Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038629/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049537 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Piotrkowie Trybunalskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f94a4c9-a34e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001274/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038629/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego nr 7, 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Poprzeczna 7 a ETAP I – obejmujący roboty remontowe:1. modernizacja zewnętrznej strefy wejściowej do budynku przedszkola,2. utwardzenia terenu przed budynkiem, remont ogrodzenia, modernizacja pochylni wraz zabudową obiektów małej architektury,3. remont tarasów, schodów zewnętrznych,4. termomodernizacja dachu budynku wraz z wymianą poszycia dachowego oraz obróbką blacharską, orynnowaniem, remontem kominów, ogniomurów wraz z usuwaniem azbestu itp.,5. remont – modernizacja przegród budowlanych piwnicy budynku tj. termomodernizacja ścian piwnic, osuszenie ścian piwnicy, zastosowanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej, wymiana doświetlaczy okien piwnicznych oraz ich odwodnienie,6. drenaż opaskowy i kanalizacja deszczowa wokół budynku z odprowadzaniem do sieci KD,7. odtworzenie instalacji elektrycznej w piwnicach po wykonanych robotach,8. wykonanie nowej instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego.2) Dodatkowe wymagania dla zadania:1. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, wykonawca ma obowiązek przekazania zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych.2. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny,3. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót i wykonanie dokumentacji fotograficznej przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.4. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania.5. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonawca zapewni organizację pracy i wykonania robót, która umożliwi korzystanie z budynku przedszkola z jak najmniejszymi utrudnieniami, w szczególności godziny wykonywania robót uciążliwych należy, przed ich podjęciem, uzgodnić z dyrekcją przedszkola.6. Wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie protokół z przeglądu dostarczy zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia i czas naprawy nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do zamawiającego.7. Na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej rękojmi wykonawca, na własny koszt dokona przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym zamawiającego. Po jego zakończeniu wykonawca niezwłocznie dostarczy zamawiającemu protokół z przeglądu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45262522-6 - Roboty murarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45442180-2 - Powtórne malowanie
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta.| 2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dwóch pomieszczeń w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- Przebudowa drogi w miejscowości Sarnów - etap II
- 297/Cir/25/KK_ Remont kwater służbowych w budynkach mieszkalnych - lokal ul. Zaruby.
- Wykonanie robót remontowych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- Budowa szkoły podstawowej w Szkotowie - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





