymi należyte wykonanie usługi.
6) Pralnia, w której będą świadczone usługi musi posiadać pełną barierę higieniczną, tj.:
a) strefę brudną – pomieszczenia do przyjmowania i składania brudnej bielizny, załadunku
bielizny do pralnic, pomieszczenie do składowania środków piorących i do przygotowywania
roztworów piorących,
b) strefę czystą – pomieszczenia do wyładunku bielizny z pralnic, suszenia, prasowania,
pomieszczenia do składowania zdezynfekowanych i wypranych materiałów, pomieszczenia
naprawy bielizny, pomieszczenia wydawania materiałów.
7) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pranie i dezynfekcję bielizny szpitalnej, zgodnie z
obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi w szczególności używane do
wykonania usługi pralniczej środki piorące i dezynfekcyjne winny posiadać odpowiednie atesty
i certyfikaty.
8) Świadczona usługa powinna odpowiadać normom ISO 9001:2015, PN-EN 14065 – wymagane
certyfikaty potwierdzające spełnienie warunku.
9) Pralnia powinna być wyposażona w urządzenia do automatycznej identyfikacji asortymentu
szpitalnego - bielizny pościelowej oraz fasonowej, urządzenie przeznaczone do ważenia
i automatycznej identyfikacji bielizny za pomocą technologii UHF RFID na każdym etapie
procesu pralniczego.
10) Usługa winna być świadczona w cyklach, w skład których wchodzi: odbiór bielizny brudnej,
pranie, wydanie bielizny czystej. Wykonawca winien zapewnić możliwość dostarczenie prania
minimum 4 razy w tygodniu. Jeżeli którykolwiek z ustalonych dni wypadnie święto, Wykonawca
jest zobowiązany zorganizować dostawę w następnym dniu roboczym.
11) Środki do prania muszą być dopuszczone do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności muszą posiadać - odpowiednio: pozwolenie/pozwolenie tymczasowe na
wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych
stwarzających niewielkie zagrożenie, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 9 października 2015 r.
o produktach biobójczych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 24 z późn. zm.).
a) środki piorące:
• dezynfekcyjne stosowane podczas procesów pralniczych muszą posiadać działanie na: B, F,
V (w tym HIV, HCV, HBV, + Adeno i Polio), Tbc,
• dezynfekcyjne muszą posiadać komponenty chroniące bieliznę przez zbyt szybkim
niszczeniem oraz chroniące bieliznę przed odbarwieniem,
• przeznaczone do stosowania w szpitalach, obiektach służby zdrowia posiadające badania
potwierdzające skuteczność działania w obszarze medycznym.
b) Wykonawca winien uwzględnić w świadczeniu usług sposób prania i dezynfekcji:
• bielizny ogólnoszpitalnej - pranie z dezynfekcją chemiczno-termiczną 65 stopni,
• koców, materacy - pranie z dezynfekcją chemiczno-termiczną od 40 stopni.
12) System do automatycznej identyfikacji asortymentu szpitalnego:
a) W ramach zamówienia Wykonawca wdroży system służący do rozliczeń na bazie
automatycznej identyfikacji asortymentu szpitalnego - bielizny pościelowej oraz fasonowej.
b) Wykonawca na czas realizacji usługi udostępni Zamawiającemu oprogramowanie w pełnej
wersji, które zostanie dostarczone i zainstalowane przez Wykonawcę. Oprogramowanie musi
umożliwiać m.in. bieżące monitorowanie wysłanej do prania bielizny, ilości bielizny będącej na
stanie szpitala, raportowanie oraz stały podgląd w punkcie odbioru bielizny (punkt szpitalny),
jak również w punktach sczytywania na pralni Wykonawcy oraz z dowolnego komputera
mającego dostęp do sieci internetowej (oddziały szpitala). Zestaw musi się składać się z trzech
aplikacji:
• aplikacja desktop – aplikacja do obsługi pralni z interfejsem w pełni dostosowanym do
ekranów dotykowych,
• aplikacja webapp – aplikacja dostępna przez przeglądarkę internetową, umożliwia
pracownikom szpitala, oraz osobom nadzorującym na dostęp do szczegółowych raportów,
• dostęp do zgromadzonych danych powinien odbywać się za pomocą przeglądarki
internetowej, na dowolnych komputerach, które wskaże Zamawiający na początku
umowy, jak również w trakcie realizowania umowy, bez ograniczeń ilościowych.
Zamawiający musi mieć możliwość: generowania i drukowania dokumentu określającego
rodzaj i ilości poszczególnego asortymentu bielizny czystej dostarczanej do szpitala
dowolne wybranym przedziale czasu,
• Zamawiający musi mieć możliwość wykonania wydruków raportów określających ilość
zdanej bielizny brudnej przez poszczególne oddziały; na podstawie wydrukowanych
raportów magazyn bielizny czystej będzie wydawał oddziałom bieliznę czystą
(w dowolnym przedziale czasowym),
• Zamawiający ma posiadać stały wgląd, a także możliwość wydruków, aktualnych jak i
archiwalnych danych dotyczących obrotu bielizną,
• system informatyczny za pomocą chipów (technologii UHF RFID) musi mieć funkcję
zapisywania w pamięci ilości cykli prań danej sztuki bielizny oraz informować na bieżąco
Zmawiającego o stopniu realizacji cykli prania,
• system zachowa możliwość rozliczeń ilościowych (sztuki i waga) dla wyodrębnionych grup
asortymentowych lub przedmiotów także u Wykonawcy usługi. Ewidencjonowanie
przedmiotów w systemie będzie odbywało się przez sczytywanie zbiorowe chipów RFID
UHF w pralni Wykonawcy.
13) Dostarczenie na czas obowiązywania umowy bielizny płaskiej oraz oznakowanie.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w rozdziale IV specyfikacji Warunków Zamówienia, a zakres obowiązków został określony w projektowanych postanowieniach
umownych – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
98393000-4 - Usługi krawieckie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382512,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410143,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382512,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SimplyQ Anna Twaróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371032587
7.3.3) Ulica: ul. Łososińska 32A
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382512,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawy leków
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych.
- Dostawy art. spożywczych różnych
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła) oraz obrusów, zasłon, firanek, koców, kołder, poduszek, ręczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





