eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ramach projektu "Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Olkusz"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ramach projektu „Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Olkusz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ EDUKACJI W OLKUSZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eduk1@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/szedukacji

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


obsługa administracyjno-organizacyjna i finansowo-księgowa szkół

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ramach projektu „Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Olkusz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab1e1845-7172-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034001/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Olkusz

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471486/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZE.331-2/4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia (w części A) jest dostawa materiałów biurowych zgodnie z załącznikiem nr A1(A1.1-A1.11) do oferty, umowy do:
1) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, 32-300 Olkusz, ul. J. Kantego 5 zgodnie z zał. A1.1,
2) Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marcina Biema, 32-300 Olkusz, ul .Kpt. Hardego 11a zgodnie z zał. A1.2,
3) Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Francesco Nullo, 32-300 Olkusz , ul. Fr. Nullo 36 zgodnie z zał. A1.3,
4) Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Marcina Bylicy, 32-300 Olkusz, ul. Cegielniana 24 zgodnie z zał. A1.4,
5) Szkoły Podstawowej Nr 9 im. ppłk. Pilota S. Skarżyńskiego, 32-300 Olkuszu, ul. Kosynierów 14 zgodnie z zał. A1.5,
6) Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego, 32-300 Olkusz, ul. S. Żeromskiego 1 zgodnie z zał. A1.6,
7) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1 Szkoła Podstawowa nr 2 im. J. Iwaszkiewicza z Oddziałami Integracyjnymi w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. J. Kochanowskiego 2 zgodnie z zał. A1.7,
8) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Fr. Chopina w Olkuszu, 32 300 Olkusz, ul. Długa 67 zgodnie z zał. A1.8,
9) Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorenicach, 32-327 Gorenice, ul. Krakowska 51 zgodnie z zał. A1.9,
10) Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Osieku, Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Osieku, 32-300 Olkusz, Osiek 79b zgodnie z zał. A1.10,
11) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zedermanie, Szkoła Podstawowa im. Obrońców Warszawy w Zedermanie, 32-300 Olkusz, Zederman 99 zgodnie z zał. A1.11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 45790,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia (w części B) jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zgodnie z załącznikiem nr B1(B1.1-B1.11) do oferty, umowy do:
1) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, 32-300 Olkusz, ul. J. Kantego 5 zgodnie z zał. B1.1,
2) Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marcina Biema, 32-300 Olkusz, ul .Kpt. Hardego 11a zgodnie z zał. B1.2,
3) Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Francesco Nullo, 32-300 Olkusz , ul. Fr. Nullo 36 zgodnie z zał. B1.3,
4) Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Marcina Bylicy, 32-300 Olkusz, ul. Cegielniana 24 zgodnie z zał. B1.4,
5) Szkoły Podstawowej Nr 9 im. ppłk. Pilota S. Skarżyńskiego, 32-300 Olkuszu, ul. Kosynierów 14 zgodnie z zał. B1.5,
6) Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego, 32-300 Olkusz, ul. S. Żeromskiego 1 zgodnie z zał. B1.6,
7) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1 Szkoła Podstawowa nr 2 im. J. Iwaszkiewicza z Oddziałami Integracyjnymi w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. J. Kochanowskiego 2 zgodnie z zał. B1.7,
8) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Fr. Chopina w Olkuszu, 32 300 Olkusz, ul. Długa 67 zgodnie z zał. B1.8,
9) Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorenicach, 32-327 Gorenice, ul. Krakowska 51 zgodnie z zał. B1.9,
10) Zespołu Szkolno-Przedszkolny w Osieku, Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Osieku, 32-300 Olkusz, Osiek 79b zgodnie z zał. B1.10,
11) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zedermanie, Szkoła Podstawowa im. Obrońców Warszawy w Zedermanie, 32-300 Olkusz, Zederman 99 zgodnie z zał. B1.11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125100-2 - Wkłady barwiące

30192113-6 - Wkłady drukujące

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.5.) Wartość części: 18713,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47323,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51270,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51270,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Lobos" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6760077460

7.3.3) Ulica: ul. Medweckiego

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-870

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51270,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28104,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28104,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28104,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DMD Tonery sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8133877189

7.3.3) Ulica: al. Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-304

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28104,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.