eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Dostawa cyfrowego aparatu RTG z ramieniem "C"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa cyfrowego aparatu RTG z ramieniem ”C”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 36A

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne1@szpital.strzelce-op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.strzelce-op.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


sp zoz

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa cyfrowego aparatu RTG z ramieniem ”C”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7263b4f0-58e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa wydajności usług medycznych w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich poprzez Modernizację Oddziału Chirurgii wraz z dostawą sprzętu dofinansowanego z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, Oś Priorytetowa X

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307670/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP/14-ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 474400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Dostawa cyfrowego aparatu RTG z ramieniem ”C” – szt. 1 (zwanym dalej także aparatem, urządzeniem, sprzętem)
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem parametrów granicznych i ocenianych zawarto w zał. 3.
4) Wykonawca powinien zaoferować tylko taki sprzęt, który jest wprowadzony do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z Ustawą o wyrobach medycznych, oznakowany znakiem CE.
5) Wykonawca – w ramach wynagrodzenia za dostawę sprzętu – jest zobowiązany do przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi sprzętu.
6) Koszty transportu, montażu i uruchomienia ponosi Wykonawca.
9) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do przedłożenia dodatkowo:
a) informacji charakteryzującej promieniowanie jonizujące emitowane przez aparaturę rentgenowską,
b) pełnej dokumentacji technicznej aparatu,
c) instrukcji obsługi w języku polskim,
d) dokumentu potwierdzającego spełniania przez aparaturę rtg akceptacyjnych testów kontroli parametrów fizycznych aparatu rentgenowskiego,
e) wszelkich pozostałych dokumentów dotyczących aparatury rtg związanych z wystąpieniem przez Zamawiającego z wnioskiem do PWIS w Opolu o wydanie zezwolenia na stosowanie aparatu rentgenowskiego do celów medycznych.
10) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do integracji urządzenia z informatycznym systemem Medicom.
11) Tam gdzie opisano przedmiot zamówienia za pomocą odniesienia do norm, ocen, specyfikacji lub systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych. W przypadku zaoferowania wyrobów równoważnych wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia tej równoważności, zgodnie z art. 101 ust 5 Prawa zamówień publicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111800-9 - Diagnostyczny system rentgenowski

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419999,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454896,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454896,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Famed Żywiec sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272685925

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 1

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454896,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.