eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup i dostawa komputerowego oprogramowania biurowego z pakietem aplikacji biurowych w najnowszej dostępnej wersji zawierającym minimum: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, edytor prezentacji



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa komputerowego oprogramowania biurowego z pakietem aplikacji biurowych w najnowszej dostępnej wersji zawierającym minimum: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, edytor prezentacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 87 121 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.zych@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa komputerowego oprogramowania biurowego z pakietem aplikacji biurowych w najnowszej dostępnej wersji zawierającym minimum: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, edytor prezentacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4263df36-f6d8-422f-aa01-9891a45bb0e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/51/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Zakup pakietów biurowych MS Office

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632874

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-195-026-195/2024/DZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 624481,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa niewyłącznych, nieograniczonych czasowo licencji pakietu oprogramowania biurowego, zintegrowanego, zawierającego następujące składniki: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji. Pakiet komercyjny, przeznaczony dla klientów indywidualnych, instytucjonalnych i biznesowych; np. Microsoft Office w wersji 2021 lub 2024 Home & Business dla Windows 10 oraz Windows 11 lub równoważne (500 szt. – ilość gwarantowana, 227 szt. – ilość w opcji). Wymagania pakietu: zgodność z posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniem Microsoft Office 2007/2010/2013/2019/2021. W otwieranych dokumentach musi być zachowane oryginalne formatowanie oraz ich treść. Wszystkie funkcje oraz makra muszą działać poprawnie a ich wynik musi być identyczny jak w przypadku programu, w którym został wytworzony bez konieczności dodatkowej edycji otwartego dokumentu. Dostarczony program musi zapewniać możliwość modyfikacji plików utworzonych za pomocą ww. programów w taki sposób by możliwe było ich poprawne otworzenie przy pomocy programu, który oryginalnie służył do utworzenia pliku. Edytor tekstowy powinien umożliwiać zmianę wielkości kerningu, tworzenie wcięć lustrzanych, zastosowanie stylów mieszanych i stylów tabel oraz podział okna na kilka dokumentów. Arkusz kalkulacyjny powinien umożliwiać ustawianie obszaru wydruku. Natomiast program do prezentacji musi zapewnić importowanie slajdów z innych prezentacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, kryteria równoważności zawarto w rozdz. V SWZ oraz w załączniku nr 2 do Projektowanych postanowień umowy (PPU), które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający gwarantuje zakup przedmiotu zamówienia co najmniej w zakresie ilości asortymentu określonej w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, jako „ilość gwarantowana” (zamówienie podstawowe – 500 szt.), natomiast zakup ilości asortymentu określonego w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne – 227 szt.), Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji.
2.1. Warunki skorzystania z prawa opcji:
- zastrzeżone na rzecz Zamawiającego prawo opcji polega na możliwości żądania jednej lub więcej dostaw przedmiotu zamówienia w zakresie ilości asortymentu określonej w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne),
- skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz od otrzymania dodatkowych środków finansowych,
- o ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający zawiadomi faxem lub pocztą elektroniczną Wykonawcę w terminie do 5 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy, wskazując jednocześnie liczbę sztuk z zakresu ilości określonej w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, jako „ilość w opcji”,
- zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach określonych w SWZ i w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU),
- Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie mniejszym niż maksymalna ilość asortymentu, określona w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, jako „ilość w opcji”,
- w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, realizacja przedmiotu umowy w zakresie zamówienia opcjonalnego nastąpi w terminie 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia. Graniczny termin złożenia opcjonalnego zamówienia to 24.12.2024 r.
- wykonawcy winni złożyć oferty obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia (zamówienie gwarantowane i opcjonalne), niedopełnienie tego wymogu będzie skutkować odrzuceniem oferty.
3. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Przedmiot zamówienia stanowi jednorodny asortyment o ujednoliconych składowych oprogramowania. Podział na części niesie ryzyko niewykonania zamówienia – przy dużej ilości oprogramowań i z tym związanych równorzędnych ruchów wyposażających m.in. nowe jednostki Policji, rodzi trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców. Podział niniejszego zamówienia na części z przyczyn obiektywnych nie jest możliwy, działanie takie nie utrudnia jednak uczciwej konkurencji – zamówienie ze względu na wartość szacunkową skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z motywem 78 dyrektywy 2014/24/UE należy umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom ubieganie się o udzielenie zamówień publicznych oraz zwiększyć konkurencyjność. Z motywu 78 dyrektywy 2014/24/UE nie wynika natomiast obowiązek podziału zamówienia na części w każdym przypadku.
4. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ – PPU.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48300000-1 – Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania.
6. Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, do magazynu Wydziału Teleinformatyki, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław. W przypadku licencji elektronicznej, licencja musi zostać wysłana na adres licencje@wr.policja.gov.pl
7. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz. U. UE. L 94/65 z 28 marca 2014 r.), Zamawiający informuje, że brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
8. Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia lub jego część został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ocen technicznych o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednocześnie wskazując w opisie przedmiotu zamówienia wyrażenie „lub równoważne” oraz kryteria stosowane w celu oceny równoważności. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (wzorzec techniczny, jakościowy lub funkcjonalny nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (załącznik nr 4 do SWZ), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
10. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Czynności związane z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z 2024 r. poz. 878, 1222).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 683380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773491,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 683380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vecto Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141389106

7.3.3) Ulica: al. Lotników 32/46

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-668

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 683380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.