Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325844/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie koncepcji kreacyjnej, przygotowanie kampanii informacyjno – promocyjnej dla projektu gospodarczego Marka Lubelskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.orlowska@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie koncepcji kreacyjnej, przygotowanie kampanii informacyjno – promocyjnej dla projektu gospodarczego Marka Lubelskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98a62cd3-5f37-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001194/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.173 Opracowanie koncepcji kreacyjnej i przygotowanie kampanii informacyjno - promocyjnej projektu gospodarczego Marka Lubelskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane z projektu pn. „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa 3 Konkurencyjność przedsiębiorstw, Działanie 3.6: Marketing gospodarczy.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325844/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.80.2021.AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 315933,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji kreacyjnej, przygotowanie kampanii informacyjno – promocyjnej dla projektu gospodarczego Marka Lubelskie w zakresie:
I etap: produkcji 2 spotów promocyjnych (15 sek., 60 sek.) i 1 jingla radiowego dla projektu gospodarczego Marka Lubelskie w języku polskim i angielskim z przeznaczeniem do emisji (czas wykonania od dnia zawarcia umowy do dnia 15 lutego 2022 roku):
a) w Telewizji (spot 15 sek.),
b) w Internecie (spot 60 sek.),
c) w Radio (jingla radiowego),
II etap: realizacji sesji zdjęciowej firm z certyfikatem Marka Lubelskie (czas wykonania od dnia zawarcia umowy do 25 marca 2022 roku);
III etap: opracowanie nowoczesnego katalogu obejmującego krótką charakterystykę działalności firmy i jej produktów według poszczególnych branż w wersji papierowej i elektronicznej (na nośniku USB tj. pendrivach) wraz z ulotką informacyjną (czas wykonania od dnia zawarcia umowy Wykonawca opracuje katalog w wersji elektronicznej do 31 marca 2022 roku z uwzględnieniem nowych firm przystępujących do kolejnej XVI edycji projektu Marka Lubelskie (tj.: gala Marka Lubelskie w dniu 26 lutego 2022 roku). Wykonawca wydrukuje katalog w wersji papierowej oraz dostarczy katalog w wersji elektronicznej do 31 marca 2022 roku, natomiast ulotkę informacyjną Wykonawca wydrukuje do 4 marca 2022 roku);
IV etap: stworzenie stoiska promocyjnego Marka Lubelskie przeznaczonego do wielokrotnego użytku (czas wykonania od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2022 roku).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92221000-6 - Usługi produkcji telewizyjnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512295,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Event Studio s.c. Dąbrowski Kotłowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OV Reklama Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461811965
7.3.3) Ulica: Gęsia 28b/9
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-719
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wykonania poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia został określony w §1 projektowanych postanowień umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w m. Lublin
- Sukcesywna dostawa ryb na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie.
- Budowa chodnika wzdłuż al. W.Witosa w Lublinie na odcinku od "Felicity" do przystanku "Grygowej 02"
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych
- Dostawa wielofunkcyjnego symulatora jazdy samochodem ciężarowym
- Usługa wynajmu torów pływackich/basenu na potrzeby prowadzenia zajęć dla studentów Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2025 r.
- Spot telewizyjny i reklama wideo w serwisie internetowym YouTube w ramach FEW 2021-2027
- Prowadzenie internetowych kampanii reklamowych dotyczących działalności programowej Zamawiającego w środowiskach reklamowych Meta (Facebook, Instagram), Google (wyszukiwarka, YouTube, GDN) i TikTok
- Kompleksowa organizacja Gali plebiscytu pn.: "Warszawianka Roku"
- Ogólnokrajowa kampania informacyjna skierowana do pracowników 50+ oraz do pracodawców w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych oznakowanych logo Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.