Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00632874/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
- 2024/BZP 00680731/01 - Wynik z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa komputerowego oprogramowania biurowego z pakietem aplikacji biurowych w najnowszej dostępnej wersji zawierającym minimum: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, edytor prezentacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 47 87 121 30
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.zych@wr.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049069
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00048849
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Pierwotne zapisy umowy przewidywały zakup 500 szt. pakietów oprogramowania biurowego w ramach zamówienia gwarantowanego oraz 227 szt. pakietów oprogramowania biurowego w ramach zamówienia opcjonalnego. Zamawiający, zgodnie z zapisami Aneksu nr 1 do umowy nr 128/TI/2024 zawartego w dn. 24.12.2024 r., działając na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp dokonał dodatkowego zakupu 63 pakietów oprogramowania biurowego. W związku z powyższym zmianie uległo wynagrodzenie Wykonawcy, tj. początkowa wartość z kwoty 683 380,00 zł brutto (zamówienie gwarantowane + zamówienie opcjonalne) zwiększyła się do wartości 742 600,00 zł brutto (gdzie cena brutto dodatkowych pakietów oprogramowania biurowego to 59 220,00 zł). Ponadto, Wykonawca zgodnie z § 1 ust. 4 ww. Aneksu nr 1 zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 1 niniejszego Aneksu do dn. 30.12.2024 r.
Po zmianie:
Pierwotne zapisy umowy przewidywały zakup 500 szt. pakietów oprogramowania biurowego w ramach zamówienia gwarantowanego oraz 227 szt. pakietów oprogramowania biurowego w ramach zamówienia opcjonalnego. Zamawiający, zgodnie z zapisami Aneksu nr 1 do umowy nr 128/TI/2024 zawartego w dn. 24.12.2024 r., działając na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp dokonał dodatkowego zakupu 63 pakietów oprogramowania biurowego. W związku z powyższym zmianie uległo wynagrodzenie Wykonawcy, tj. początkowa wartość z kwoty 683 380,00 zł brutto (zamówienie gwarantowane + zamówienie opcjonalne) zwiększyła się do wartości 742 600,00 zł brutto (gdzie cena brutto dodatkowych pakietów oprogramowania biurowego to 59 220,00 zł). Ponadto, Wykonawca zgodnie z § 1 ust. 4 ww. Aneksu nr 1 zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 1 niniejszego Aneksu do dn. 30.12.2024 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
W dniu 24.12.2024 r. Zamawiający podpisał z Wykonawcą Aneks nr 1 do umowy nr 128/TI/2024.
Pierwotne zapisy umowy przewidywały zakup 500 szt. pakietów oprogramowania biurowego w ramach zamówienia gwarantowanego oraz 227 szt. pakietów oprogramowania biurowego w ramach zamówienia opcjonalnego. Zamawiający, zgodnie z zapisami Aneksu nr 1 do umowy nr 128/TI/2024 zawartego w dn. 24.12.2024 r., działając na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp dokonał dodatkowego zakupu 63 pakietów oprogramowania biurowego. W związku z powyższym zmianie uległo wynagrodzenie Wykonawcy, tj. początkowa wartość z kwoty 683 380,00 zł brutto (zamówienie gwarantowane + zamówienie opcjonalne) zwiększyła się do wartości 742 600,00 zł brutto (gdzie cena brutto dodatkowych pakietów oprogramowania biurowego to 59 220,00 zł). Ponadto, Wykonawca zgodnie z § 1 ust. 4 ww. Aneksu nr 1 zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 1 niniejszego Aneksu do dn. 30.12.2024 r.
Po zmianie:
W dniu 24.12.2024 r. Zamawiający podpisał z Wykonawcą Aneks nr 1 do umowy nr 128/TI/2024.
Pierwotne zapisy umowy przewidywały zakup 500 szt. pakietów oprogramowania biurowego w ramach zamówienia gwarantowanego oraz 227 szt. pakietów oprogramowania biurowego w ramach zamówienia opcjonalnego. Zamawiający, zgodnie z zapisami Aneksu nr 1 do umowy nr 128/TI/2024 zawartego w dn. 24.12.2024 r., działając na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp dokonał dodatkowego zakupu 63 pakietów oprogramowania biurowego. W związku z powyższym zmianie uległo wynagrodzenie Wykonawcy, tj. początkowa wartość z kwoty 683 380,00 zł brutto (zamówienie gwarantowane + zamówienie opcjonalne) zwiększyła się do wartości 742 600,00 zł brutto (gdzie cena brutto dodatkowych pakietów oprogramowania biurowego to 59 220,00 zł). Ponadto, Wykonawca zgodnie z § 1 ust. 4 ww. Aneksu nr 1 zobowiązał się do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 1 niniejszego Aneksu do dn. 30.12.2024 r.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 12 we Wrocławiu w 2026 roku
- Dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu w 2026 roku z podziałem na zadania - liczba zadań 10
- "Dostawa bielizny termoaktywnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu." MT.2370.47.2025
- Dostawa akcesoriów informatycznych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 439 w zakresie modernizacji jezdni i jednostronnie pobocza w miejscowości Działosza, km 70+300-71+670
- Remont budynku przy ul. Średzkiej 4 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





