eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-LaskowiceBudowa kontenera technicznego oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Techników 4 a, b, c w Jelczu-Laskowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kontenera technicznego oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy
ul. Techników 4 a, b, c w Jelczu-Laskowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JELCZ-LASKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 24

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kontenera technicznego oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy
ul. Techników 4 a, b, c w Jelczu-Laskowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c69fd8c-1066-4b88-ad7f-2064c85f73f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00050438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059674/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Budowa kontenera technicznego oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Techników 4 a, b, c w Jelczu-Laskowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635225

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268835,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kontenera technicznego zewnętrznego oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Techników 4 a, b, c w Jelczu-Laskowicach (zgodnie z dokumentacją projektową obejmująca w szczególności:
a) demontaże i prace ogólnobudowlane - demontaż istniejącej instalacji ogrzewania wraz z grzejnikami, pompami i kotłami (24 kpl. ), przebicia przez ściany, obudowa g-k rur, malowanie obudowy, wywiezienie zdemontowanego złomu i gruzu,
b) wykonanie instalacja centralnego ogrzewania - montaż orurowania, armatury, ciepłomierzy, płukanie i próba szczelności, izolacje termiczne,
c) budowa kontenera technicznego - dostawa i montaż prefabrykowanego kontenera o wymiarach 4,88x2,44, wys.2,90 m (bez wyposażenia) wraz z wykonaniem podłączenia rurociągu C.O., lokalizacja na działce nr 6/4 AM-30 obręb Lasowice.
Uwaga: Przy organizacji robót należy uwzglednić, że prace prowadzone będą w obiekcie zamieszkałym. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia szczegółowego harmonogramu prac z Zamawiajacym i Zarządcą. Wszelkie zmiany hamonogramu winny być uzgodnione z Zamawijacym minimum 5 dni roboczych wcześniej.
2. Parametry budynku wielorodzinnego mieszkalnego:
dwie kondygnacje naziemne, trzy klatkowy, 24 lokale mieszkalne, niepodpiwniczony, powierzchnia ~490m2, pow. użytkowa ~773m2.
3. Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowo-wykonawcza:
1) „Projekt wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania”, Sani Projekt usługi inżynierskie, Wrocław - październik 2021,
2) „Projekt zagospodarowania terenu dla inwestycji kontener stalowy z przeznaczeniem na węzeł cieplny”, Sani Projekt usługi inżynierskie, Wrocław - październik 2021,
3) „Projekt achitektoniczno-budowlany dla inwestycji kontener stalowy
z przeznaczeniem na węzeł cieplny”, Sani Projekt usługi inżynierskie, Wrocław - październik 2021,
4) Opinie, uzgodnienia, pozwolenia, inne dokumenty dla inwestycji kontener stalowy z przeznaczeniem na węzeł cieplny”, Sani Projekt usługi inżynierskie, Wrocław - październik 2021,
5) STWiOR, Wrocław – październik 2024, listopad 2024
6) przedmiar (dokument poglądowy)
stanowiąca Załącznik nr 12 do SWZ - OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęła 1 oferta, złożona przez Wykonawcę Afis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grabiszyńska 214/7, 53-235 Wrocław, Nip: 897-181-19-46. Oferta wraz
z załącznikami została podpisana podpisem zaufanym przez pełnomocnika. Przesłany wraz z ofertą dokument w postaci pełnomocnictwa udzielonego notarialnie przez mocodawcę, reprezentującego Afis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, stanowi cyfrowe odwzorowanie dokumentu wydanego papierowo, tj. skan, z podpisem zaufanym pełnomocnika. Zgodnie z § 7. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 2, dokonuje
w przypadku pełnomocnictwa – mocodawca lub może dokonać również notariusz. Z powyższego wynika, że pełnomocnik nie jest uprawniony do uwierzytelniania cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci papierowej. Zamawiający wezwał do uzupełniania prawidłowo poświadczonego pełnomocnictwa (podpisanego podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym przez mocodawcę lub notariusza). Wykonawca dnia 29.12.2024 r. przesłał odpowiedź (po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego na wydłużenie terminu dostarczenia dokumentu). Zamawiający dokonał weryfikacji podpisu na wskazanym dokumencie w kilku różnych walidatorach (Sigullum Sign, WebNotarius, weryfikacjapodpisu.pl, na stronie moj.gov.pl do weryfikacji podpisu zaufanego). Ze wszystkich przeprowadzonych weryfikacji wynika, że dokument nie został prawidłowo podpisany przez mocodawcę ani notariusza żadnym ze wskazanych powyżej podpisów. W związku z powyższym, z uwagi na brak złożenia dokumentu pełnomocnictwa w prawidłowej formie, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp. Mając na uwadze, że oferta Wykonawcy Afis Sp. z o.o stanowiła jedyną ofertą w postepowaniu, która po weryfikacji podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293551,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293551,17 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.