Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00038663/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
- 2025/BZP 00179492/01 - Wynik z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00184099/01 - Wynik z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BZP.271.1.2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji trzech inwestycji (...) w Tarnowskich Górach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258820
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.4.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.tgory.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049541
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00038663
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
350
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
2026-08-21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
350
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
2026-07-15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
350
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
2025-12-19
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Termin realizacji niniejszego zamówienia: 350 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Termin realizacji poszczególnych części niniejszego zamówienia uzależniony jest od terminów zakończenia umów na roboty budowlane, gdzie przewidywane terminy realizacji umów na roboty, to:
- dla Części nr 1 termin do 7 sierpnia 2026 r.
- dla Części nr 2 termin do 1 lipca 2026 r.
- dla Części nr 3 termin do 5 grudnia 2025 r.
W związku z powyższym, datą zakończenia umów dla poszczególnych części niniejszego postępowania są planowane dni zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu końcowego, tj.:
- dla Części nr 1 zamówienia dzień zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu końcowego (nie dłużej niż do 21 sierpnia 2026 r.)
- dla Części nr 2 zamówienia dzień zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu końcowego (nie dłużej niż do 15 lipca 2026 r.)
- dla Części nr 3 zamówienia dzień zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu końcowego (nie dłużej niż do 19 grudnia 2025 r.).
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy
z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) złożenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej),
3) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z informacją zawartą w rozdziale 32 SWZ.
4) złożenia innych oświadczeń lub dokumentów, które wynikają z projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane) lub nie złoży wymaganych przez Zamawiającego w oświadczeń lub dokumentów, oznaczać to będzie, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy.
Zamawiający w takim przypadku zatrzyma wadium Wykonawcy (jeżeli dotyczy) oraz postąpi zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 263 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Termin realizacji poszczególnych części niniejszego zamówienia uzależniony jest od terminów zakończenia umów na roboty budowlane, gdzie przewidywane terminy realizacji umów na roboty, to:
- dla Części nr 1 termin do 7 sierpnia 2026 r.
- dla Części nr 2 termin do 1 lipca 2026 r.
- dla Części nr 3 termin do 5 grudnia 2025 r.
W związku z powyższym, datą zakończenia umów dla poszczególnych części niniejszego postępowania są planowane dni zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu końcowego, tj.:
- Część nr 1 zamówienia – termin realizacji od dnia zawarcia umowy, nie dłużej niż do 21 sierpnia 2026 r. ( tj. do dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu końcowego)
- Część nr 2 zamówienia – termin realizacji od dnia zawarcia umowy, nie dłużej niż do 15 lipca 2026 r. ( tj. do dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu końcowego)
- Części nr 3 zamówienia – termin realizacji od dnia zawarcia umowy, nie dłużej niż do 19 grudnia 2025 r. ( tj. do dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu końcowego).
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy
z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) złożenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej),
3) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z informacją zawartą w rozdziale 32 SWZ.
4) złożenia innych oświadczeń lub dokumentów, które wynikają z projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane) lub nie złoży wymaganych przez Zamawiającego w oświadczeń lub dokumentów, oznaczać to będzie, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy.
Zamawiający w takim przypadku zatrzyma wadium Wykonawcy (jeżeli dotyczy) oraz postąpi zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 263 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1 Wykonawca musi wykazać iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu i/lub Inwestora Zastępczego dla
- Część nr 1:
robót budowlanych wielobranżowych (tzn. robót obejmujących branżę budowlaną, instalacyjną i elektryczną), polegających na remoncie i/lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, administracyjno-biurowego, usługowego lub użyteczności publicznej (zgodnie z definicją § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 i wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN brutto;
- Część nr 2:
robót budowlanych wielobranżowych (tzn. robót obejmujących branżę budowlaną, instalacyjną i elektryczną) polegających na przebudowie i/lub remoncie zabytkowego budynku, obejmujących pokrycie i więźbę dachową, elewację budynku oraz pomieszczenia wewnętrzne o wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN brutto;
- Część nr 3:
robót budowlanych wielobranżowych (tzn. robót obejmujących branżę budowlaną, instalacyjną i elektryczną), polegających na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, administracyjno-biurowego, usługowego lub użyteczności publicznej (zgodnie z definicją § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) o kubaturze nie mniejszej niż 2 000 m3 i wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN brutto.
Uwagi dla Części 1-3!!!:
a) W przypadku obecnie wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość – do momentu upływu terminu składania ofert – umowa została dotychczas wykonana.
b) Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp).
c) Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać doświadczenie odrębnie dla każdej z części, na którą składa ofertę. Nie przewiduje się sumowania wartości wykazanych robót.
d) Zakres usług wymagany w częściach 1-3 mógł być wykonany w ramach jednego zamówienia (umowy) lub w oddzielnych.
2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1) Kierownikiem Zespołu - Koordynatorem Czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (Ekspert 1) (dla Części: 1, 2, 3) - 1 osobą, posiadającą wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu/Koordynatora Czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego/Inżyniera Kontraktu/Rezydenta Kontraktu. Ponadto osoba ta powinna wykazać się doświadczeniem w pełnieniu ww. funkcji przy realizacji co najmniej 1 inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku, o wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto.
Uwaga! Doświadczenie „Kierownika Zespołu” stanowi kryterium oceny ofert, w związku z powyższym, w celu uzyskania w tym kryterium punktów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dodatkowe doświadczenie Kierownika Zespołu (inne niż spełniające powyższy warunek udziału), opisane w rozdz. 29 SWZ ust. 1 pkt 3).
2) Inspektorem Nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych
(Ekspert 2) (dla Części: 1, 2, 3) - 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (*) oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego, licząc od daty decyzji o uzyskaniu uprawnień;
3) Inspektorem Nadzoru robót drogowych (Ekspert 3) (dla Części: 3)
- 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (*) oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego licząc od daty decyzji o uzyskaniu uprawnień,
4) Inspektorem Nadzoru robót sanitarnych (Ekspert 4) (dla Części: 1, 2, 3) - 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (*) oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego licząc od daty decyzji o uzyskaniu uprawnień;
5) Inspektorem Nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych
(Ekspert 5) (dla Części: 1, 2, 3) - 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (*) oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego licząc od daty decyzji o uzyskaniu uprawnień.
Uwaga! Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia max. 3 funkcji z wymienionych powyżej (3 ekspertów).
Uwaga!
Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).
(*) zgodnie z art. 12 i art. 14, ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) oraz aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz
być zrzeszone we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. 2023 poz. 551) oraz art. 12 ust. 7 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) – wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdza zaświadczenie wydane przez izbę z określonym w nim terminem ważności
lub
spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), tj. osoba, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. 2023 poz. 551) („świadczenie usług transgranicznych”).
Po zmianie:
1. Wykonawca musi wykazać iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu i/lub Inwestora Zastępczego dla
- Część nr 1:
robót budowlanych wielobranżowych (tzn. robót obejmujących branżę budowlaną, instalacyjną i elektryczną), polegających na remoncie i/lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, administracyjno-biurowego, usługowego lub użyteczności publicznej (zgodnie z definicją § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 i wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN brutto;
- Część nr 2:
robót budowlanych wielobranżowych (tzn. robót obejmujących branżę budowlaną, instalacyjną i elektryczną) polegających na przebudowie i/lub remoncie zabytkowego budynku, obejmujących pokrycie i więźbę dachową, elewację budynku oraz pomieszczenia wewnętrzne o wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN brutto;
- Część nr 3:
robót budowlanych wielobranżowych (tzn. robót obejmujących branżę budowlaną, instalacyjną i elektryczną), polegających na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, administracyjno-biurowego, usługowego lub użyteczności publicznej (zgodnie z definicją § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) o kubaturze nie mniejszej niż 2 000 m3 i wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN brutto.
Uwagi dla Części 1-3!!!:
a) W przypadku obecnie wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość – do momentu upływu terminu składania ofert – umowa została dotychczas wykonana.
b) Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp).
c) Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać doświadczenie odrębnie dla każdej z części, na którą składa ofertę. Nie przewiduje się sumowania wartości wykazanych robót.
d) Zakres usług wymagany w częściach 1-3 mógł być wykonany w ramach jednego zamówienia (umowy) lub w oddzielnych.
2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1) Kierownikiem Zespołu - Koordynatorem Czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (Ekspert 1) (dla Części: 1, 2, 3) - 1 osobą, posiadającą wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu/Koordynatora Czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego/Inżyniera Kontraktu/Rezydenta Kontraktu. Ponadto osoba ta powinna wykazać się doświadczeniem w pełnieniu ww. funkcji przy realizacji co najmniej 1 inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku, o wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto.
Uwaga! Doświadczenie „Kierownika Zespołu” stanowi kryterium oceny ofert, w związku z powyższym, w celu uzyskania w tym kryterium punktów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dodatkowe doświadczenie Kierownika Zespołu (inne niż spełniające powyższy warunek udziału), opisane w rozdz. 29 SWZ ust. 1 pkt 3).
2) Inspektorem Nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych
(Ekspert 2) (dla Części: 1, 2, 3) - 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (*) oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego, licząc od daty decyzji o uzyskaniu uprawnień;
3) Inspektorem Nadzoru robót drogowych (Ekspert 3) (dla Części: 3)
- 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (*) oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego licząc od daty decyzji o uzyskaniu uprawnień,
4) Inspektorem Nadzoru robót sanitarnych (Ekspert 4) (dla Części: 1, 2, 3) - 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (*) oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego licząc od daty decyzji o uzyskaniu uprawnień;
5) Inspektorem Nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych
(Ekspert 5) (dla Części: 1, 2, 3) - 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (*) oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego licząc od daty decyzji o uzyskaniu uprawnień.
Uwaga! Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia max. 3 funkcji z wymienionych powyżej (3 ekspertów).
Uwaga!
Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).
(*) zgodnie z art. 12 i art. 14, ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) oraz aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz
być zrzeszone we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. 2023 poz. 551) oraz art. 12 ust. 7 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) – wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdza zaświadczenie wydane przez izbę z określonym w nim terminem ważności
lub
spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), tj. osoba, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. 2023 poz. 551) („świadczenie usług transgranicznych”).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-24 10:00
Po zmianie:
2025-01-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-24 10:30
Po zmianie:
2025-01-27 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-21
Po zmianie:
2025-02-25
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
- Materiały eksploatacyjne dla Centralnej Sterylizacji
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Bieżące utrzymanie nawierzchni rozbieralnych na terenie powiatu tarnogórskiego w ciągu dróg powiatowych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych niż niebezpieczne, nr sprawy GCR/22/ZP/2025
- BZP.271.9.2025 Modernizacja kompleksów sportowych Moje boisko - Orlik 2012 edycja 2024 przy SP nr 15 przy ul. Litewskiej oraz SP nr 13 przy ul. Armii Krajowej w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
- "Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 2648W na odcinku Chrzczanka Włościańska - Nowa Wieś -Nury - Stary Lubiel - Nowy Lubiel".
- Budowa żłobka gminnego w miejscowości Konikowo
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.