Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022373/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050181 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Przedszkola nr 238 przy ul. Monte Cassino 5 w Warszawie – numer postępowania: 7/ZP/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224435686; 224435685
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku Przedszkola nr 238 przy ul. Monte Cassino 5 w Warszawie – numer postępowania: 7/ZP/212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa71438e-889a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont dachu budynku Przedszkola numer 238 przy ulicy Monte Cassino 5 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022373/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300034,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie nw. robót budowlanych w budynku Przedszkola nr 238 przy ul. Monte Cassino 5 w Warszawie, w szczególności:a) Remont elementów na dachu:- rozebranie obróbek blacharskich gzymsu, rynien i rur spustowych,- rozbiórka istniejących nakryw kominów,- podwyższenie kominów, uzupełnienie tynków i pomalowanie,- wykonanie nakryw żelbetowych na kominach,- osiatkowanie otworów w kominach,- montaż nasad wentylacyjnych na przewodach kominowych z łazienek,- podniesienie centrali wentylacyjnej o 20 cm z przeróbką konstrukcji wsporczej i kanału wentylacyjnego,- podwyższenie cokołów betonowych pod podstawy dachowe wentylatorów dachowych,- rozebranie pomieszczenia naczynia zbiorczego co i uzupełnienie podbudowy pokrycia dachu w miejscu po rozbiórce,- przemontowanie jednostek zewnętrznych klimatyzatorów;b) Remont pokrycia dachu:- drobne naprawy istniejącego pokrycia papowego polegające na umocowaniu pokrycia, likwidacji purchli i zakitowaniu uszkodzeń,- wykonanie krawędzi dachów z belek drewnianych skręconych ze sobą 10x10cm +10x9cm, - przyklejenie na całej powierzchni dachu styropapy gr 20cm EPS 100-036 jednostronnie laminowanej papą P/64, klejona całopowierzchniowa na klej bitumiczny wraz z dodatkowymi łącznikami mechanicznymi do styropapy w pasie szer. 2 m wzdłuż brzegu stropodachu w ilości 4szt/m2,- dwukrotne pokrycie dachów papą termozgrzewalną nawierzchniową SBS PYE PV250 gr. 5,2mm i papą podkładową SBS PYE PV250 gr. 5,0mm,- wykonanie nakrywy gzymsu z płyty OSB ,pokryciem papą samoprzylepną i wykonanie obróbki z blachy powlekanej,- docieplenie docelowe całego gzymsu metodą Bezspoinoweo Systemu Ociepleń BSO, z płyt styropianowych grafitowych EPS grubość 15 cm, bez wykonania tynku silikonowego,- montaż obróbek blacharskich pasów nadrynnowych i krawędziowych z blachy powlekanej, - montaż systemowych rynien i rur spustowych z blach ocynkowanych powlekanych poliestrem grub. 0,5mm na dachu głównym i daszkach nad wejściami,- wykonanie obróbek kominów z papy z montażem systemowych listew aluminiowych,- obróbka krawędzi i czoła kominów blachą powlekaną,- obróbka krawędzi i czoła daszków nad wejściami blachą powlekaną.c) Ochrona odgromowa – remont istniejącej instalacji:- demontaż istniejących przewodów instalacji odgromowej,- podwyższenie wsporników przewodów naprężanych (naprostowanie istniejących wsporników oraz dospawanie podwyższenia z kątownika stalowego,- wykonanie iglic dachowych na kominach wys.100cm z gotowymi kotwami z podłączeniem do instalacji,- wykonanie iglic odgromowych stojących 3mm fi 16mm z podstawą betonową i z podłączeniem do instalacji,- montaż poziomych naprężanych przewodów instalacji odgromowej, mocowania pośrednie na wspornikach z podstawami klejonych do pokrycia, przewody stalowe ocynkowane FeZn fi 8mm,- montaż poziomych nienaprężanych przewodów instalacji odgromowej mocowanych na wspornikach z podstawami klejonych do pokrycia, przewody stalowe ocynkowane FeZn fi 8mm,- montaż pionowych nienaprężanych przewodów instalacji odgromowej prowadzonych w rurach odgromowych w bruzdach w ścianie (do złącza kontrolnego),- wymiana złączy kontrolnych instalacji odgromowych z połączeniem pręt-płaskownik,- montaż obudowy 140x140x100mm dla złącz kontrolnych na wysokości 1,40m,- skrócenie osłony i przemontowanie przewodu uziemiającego z bednarki i kątownika w bruzdę w ścianie,- badania i pomiary instalacji.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa: 2.1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:a) projekt wykonawczy;b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;c) przedmiar robót, mający charakter pomocniczy/informacyjny, ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 11 do SWZ,2.2) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 7 do SWZ. 2.3) Uwaga! Ww. w ppkt 2.1) lit. a)-b) dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także: roboty dotyczące remontu elewacji budynku przedszkolaRoboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach udzielanego zamówienia. Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty.3) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 4). Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 369.042,95 zł.5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 6) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290752,7
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000,92
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293970
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOREL s.c. M. Zalewski, M. Kalinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220203989
7.3.3) Ulica: ul. Dorotowska 7 lok. 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-347
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOREL s.c. M. Zalewski, M. Kalinowski
jakie przetargi wygrała firma
KOREL s.c. M. Zalewski, M. Kalinowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293970,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.